וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ממשיכה לטרוף

6.10.2007 / 22:31

אלופת איטליה נמצאת בכושר דורסני לאחרונה וגברה גם על נאפולי 1:2, מצמד של חוליו קרוז. סוסה רק צימק. אטאלנטה-אודינזה 0:0

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, אינטר מתחילה להתחבר, והמשמעות עבור כל יתר חברות הסריה A היא פשוט להיכנס לכוננות ספיגה. בעשרת הימים האחרונים השחילו הנראזורי רביעייה לרשת של רומא, שלישייה לזו של סמפדוריה ועוד צמד לאיינדהובן בליגת האלופות. האלופה כבר התמקמה לה במקום הראשון בטבלה, והערב (שבת) שוב הציגה את התקפתה המשובחת, עם שני שערים של חוליו קרוז ו1:2 על נאפולי.

בעקבות המתח הרב השורר בין אוהדי שתי הקבוצות, גרם לכך שכרטיסים למשחק נמכרו רק בעיר מילאן. נאפולי ואדי רייה, המאמן, בנו על העובדה כי דווח שרוברטו מאנצ'יני ייתן מנוחה במשחק לזלאטן איברהימוביץ', שנמצא בכושר הבקעה מסחרר בתקופה האחרונה, אך החלוץ השבדי פתח בהרכב, ואף הגיע להזדמנות הראשונה של אינטר כבר בדקות הראשונות.

בדקה ה-20, זלאטן שוב היה במרכז העניינים, כשסחב אחריו ארבעה שחקני הגנה נאפוליטנים ומסר לחוליו קרוז, שקבע 0:1. בדקה ה-36 הוסיף קרוז שער נוסף ברגל שמאל. המחליף, רוברטו סוסה, הקנה לנאפולי שער מצמק, בנגיחה בדקה ה-84. אך השער של סוסה לא הלחיץ את השחקנים של מאנצ'יני, שהגדילו את הפער במקום הראשון לארבע נקודות, לפחות עד למשחקי שאר קבוצות הצמרת ביום ראשון, הכוללים מפגש מעניין בין פיורנטינה ליובנטוס ובין לאציו למילאן.

במשחק נוסף: אטאלנטה-אודינזה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully