וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק הלפרין שומר על פרופורציות

7.10.2007 / 8:49

"בואו לא נתרגש יותר מדי", אמר הגארד של מכבי ת"א על הניצחון על אולימפיאקוס. צפו בתקציר המשחק, באדיבות ערוץ הספורט

ברני ארדוב

וידאו: באדיבות sport5.co.il

"זה בסך הכל משחק אימון"

מכבי תל אביב שבה ארצה לפנות בוקר (ראשון) מקפריסין, לאחר שסיימה את חלקה בטורניר ניקוסיה. אנשי הקבוצה היו מרוצים מאוד מהדקות היפות שהציגו השחקנים בצמד המשחקים מול פאנליניוס (ניצחון 83:103) ובעיקר אמש מול אולימפיאקוס (ניצחון 81:95), שהושגו ללא שלושת הפצועים – טל בורשטיין, וויל ביינום וניקולה וויצ'יץ'.

ביינום, הסובל מפציעה במפשעה, צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים, השבר באגודל ידו של וויצ'יץ' מתאחה ואילו רק מצבו של בורשטיין נותר מעורפל. הישראלי, כידוע, סובל מכאבים טורדניים בעקביו, יש שטוענים שזכר לפציעה ההיא בגיד אכילס, במשחק האחרון של עונת 2005/6 מול הפועל ירושלים. ביום שלישי תמריא מכבי לארה"ב, למשחק ראווה מול הניו-יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן, ושם צפוי בורשטיין לפגוש מומחה כף רגל נוסף, בתקווה שזה יאבחן סוף סוף את הבעיה. "אני שמח על איך ששיחקנו, אבל כשהפצועים יחזרו נצטרך לעשות הכנה מחודשת. נצטרך להתרגל לשחקנים הללו, שהחמיצו את רוב תקופת ההכנות", אמר קטש עם נחיתת הקבוצה בנתב"ג.

וונטיגו קאמינגס, שהראה לב גדול וכדורסל מצוין בטורניר, נשמע שבע רצון גם הוא. "עשינו התקדמות מאז שני המשחקים במחנה בסלובניה", סיפר הפוינט גארד האמריקאי. "מול אולימפיאקוס רצינו לעלות מפוקסים ולהיות חיוביים. רצינו לבצע את תוכנית המשחק שהמאמן נתן לנו, ובסוף אני חושב שעשינו עבודה טובה. ידענו שפיני גרשון היה מאמן מכבי לשעבר, ולכן היה לנו חשוב לנצח את המשחק הזה. זה לא היה חשוב כי היריבה הייתה אולימפיאקוס, אלא כי היריב היה פיני. רצינו להוכיח שעדיין יש למכבי קבוצה גדולה, ושאפשר לנצח את היורוליג גם בלעדיו".

"עכשיו ניסע לניו-יורק כדי לנצח את הניקס", הוסיף קאמינגס. "נצא לשם ונשחק קשוח, כמו שאנחנו יודעים, בתקווה שהדברים יעבדו טוב עבורנו. אנחנו לא יוצאים לחופשה, אלא כדי לשחק כדורסל, ונקווה שנעשה עוד התקדמות ונוכיח שאנחנו יכולים לנצח קבוצת NBA בביתה. האם אני המנהיג של מכבי? לא יודע לומר לכם. אני מנהיג: אני דואג לדבר עם החברים, דואג שכולם יעשו את הדברים הנכונים במגרש וייקחו את הזריקות הנכונות. אתן לכם להחליט האם אני המנהיג של הקבוצה, או שלא".

יותם הלפרין השתדל לשמור על פרופורציות. "בשביל התקשורת זו חגיגה, בשבילנו זה היה בסך הכל עוד משחק אימון", אמר ביובש. "לא צריך לשמוח יותר מדי. בסך הכל עשינו שני משחקים טובים וצריך להמשיך בקו העלייה הזה, לקראת המשחק החשוב באמת, שהוא המחזור הראשון ביורוליג מול לה מאן. החבר'ה שיחזרו מהפציעות עוד יוסיפו לנו הרבה. בואו לא נתרגש יותר מדי, עשינו משחק טוב וזה כיף ונחמד אבל הדרך עדיין ארוכה. לא צריך לצאת בהצהרות, כי כולם יודעים לאן מכבי מכוונת בכל פעם מחדש. מכבי מכוונת הכי גבוה שאפשר, והלוואי שנצליח לשם גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully