וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הברחשים

6.10.2007 / 3:35

הכל הלך חלק ליאנקיז בקליבלנד, עד שלהקת חרקים שיגעה אותם, האינדיאנס ניצחו 1:2 ועלו ל-0:2 בסדרה. בוסטון - איינג'לס 3:6 ו-0:2

לילה דגול ובלתי שגרתי של בייסבול והמשחק הטוב והדרמטי ביותר עד כה בפלייאוף העניקו לקליבלנד אינדיאנס ניצחון 1:2 ויתרון מבטיח של 0:2 בסדרה על ניו יורק יאנקיז, כשבמשחק השני רשם מני רמירז פצצה במקום הנכון ובזמן הנכון, ועם שלוש ריצות באינינג התשיעי הקנה לבוסטון רד סוקס ניצחון 3:6 ויתרון 0:2 בסדרה על לוס אנג'לס איינג'לס.

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 1:2 (0:2 לקליבלנד בסדרה)

מגיש מנצח: רפאל פרז מגיש מפסיד: לואיס ויזקאינו

אם עד עכשיו הרבינו לראות בפלייאוף הזה משחקים עם הגשה גרועה ותוצאה גבוהה, הרי שהלילה יכולנו לחוות, סופסוף, משחק פלייאוף אמיתי ב-AL. אחרי המשחק המצוין בין ברנדון ווב לקרלוס זמבראנו בליל הפתיחה ב-NL, עלה שוב צמד מגישים שסיפק לנו פנינה אמיתית - פאוסטו קרמונה מקליבלנד ואנדי פטיט מניו יורק.

קרמונה גמא תשעה אינינגים, בהם טיגן חמישה חובטים בסטרייקאאוט, פטיט היה אדיר עם 6.1 אינינגים וחמש הכשות משלו אבל הכוכבים האמיתיים היו גיבורים בלתי צפויים שנכנסו למגרש באינינג השמיני. במצב של 0:1 לניו יורק (הומר של מלקי קבררה באינינג השלישי) עמד ג'ובה צ'מברליין על הגבעה. ג'ובה נכנס במקום אנדי פטיט במהלך האינינג השביעי וסילק שני אאוטים בקור רוח מדהים. ואז, לפני שעלה להגיש בשמיני, התנחלה להקת ברחשים בדיוק במרכז היהלום.

הברנש השתגע. כל אחד היה משתגע מעדה של אלפי זמזמנים שעוברים לך מול הפנים. גריידי סייזמור סחט הולכה, אחר כך התקדם לבסיס השני על הגשה פראית וקודם לשלישי עם חבטת הקרבה של אסדרובאל קבררה. עוד הגשה פראית - ופתאום, בלי חבטה, האינדיאנס משווים ל-1:1. צ'מברליין פגע בויקטור מרטינז, נראה לא מרוכז, יצא לבסוף מהפלונטר אבל הנזק כבר נעשה.

מכאן התפתח משחק שונה לחלוטין, כשבמקום לסגור עלה מריאנו ריברה כדי לשרוד. הוא את שלו עשה, אבל אלכס רודריגז לא. אין ספק שא-רוד שוב יספוג ממטרים קשים בניו יורק בסוף השבוע. כמו בכל אוקטובר, כשזה קבע הוא לא היה שם וסיים עם שלושה סטרייקאאוטים, שניים מהם עם רצים על הבסיסים. באינינג ה-11, אחרי שני אינינגים של עבודה של ריברה, עלה לואיס ויזקאינו הבלתי אמין להגיש. הוא מילא את הבסיסים, והגשה על ספירה מלאה לטראוויס הפנר הולידה חבטה מנצחת - 1:2 לקליבלנד, שלוקחים איתם לניו יורק יתרון בן שני משחקים.

המשחק הבא בסדרה יתקיים בלילה שבין ראשון לשני ב-00:30, כשהמעמסה של היאנקיז תהיה על כתפי רוג'ר קלמנס הותיק. הוא יפגוש בברונקס את ג'ייק ווסטברוק.

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 3:6 (0:2 לרד סוקס בסדרה)

מגיש מנצח: ג'ונתן פפלבון מגיש מפסיד: ג'סטין ספייר

עם שני אאוטים באינינג התשיעי, כשמולו הקלוזר של לוס אנג'לס, פרנסיסקו רודריגז, שיגר מני רמירז פצצה בת שלוש ריצות בתחתית האינינג התשיעי, ממנה לא יכלו האיינג'לס לחזור. הכדור של רמירז, שטס מעל לחומה הירוקה בפנוויי פארק, היה הכדור האחרון במשחק, וכמו שלוש המובילות האחרות בסדרה, גם הרד סוקס לוקחים איתם את ההתמודדות למגרש החדש ביתרון 0:2.

זה לא היה ערב שבו הלך חלק לבוסטון. על הגבעה עמד דייסקי מאטסוזקה, והיפני לא סיפק את הסחורה. הוא צלח 4.2 אינינגים בלבד, כשהוא נותן את שלוש ריצות החובה של הקבוצה באינינג השני. קלווים אסקובר, מנגד, פתח חלש, חזר לעצמו אבל אינינג חמישי לא מרשים (שבו חזרו הגרביים מפיגור 3:2 לשיוויון 3:3) הוציא גם אותו מהמשחק. באינינג הזה תפס אוהד שישב ביציע כדור של רמירז (בצורה חוקית, אגב, כשהכדור ביציעים מותר לאוהדים להפריע), מנע פסילתו של החובט ואיפשר לאינינג להמשיך עד לשוויון המיוחל.

מהאינינג השישי נרשם קרב בין שניים מהבולפנים הטובים במשחק (שבמחצית השניה של העונה לא היו מדהימים). חאווייר לופז, מני דלקרמן, הידקי אוקג'ימה וג'ונת'ן פפלבון השביתו את התקפת המלאכים, סקוט שילדס עשה זאת בלוס אנג'לס ביעילות מירבית. באינינג השמיני נכנס ג'סטין ספייר, שיצא ממנו בקלות, בתשיעי הוא נכנס לצרות. חוליו לוגו, דווקא הוא מכולם, עלה לבסיס עם סינגל וקודם על ידי דסטין פדוריה. ספייר הוחלף על ידי רודריגז, שהוציא בסטרייקאאוט את קווין יוקיליס והוליך את דייויד אורטיז. אורטיז הולך כבר מספר פעמים בערב, משום שרמירז, שלא נמצא בכושר משביע רצון, לא חבט טוב לאחרונה.

עד הפעם. בומבה מעל לגרין מונסטר, שלוש ריצות ומאטסוזקה יכול היה למלמל "סיונארה". בוסטון ניצחה 3:6, וביום ראשון (21:00) יוכל קורט שילינג לסגור עניין מול ג'רד וויבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully