וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "אני מתחיל לחזור ליכולת השיא שלי בקריירה"

6.10.2007 / 16:45

הסקוטי, שסבל מעונה קשה, אופטימי אחרי שהעפיל לגמר מץ מול רוברדו. הנין ממשיכה להפציץ, ונוס הופתעה בטוקיו, מקנרו שוב גבר על בורג

אנדי מארי העפיל היום (שבת) לגמר טורניר מץ (סך פרסים 353 אלף דולר), לאחר שגבר 6:7, 4:6 על גיז'רמן קניאס בחצי הגמר. הסקוטי המצוין, שהעונה שלו סבלה מחוסר יציבות בגלל שנעדר עקב פציעה ארוכה, שיחק רק את הטורניר החמישי שלו העונה מחפש את התואר השלישי בקריירה ואמר בסיום: "אני מרגיש שאני מתחיל לחזור ליכולת השיא שלי בקריירה".

בגמר הוא יפגוש את טומי רוברדו הספרדי, המדורג 12 בעולם ועדיין מקווה להעפיל שוב לטורניר המאסטרס בשנחאי. רוברדו גבר על הצרפתי ניקולאס מהו 5:7, 6:4, 4:6.

שטוטגארט: הנין מחכה לגולובין

ז'סטין הנין הגדילה היום (שבת) את רצף הניצחונות שלה בסבב ל-15, לאחר שגברה 6:7, 5:7 על ילנה יאנקוביץ' בחצי גמר טורניר שטוטגארט. הנין, שלא הפסידה מאז שנוצחה על ידי מריון ברטולי בחצי גמר ווימבלדון, ממשיכה את הכושר המצוין שלה, ועל אף שזהו הטורניר הראשון שלה מאז שזכתה באליפות ארה"ב - היא השלימה ניצחון שמיני על הסרבית בשמונה מפגשים ביניהן. בגמר היא תפגוש את טטיאנה גולובין, הצרפתייה בת ה-19, שגברה בחצי הגמר השני על סווטלנה קוזנצובה 2:6, 4:6 והעפילה בפעם השנייה ברציפות לגמר בגרמניה.

טוקיו: רזאנו הפתיעה את ונוס

ונוס וויליאמס הפסידה היום (שבת) בבוקר בגמר טורניר יפן, לאחר שנוצחה על ידי וירג'ין רזאנו הצרפתייה 4:6, 7:6, 6:4. וויליאמס, שניצחה בשבוע שעבר בטורניר סיאול שבקוריאה, הפסידה שלוש נקודות משחק בשובר השוויון של המערכה השנייה, אבל רזאנו, 24, שגברה על ציפי אובזילר בגמר שגואנגז'ו בשבוע שעבר, המשיכה בכושר המצוין שלה ומנעה מוויליאמס תואר 37 בקריירה.

גמר הגברים ייערך מחר, ויפגיש את דויד פרר הספרדי (שגבר על איבו קרלוביץ' 6:7, 3:6) מול ריצ'רד גאסקה הצרפתי (שגבר על תומאס ברדיץ' הצ'כי 6:7, 3:6).

מקנרו שוב גבר על בורג

ג'ון מקנרו גבר היום על ביורן בורג 6:7, 6:7 במסגרת טורניר הוותיקים, 26 שנה לאחר שגבר עליו בגמר ווימבלדון. מקנרו בן ה-48 הציל פעמיים נקודות מערכה בטרם השלים את הניצחון על השבדי בן ה-51, שחזר לסבב אחרי שש שנים. "המשחקים הטובים בחיי היו מול ביורן", אמר בסיום האמריקני, שזכה ב-7 תארי גראנד סלאם בקריירה (מול 11 של יריבו), "הוא פריק של הטבע, מדהים איך שהוא נשאר כל כך חטוב בגיל הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully