וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויפ מפה, סוויפ משם

7.10.2007 / 6:57

סדרות ה-NL הסתיימו, כשאריזונה סגרה עניין עם 1:5 על שיקגו קאבס וקולורדו ניצחה את פילדלפיה 1:2. השתיים תיפגשנה בגמר החטיבה

ליגת הבייסבול תכננה ללילה הקרוב חגיגה בת ארבעה משחקים, אולם רק שני המפגשים ב-AL, בין לוס אנג'לס איינג'לס לבוסטון רד סוקס ובין ניו יורק יאנקיז לקליבלנד אינדיאנס, יתקיימו. זאת לאחר שתי עבודות טאטוא מהירות של אריזונה וקולורדו. הדיאמונדבקס באו לריגלי פילד עם יתרון 0:2 על שיקגו קאבס, ובעבודה מהירה ניצחו 1:5 וטאטאו את הקאבס 0:3. הרוקיז חזרו הביתה עם 0:2 מבטיח מפילדלפיה ולא בזבזו זמן בניצחון 1:2. גם הם טאטאו את הסדרה.

הלילה תארח לוס אנג'לס איינג'לס (21:00) בפיגור 2:0 את בוסטון (ג'רד וויבר מול קורט שילינג), וב-00:30 יתמודדו רוג'ר קלמנס מהיאנקיז עם ג'ייק ווסטברוק מקליבלנד. בסדרה הזו התוצאה היא 0:2 לאינדיאנס.

שיקגו קאבס - אריזונה 5:1 (אריזונה עלתה לאחר 0:3 בסדרה)

מגיש מנצח: ליבאן הרננדז
מגיש מפסיד: שון מרשל

הדיאמונדבקס לא הרבו להציג התקפה לאורך העונה, אבל ההגשה שלהם הייתה נשק חם. לסדרה הזו הם הגיעו מאופסים משני הכיוונים, כשכבר בהגשה הראשונה של שון מרשל חבט כריס יאנג להומראן שני שלו בסדרה ונתן סימן לבאות. סדרת גמר ה-NL תחל רק בעוד ארבעה ימים, ולדיאמונדבקס יש הרבה מאוד זמן לנוח.

ליבאן הרננדז הגיש היטב שישה אינינגים, אריק בירנס וסטיבן דרו, שלאורך העונה לא היה טוב התקפית אבל נותן סדרה מצוינת, הוסיפו הומרים משלהם והעשן אפילו לא היה צריך להתפזר - בסופו של דבר הקבוצה עם ההגשה הפותחת הטובה יותר, עם הבולפן המאסיבי יותר וגם עם החבטות הטובות יותר בקלאץ' היא זו שעלתה.

"אף אחד לא חשב עלינו בתחילת העונה", אמר בירנס. "מקסימום חשבו שנגיע למאזן חצוי. יש לנו כאן חבר'ה שמוכנים לחגוג. אנחנו יכולים ללכת עד הסוף". בצד השני סיכם מאמן הקאבס, לו פינלה: "היה קשה לנו להתמודד עם ההגשה שלהם. קשה לנצח בדרך הזו, ואין לי יותר מדי מה לומר".

קולורדו - פילדלפיה 1:2 (0:3 לקולורדו בסדרה)

מגיש מנצח: בריאן פואנטס
מגיש מפסיד: ג'יי סי רומרו
שמירה: מנואל קורפאס

בניגוד לדיאמונדבקס, שקפצו ליתרון מהיר ושמרו עליו, הרוקיז היו צריכים לחכות עד לאינינג השמיני ולחבטה מנצחת של ג'ף בייקר, שהכניס לבסיס הבית את גארט אטקינס וקבע 1:2. באינינג הבא עלה מנואל קורפאס המצוין, ועם שלושה אאוטים מהירים סילק את הפיליז מהמרוץ.

קולורדו בריצה מטורפת של 17 נצחונות מ-18 משחקים נראתה ממש טוב, ובמיוחד אמורים הדברים בסדרה הזו לגבי ההגשה שלה. אובלדו חימנז הצעיר לא ניצח, אמנם, אבל הרשים עם 6.1 אינינגים כוחניים וחמישה סטרייקאאוטים. אין ספק שהבחור הזה עוד ידבר רבות בסדרה הבאה. בהתקפה שוב היה קאז מאטסוי, שחקן הסדרה, במקום הנכון, כשעם טריפל באינינג החמישי העלה את קולורדו ליתרון 0:1.

ג'יימי מוייר הותיק עמד בפרץ בפילי עם שישה אינינגים טובים, אבל לא הצליח לנצח במשחק האחרון שלו ושל חבריו העונה. גם הומר של שיין ויקטורינו באינינג השביעי היה רחוק מלהספיק, כשבייקר נכנס כחובט מחליף וסיפק את חבטת הניצחון.

סדרת גמר ה-NL תחל אור ליום חמישי, וזו תהיה הסדרה הראשונה בהיסטוריה במעמד זה שמפגישה שתי קבוצות מהמערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully