וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכר של מנצ'סטר יונייטד נפרץ

6.10.2007 / 15:53

מנצ'סטר יונייטד שמה את בעיית הכיבושים שלה מאחוריה עם 0:4 גדול על וויגאן, רונאלדו כבש צמד, טבז ורוני תרמו שער כ"א. וילה-ווסטהאם 0:1

מנצ'סטר יונייטד הציגה יכולת טובה מאוד בשבועות האחרונים, אבל לא הצליחה לדרוס את יריבותיה באף משחק. פרט לאותו משחק מפורסם מול צ'לסי בבכורה של אברהם גרנט, לא כבשו השדים האדומים יותר משער אחד במשחק. אבל הסטטיסטיקה הזו התנפצה היום (שבת) לרסיסים, כשהאלופה מחצה את וויגאן 0:4 במשחק שפתח את המחזור התשיעי בפרמיירליג.

במחצית הראשונה נותרו האוהדים באולד טראפורד מאוכזבים, לאחר שבנוסף לתוצאה המאופסת איבדו המקומיים גם את נמנייה וידיץ' וג'ון אושיי שנפצעו והחולפו. אבל במחצית השניה התעוררו השחקנים של פרגוסון, והשערים החלו ליפול. קרלוס טבז כבש את הראשון במבצע אישי בדקה ה-54, כריסטיאנו רונאלדו המשיך עם צמד בדקות 58 ו-76, ו-ווין רוני חתם את התוצאה בנגיחה בדקה ה-82.

היונייטד עלו בעקבות הניצחון באופן זמני למקום הראשון בטבלה, אבל ארסנל, שתארח מחר את סנדרלד, תוכל לחזור לפיסגה גם עם תוצאת תיקו ביתית. צ'לסי של אברהם גרנט, מעודדת מהניצחון הגדול בולנסיה בליגת האלופות באמצע השבוע, תתארח אצל בולטון, ליברפול של יוסי בניון תחכה באנפילד לטוטנהאם המתאוששת.

אסטון וילה - ווסטהאם 0:1

המשחק בוילה פארק הציג שתי מחציות שונות לחלוטין. 45 דקות טובות הספיקו לבחורים של מרטין אוניל, כשריקרדו גארדנר, בדקה ה-24, כבש את שערו השני הרצוף. בווסטהאם יכולים רק להצטער על חוסר ניצול המצבים במחצית השנייה.

התוצאה העלתה את הוילה למקום החמישי, שם תישאר לפחות עד משחקיהן של שאר הקבוצות ביום ראשון, אך מעבר למיקום בטבלה, אוניל יוכל להיות מרוצה מניצחון שמשכיח את התיקו המביך מול טוטנהאם באמצע השבוע, אז חסרו הספרס מפיגור של 4:1 ל-4:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully