וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבקיע 20 שערים בשביל אברם"

7.10.2007 / 8:26

אנדריי שבצ'נקו מרגיש משב רוח מרענן לקראת משחקה של צ'לסי בבולטון: "כולם פה מכירים את גרנט ומעריכים אותו, אנחנו תומכים בו"

במשחק הניצחון על ולנסיה ביום רביעי (1:2) נראה דידייה דרוגבה עצוב משהו לאחר שכבש את השער המכריע. אבל לא סוד הוא שחברו לחוד ההתקפה בצ'לסי, אנדריי שבצ'נקו, הרבה פחות מאוכזב מעזיבתו של ז'וזה מוריניו והסתגל היטב לשלטון החדש בקבוצה.

שבה הבקיע רק ארבעה שערים ב-33 משחקי פרמייר ליג שבהם נטל חלק, בין היתר משום שלא זכה ליותר מדי דקות משחק. עכשיו כשגרנט בקבוצה, הוא יודע שקיבל הזדמנות נוספת. "אני ריאלי ויודע שלא מקבלים יותר מדי הזדמנויות להבקיע בכל משחק", אמר ל-"סאן" החלוץ האוקראיני, "אבל אני מתכוון להבקיע 15-20 שערים העונה. זו הייתה הפתעה כשמוריניו הלך, אבל כולם מכירים את גרנט ומעריכים אותו. השחקנים תומכים בו בסיטואציה לא קלה".

שבה הסביר מדוע הוא מאמין כל כך במאמן הישראלי: "גרנט הראה שהוא יודע לנהל משחק בניצחון על ולנסיה. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים וקורעים את עצמנו. יש לנו תוכניות גדולות לעתיד כאן".

עוד אמר שבצ'נקו כי הוא חושב שצ'לסי תתמודד על האליפות: "אי אפשר להתעלם מהיכולת של ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. הן קבוצות חזקות, אבל אני חושב שנהיה מאה אחוז ושניאבק על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully