וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנסי נוסקת, מארסיי מתרסקת

6.10.2007 / 22:35

מוליכת הטבלה חזרה ממונאקו עם ניצחון 1:3. שחקניו של אריק גרטס צברו הפסד שלישי ברציפות, הפעם 1:0 בסנט אטיין. פ.ס.ז' - ראן 3:1

המחזור ה-10 בליגה הצרפתית שוחק בסוף השבוע, ויושלם רק ביום שני. מוליכת הטבלה הזמנית, נאנסי, לא איבדה נקודות במונאקו, וניצחה 1:3. למונאקו: קולר (73). צמד של קים (31, 46), ושער נוסף של דיה (38) סגרו את הסיפור ולקולר נותר רק להמתיק את הגלולה עבור המארחים שרשמו את הפסדם החמישי העונה.

מי שנמצאת בצרות צרורות היא מארסי. שחקניו של אריק גרטס חזרו לליגה הצרפתית עם מצב רוח מרומם, אחרי ניצחון ענק על ליברפול (0:1), אבל מציאות היום-יום טפחה על פניהם והנחיתה לקרקע היתה קשה. השחקנים מעיר הנמל הגיעו לסנט אטיין ונוצחו 1:0 משער של ג'פרי דניס בדקה ה-90. מארסיי שקועה מתחת לקו האדום עם ניצחון אחד בלבד מתחילת העונה.

לה מאן צוברת גובה בטבלה, ואחרי ניצחונה הביתי 0:2 על ניס, היא מדורגת במקום השלישי עם 19 נקודות. תוליו דה מלו (31), דייסוקה מאצוי (60) העניקו את שלוש הנקודות למארחת, והנחילו לניס את הפסדה הרביעי העונה.

אוהדי פריס סן ז'רמן כבר לא יודעים נפשם מרוב תסכול. שני ניצחונות יש לקבוצתם מתחילת העונה, אבל שניהם בחוץ. הפריסאים אירחו בביתם את ראן ושוב יצאו כשידם על התחתונה, אחרי שנוצחו 3:1. ג'רום לרואה, אקס בית"ר ירושלים, הרעיד את רשת המארחת בדקה ה-18. פריס השוותה בדקה ה-60 משער של מרכוס ואיניסיו קארה, אבל ג'ימי בריאנד (77) וסילבן ווילטורד (84) שלחו את הפריסאים לעוד סוף שבוע רווי אכזבות.

ביום שני הקרוב יושלם המחזור כשהאלופה וסגנית המוליכה, ליון, תתארח בבורדו. קבוצת התחתית של סושו תארח בביתה את טולוז.

שאר התוצאות:

מץ - שטרסבורג 2:1
למץ: יוליאן פרנסווה (69). לשטרסבורג: אריק מולונגוי (43), ליברדו קווסטה (49)

לוריין - קון 0:0

לאנס - אוקזר 0:2
ללאנס: לואיג'י פיירוני (22, פנדל), קאדר מנגאן (79)

ליל - ואלנסיין 0:3
לליל: פטריק קלייברט (3), סטפן ליכשטיינר (38), ניקולס פלסטן (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully