וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי יש תפוח יותר גדול?

6.10.2007 / 15:55

הג'טס והג'איינטס נפגשות לדרבי ניו יורקי, גרין ביי תנסה להגדיל את המאזן ל-0:5 מול שיקגו, טמפה ביי באינדיאנפוליס וסן דייגו בדנבר

עמיתיי למדור כבר דיברו על זה לא אחת השבוע, ובכל זאת, גם אני חייב להביע את שאט נפשי מהתנהלותם של מספר מאמנים בליגה. איך מצליח נורב טרנר להרוס חממה כמו סן דייגו בצורה כל כך הרסנית, מדוע אנדי ריד מסרב לעשות שינויים, מי בכלל מקשיב לג'ון פוקס ולמה, לעזאזל, דנבר ממשיכה להתעקש על מייק שנאהאן?

אבל בתוך כל סבך הכשלונות נשכח שמו של מרווין לואיס. בעונת 2003 הגיע לואיס, המאסטר-מיינד ההגנתי של בולטימור, לסינסינטי וקילף ממנה לאט ובזהירות את תדמית הלוזרית הנצחית. אלא שבארבע עונות ללואיס יש רק עונה אחת (2005) עם מאזן חיובי, וגם השנה הפתיחה מעידה על משהו כמו 8:8 בסוף העונה. דומה שלואיס די איבד את זה, ובכל מקרה הבנגאלס, אלא אם יבצעו שינוי דרמטי בעתיד הנראה לעין, הם ממש לא מה שחשבנו שיהיו לאחר שבחרו בקרסון פאלמר כקוורטרבק.

אלה היו שני סנטים על הדרך. מה עשינו בשבוע שעבר? 8 מ-14 בהימורים ונפילות הגיוניות (אפילו שמנו את העגלות מקרוליינה כפייבוריטים כדי שנוכל לנחס אותם והצלחנו), ובסך הכל 33 מ-59. מה מתכננות לנו הרשתות הפעם? משחקים טובים מאוד.

19:00: ניו אינגלנד - קליבלנד (METV)

19:00: פיטסבורג - סיאטל (FOX)

22:15: אינדיאנפוליס - טמפה ביי (METV)

2:15: גרין ביי - שיקגו (ESPN)

2:30, מאנדיי נייט: דאלאס - בפאלו (ESPN)

צומת הדרכים של ניו ג'רזי (שעה ראשית: 19:00)

ניו יורק ג'איינטס (2:2) - ניו יורק ג'טס (3:1)

אחרי פתיחה עלובה ועונה שנראתה גמורה, פסעו הג'איינטס קדימה. סליחה על העיוות בהשוואה, אבל כמו בצ'לסי הראו הענקים בשבועיים האחרונים שאתה ממש לא חייב לאהוב את המאמן, וכמקצוען אתה נותן את הכל כשאתה עולה על המגרש, ו"הכל" פירושו 12 הפלות קוורטרבק על פילדלפיה.

הג'טס, לעומת זאת, נראים בדרכם למטה. אחרי הניצחון הביתי על מיאמי חטפו הסילונים הפסד בבפאלו, וככה פתאום הם ניצבים בפני שוקת שבורה ועונה שתרד לטמיון עם הפסד. אריק מאנג'יני מנסה למצוא נוסחה שתחזיר לו את הקסם, וייאלץ אולי למצוא אותה עם קלן קלמנס בעמדת הקוורטרבק, מאחר שצ'אד פנינגטון בסימן שאלה למשחק.

התחזית: זה לא משחק קל, אבל קשה לא ללכת עם ההייפ של הג'איינטס. ניצחון לענקים


ניו אינגלנד (0:4) - קליבלנד (2:2)

רומיאו קרנל, שהשם שעשה לעצמו בפוקסבורו הביא אותו להיות מאמן הבראונס, חוזר למסצ'וסטס עם קבוצה שמשחקת הרבה מעבר ליכולתה. דרק אנדרסון מתגלה כקוורטרבק לא רע בכלל, המשחק האווירי מצוין ונראה שבריידי קווין יקנה לעצמו עוד קצת זמן הסתגלות בעתיד הקרוב.

אלא שהפטריוטס, שבעצמם ניצחו באוהיו את סינסינטי בשבוע שעבר, זורקים למערכה יותר מדי תותחים. השילוב בין רנדי מוס לטום בריידי מפלצתי עד כה, ועם פתיחה של 0:4 לא מדברים בניו אינגלנד על שום דבר חוץ ממאזן של 0:5. לורנס מארוני עדיין פצוע במפשעה ובסימן שאלה למשחק.

התחזית: יכול להיות שהמשחק הזה הוא רק הכנה לגמר ה-AL בבייסבול. בבוסטון, בכל מקרה, יאהבו ניצחון גם בפוטבול. פטריוטס


ניו אורלינס (3:0) - קרוליינה (3:1)

הסיינטס לא הפסידו בשבוע שעבר, ואלה חדשות מצוינות עבורם (הם גם לא ניצחו, אבל זה לא נורא). רג'י בוש יקבל, לראשונה בקריירה, את המפתחות באופן רשמי לשאת את מרבית הכדורים, כשהוא מגובה בארון סטקר. הפנת'רס שוב ייאלצו להסתדר בלי ג'ייק דלהום הפצוע, ועם דייויד קאר בעמדת הקוורטרבק זה נראה רע מאוד מול טמפה ביי. יהיה חם בדום של ניו אורלינס.

התחזית: נו, הפעם זה די ברור. הסיינטס פייבוריטים כבדים, ואתם זוכרים מה עושים עם קרוליינה - הולכים הפוך. ניצחון לפנתרים

המבחן הגדול של טומלין

פיטסבורג (1:3) - סיאטל (1:3)

לאחר פתיחת עונה מצוינת ספגו הסטילרס את הפסדם הראשון, מאריזונה בפיניקס. מול היריבה שאותם ניצחו בסופרבול של 2005, הם יצטרכו להסתדר שוב בלי התופס הפצוע היינס וורד, והסייפטי טרוי פולמאלו, שהסיכוי שישחק עדיין קיים אולם הוא עלול לשבת בחוץ. סיאטל חזרה עם ניצחון שכולו הצהרת כוונות מסן פרנסיסקו ונראתה טוב בהגנה. שני הרצים של הסיהוקס, שון אלכסנדר ומוריס מוריס, פצועים אבל יטלו חלק במשחק.

התחזית: וואו, איזה מוקש. פיטסבורג


יוסטון (2:2)- מיאמי (4:0)

אחרי פתיחת עונה יומרנית חזרו הטקסאנס לגודל טבעי, והפסידו באטלנטה משחק שאליו הגיעו על הנייר כפייבוריטים. ההיעדרות של התופס אנדרה ג'ונסון התבררה כקריטית, והוא לא יטול חלק גם ביום ראשון. היונקים עדיין מחפשים ניצחון בכורה תחת קאם קמרון, אבל ייאלצו כנראה לעשות זאת בלי שחקני ההגנה ווני הולידיי וזאק תומאס.

התחזית: ניצחון ראשון למיאמי


סט. לואיס (4:0) - אריזונה (2:2)

הרבה מאוד קווים משיקים בין שתי הקבוצות. הקרדינלס הקודמים פוגשים את הקרדינלס הנוכחיים, כשסקוט ליינהאן, מאמן סט. לואיס, מיהר לנצל פציעה של מארק בולג'ר כדי להכריז על גאס פררוט כקוורטרבק הפותח של הראמס. הקוורטרבק הפותח של אריזונה ימשיך להיות מאט ליינארט, אבל מי שיקבל, כנראה, הרבה דקות משחק הוא המחליף שלו, קורט וורנר, שהצעיד את הראמס לזכיה בסופרבול ב-1999.

התחזית: וורנר והקרדינלס נראו בשבועות האחרונים טובים מדי בשביל קבוצה כמו סט. לואיס. ניצחון לאריזונה

מחפשים מומנטום

טנסי (1:2) - אטלנטה (3:1)

הטייטאנס נהנו משבוע חופש, בעוד הפאלקונס קצרו את הניצחון הראשון שלהם העונה בליגה. אטלנטה תהיה עסוקה בנסיונות לעצור את מפלצת הריצה הדו ראשית של וינס יאנג ולנדייל וייט, כשיאנג הראה שיפור במשחק המסירה שלו בניצחון בניו אורלינס לפני שבועיים. ג'ואי הרינגטון ימשיך לקבל קרדיט באטלנטה.

התחזית: ניצחון לטייטאנס


קנזס סיטי (2:2) - ג'קסונוויל (1:2)

הצ'יפס חזרו מסן דייגו עם ניצחון ענק ובלתי צפוי על הצ'ארג'רס, וסיבכו כהוגן את התמונה הצפופה של בית המערב. לאחר ששנים היה טוני גונזאלס המזדקן המטרה העיקרית של קנזס סיטי, מצאו האינדיאנים תופס חדש - הרוקי המצוין דוויין בואו, שרשם טאצ'דאונים מכריעים בשני משחקים רצופים. הג'אגוארס שואפים לחזור מהפגרה בדיוק בפורמה שבה נכנסו אליה, אחרי הניצחון בדנבר.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


וושינגטון (1:2) - דטרויט (1:3)

גם לרדסקינס היה שבוע חופש, וכשיחזרו ממנו הם ימצאו קבוצה חמה מאוד. הליונס הפגיזו ברבע הרביעי 34 נקודות מול שיקגו, וההתקפה האווירית שלהם נראית מפחידה מתמיד. אלא שקלווין ג'ונסון, הרוקי המצוין, עלול להיות חסר לדטרויט בגלל פציעה.

תחזית: המאזן של דטרויט בוושינגטון - 17:0. מפחיד. נלך עם הסטטיסטיקה. ניצחון לרדסקינס

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כשהגנה פוגשת התקפה (שעה ראשית: 22:05-22:15)

אינדיאנפוליס (0:4) - טמפה ביי (1:3)

הקולטס ממשיכים בינתיים לעשות את מה שעשו בשנתיים האחרונות - לשמור על מאזן נקי בספטמבר. הבעיה הגדולה של אינדיאנפוליס במשחק הזה תהיה להסתדר בלי מרווין האריסון וג'וזף אדאי שנפצעו במשחק מול דנבר, שניהם בסימן שאלה. טמפה ביי מגיעה למפגש אחרי ניצחון בקרוליינה, ולאחר שקארנל וויליאמס נפצע קשות וסיים את העונה, הבאקנירס יפקידו את הכדור בידיהם של מייקל פיטמן וארנסט גרהאם.

התחזית: גלינג, גלינג. הולכים על הפתעה - ניצחון לטמפה ביי


סן פרנסיסקו (2:2) - בולטימור (2:2)

זה הולך להיות אחד המשחקים הפחות מרנינים של המחזור, בין שתי קבוצות שרק מלראות אותן בא לסגור את הטלוויזיה (ואיזה מזל שזה לא ישודר בטלוויזיה). הניינרס זה עדיין לא זה, ובנוסף ייאלצו להסתדר בלי הקוורטרבק הפותח אלכס סמית', שפרק את כתפו בהפסד לסיאטל. מי שייטול את המושכות יהיה טרנט דילפר, שזכה עם הרייבנס בסופרבול ב-2000. העורבים, מצידם, מגעילים את השועלים, ומילא שההתקפה שלהם מזעזעת, זה לא חדש - גם ההגנה היא לא מה שהייתה.

התחזית: בכל זאת - ניצחון לסן פרנסיסקו


דנבר (2:2) - סן דייגו (3:1)

זה היה אמור להיות הקרב שיטה במישרין את כף המאבק במערב, אבל שתי הקבוצות נראות רע מאוד עד עכשיו, ולא פחות חשוב - עבור שתיהן הפסד יהיה משמעותי מאוד. הצ'ארג'רס, תחת נורב טרנר הכושל, לא מצליחים להפעיל את כוח הפריצה העצום של לדניאן טומלינסון, ואם גם במייל היי לא ייתן לו טרנר את הכדור, צפו להרבה תסכול מתפרץ.

הברונקוס נראים בעיקר עייפים ומותשים, כשמייק שנאהאן לא מצליח למצות את מלוא הפוטנציאל מההתקפה ובוודאי לא מההגנה שלו. טראוויס הנרי פצוע, ובכל מקרה עתידו לוט בערפל לאחר שנתפס על שימוש במריחואנה. הבשורה הטובה בדנבר היא חזרתו הצפויה של התופס ג'אבון ווקר.

התחזית: איזה סקנדל, איזה קרנבל. ניצחון לסן דייגו

אחרי השיא, לפני השיא

גרין ביי (0:4) - שיקגו (3:1) - ליל ראשון, 2:15

איך שגלגל מסתובב לו, וכל כך מהר. רק לפני שנה היה ההבדל בין שתי הקבוצות שמיים וארץ, כשהברס היו כל כך דומיננטיים בצפון. והשנה? ברט פארב, משוחרר מלחצי שיא המסירות לטאצ'דאון, מגיע נגדם חם ולוהט למפגש ב"למבו פילד". גרין ביי נראתה ממש מעולה בספטמבר, ועכשיו שהטמפרטורות מתקררות לקבוצות יהיה קשה יותר ויותר בטונדרה הקפואה. אם הולכים לשנה שעברה, לפאקרס רצף של שמונה נצחונות.

שיקגו עדיין מחפשת פיתרון. ההגנה התייאשה לחלוטין מהאנמיות ההתקפית, ובריאן גריסי לא הוכיח שהוא הפיתרון לבעיה בהפסד בדטרויט. הוא יקבל הזדמנות נוספת בגרין ביי.

התחזית: אפשר לראות תסריט שבו שיקגו מנצחת, אבל זה לא יקרה - ניצחון לפאקרס


בפאלו (3:1) - דאלאס (0:4) - מאנדיי נייט, 2:30

היינו במפגשים בין קוורטרבקים (טרנט דילפר וקורט וורנר) לקבוצות אותן הוליכו לסופרבול, הגענו למפגש בין מאמן (וייד פיליפס) לקבוצה שאיתו ידעה לאחרונה פלייאוף. הבילס קצרו ניצחון ראשון בשבוע שעבר, על הג'טס, ועם ההשראה של טרנט אדוארדס, הקוורטרבק המחליף השאפתן, יחפשו ניצחון שני ברציפות בבפאלו הקרירה.

אבל זה לא כל כך טריוויאלי מול הקאובויס הנפלאים. דאלאס מציגה יכולת מדהימה משני עברי הכדור וטוני רומו נראה חד ברמות מטורפות, כשבשבוע שעבר נהנה פטריק קרייטון מפניניו. טרי גלן שוב ייעדר בגלל פציעה.

התחזית: ניצחון לבפאלו (כן, מה ששמעתם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully