וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן חוזר לסגל אנגליה

5.10.2007 / 14:44

חלוץ ניוקאסל פצוע ועדיין לא חזר למגרשים, אך מקלארן מאמין כי יצליח להשתקם עד אסטוניה ורוסיה. גם למפארד, אשטון ולסקוט זומנו

סטיב מקלארן זימן לסגל נבחרת אנגליה, לקראת המשחק מול אסטוניה ב-13 באוקטובר, את החלוץ מייקל אואן, למרות שזה מחלים מניתוח מפשעה וכרגע לא משחק. מקלארן מאמין כי חלוץ ניוקאסל יהיה זמין עד למשחק והוסיף לאואן גם את חלוץ ווסטהאם, דין אשטון. אנגליה תפגוש את רוסיה ארבעה ימים לאחר המפגש מול האסטונים בצמד מפגשים חשובים למאבק על העלייה ליורו 2008.

פרנק למפארד, שהחמיץ את משחקיה האחרונים של קבוצתו צ'לסי, גם בשל פציעה, זומן גם הוא, כמוהו גם וויין רוני, שחזר בתקופה האחרונה למשחקי מנצ'סטר יונייטד ואף כבש במשחק הניצחון מול רומא. רוני יחליף בהרכב האנגלי את אמיל הסקי, שסובל משבר ברגל, אותה פציעה שבגינה הושבת רוני בשבועות האחרונים.

"העובדה כי מייקל כשיר למשחקים היא מדהימה. זה היה נראה בלתי אפשרי לפני שבועיים או שלושה, אבל הוא עבד קשה כדי להחלים. אני מקווה שאואן ישחק בניוקאסל, כי אם הוא יהיה כשיר הוא ישחק גם בנבחרת".

מקלארן שוחח עם מאמנו של אואן בניוקאסל, סם אלרדייס, שאישר כי אואן יוכל לשחק בצמד המשחקים. ג'ולאן לסקוט, שנמצא בכושר בקבוצתו אברטון, חוזר גם הוא לסגל הקבוצה, ביחד עם סול קמפבל מפורטסמות'.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully