וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגארט שוקעת, שאלקה נעצרה

6.10.2007 / 17:13

אלופת הבונדסליגה הפסידה בביתה 2:0 להאנובר, סגניתה הפסידה בתוצאה דומה לקרלסרואה. ברמן ניצחה בדואיסבורג 1:3

בכושרה הנוכחי לא נראה שבאיירן מינכן זקוקה לטובות מיריבותיה על מנת לזכות באליפות השנה, אבל כמה מהן מתעקשות לעשות לבווארים חיים קלים. שטוטגארט, האלופה למי שהספיק לשכוח, רשמה את הפסדה החמישי העונה, 2:0 להאנובר, ואחרי תשעה מחזורים היא מרוחקת רק ארבע נקודות מהקו האדום. שאלקה, שדווקא היתה בתקופה מצוינת, הפסידה גם היא 2:0 בביתה, לעולה החדשה והמפתיעה קרלסוהה, שמצידה התמקמה במקום השני. ורדר ברמן לעומת זאת עשתה את העבודה עם 1:3 מול דואיסבורג.

מחר יושלם המחזור עם המפגש של המוליכה באיירן מינכן מול מחזיקת הגביע נירנברג, והמשחק בין פרנקפורט ללברקוזן.

שאלקה - קרלסוהה 2:0

דווקא אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות, ובתווך ניצחון חוץ על רוזנבורג בליגת האלופות, ספגה שאלקה את הפסדה הראשון העונה, ואיבדה את המומנטום המצוין שלה. קרלסוהה, שחזרה רק השנה לליגה הבכירה, הגיעה לגלזרקירשן ללא רגשי נחיתות, וצמד של כריסטיאן טים (68 ו-83) נתן לה ניצחון חוץ יוקרתי, ואת המקום השני בטבלה.

שטוטגארט - האנובר 2:0

בתום המחזור התשיעי כבר לא יהיה מוגזם להגדיר את שטוטגארט כאלופה היוצאת. חניכיו של ארמין וה לא מצליחים לשחזר את יכולתם מאשתקד, והצמרת הולכת ובורחת. צאבולצק הוצי ההונגרי כבש את הראשון בפנדל בדקה השמינית, והשלים צמד בדקה ה-52, כדי להעניק להאנובר ניצחון שלישי ברציפות.

דואיסבורג - ורדר ברמן 3:1

ברמן היתה זקוקה נואשות לניצחון כדי למחוק את זכר ההפסד הביתי הכואב לאולימפיאקוס בליגת האלופות באמצע השבוע, ודואיסבורג נחלצה לעזרתה. דניאל ינסן העלה את האורחים ליתרון בדקה השביעית, אבל אאילטון הישווה בדקה ה-15. בדקה ה-55 השתנו יחסי הכוחות במגרש כשפבלו קאסרס, האורגוואי של דואיסגורג, הורחק, ובובקאר סאנוגו העלה את ברמן ליתרון כעבור דקה. רבע שעה לסיום נותרה דואיסבורג בתשעה שחקנים אחרי שגם הבולגרי בלאגוי גאורגייב הורחק, ולאון אנדראסן סגר את הסיפור בדקה ה-87.


יתר התוצאות:

ארמניה בילפלד - המבורג 1:0
להמבורג: רפאל ואן דר וארט 49.

בורוסיה דורטמונד - בוכום 1:2
לדורטמונד: טינגה 17, ג'ובאני פדריקו 70. לבוכום: מארצין מיכאיל 35.

וולפסבורג - האנזה רוסטוק 0:1
לוולפסבורג: אדין זנקו 89.

הרטה ברלין - אנרגי קוטבוס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully