וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: סטנדרד עדיין ראשונה, טועמה בישל

7.10.2007 / 18:22

גברה 1:3 על בירשחוט, 79 דקות לטועמה. גנק ניצחה 1:2 את מכלן ועלתה למקום השני, ורמוט שיחק מחצית ב-1:1 של גנט נגד ווסטרלו

סטנדרד ליאז' גברה היום (ראשון) 1:3 על בירשחוט, ושמרה על מקומה בפסגה. קבוצתו של סלים טועמה כבר פיגרה 1:0, אבל הגיבה בשלושה שערים עוד לפני המחצית. מרואן פלייני (28) כבש ראשון והשווה בנגיחה אחרי הגבהה של טועמה, איגור דה קאמארגו (35) ואקסל וויטסל (44) הוסיפו שני שערים לסטנדרד, כשהמזומן הטרי לנבחרת ישראל שיחק 79 דקות. סטנדרד ליאז' עדיין ראשונה, עם 23 נקודות מ-9 משחקים, גנק שנייה, גנט עשירית עם 10 נקודות.

המחזור ה-9 בליגה הבלגית היטיב עם גנק, קבוצתו של אליניב ברדה, שניצחה בביתה את מכלן 1:2. החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-82. גוראן ליובוביץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-40, ואלכס דה סילבה הכפיל את התוצאה בדקה ה-68. כריסטוף אימשוט צימק למכלן כעבור 11 דקות. גנק מדורגת במקום השני בליגה הבלגית מרחק 2 נקודות מהמוליכה סטאנדרט ליאז' שבשורותיה משחק סלים טועמה.

קבוצתו של גילי ורמוט, גנט, סיימה את משחקה הביתי נגד ווסטרלו בתיקו 1:1. ג'וליאנו גילה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-19, ודקה לפני המחצית נכנס גילי ורמוט למשחק במקומו של אדקנמי אולופדה. גנט לא הצילחה להגדיל את היתרון, וראתה את עמנואל סארקי כובש שער שוויון כואב מבחינתה בדקה ה-89. גנט מדורגת במקום ה-10 עם שלושה ניצחונות מתשעה משחקים. מחר (ראשון) יושלם המחזור כשליאז' תארח את בירשחוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully