וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה פוזל לכיוון ספרד

5.10.2007 / 14:09

קשרה הברזילאי של מילאן מאשר את השמועות לפיהן הוא מעוניין לשחק בברצלונה או בריאל. על היכולת של הרוסונרי: עדיף לנצח באירופה

אחד השחקנים הטובים היום בעולם, קאקה, מספר כי הוא אינו שלם עם ההישארות שלו באלופת אירופה, מילאן, וכי יש סיכויים כי יעבור לשחק בספרד, בברצלונה או בריאל מדריד. לאחרונה עלו ספקולציות בעיתונים היומיים בספרד, "אס" ו"מארקה", לפיהן הברזילאי עשוי לעבור לשחק בליגה הספרדית. בעוד רוב הכתבות התבססו בעיקר על שמועות, כעת נראה כי אכן ישנה אמת בדברים כאשר הקשר חשף די במפתיע את רצונו לשחק בספרד.

"מילאן היא קבוצה מצוינת, אך יום אחד אני רוצה לשחק בריאל מדריד או בברצלונה", הודה הברזילאי. "אני מעדיף לשחק בליגה הספרדית על פני הפרמייר-ליג, מכיוון שמשחק המסירות בספרד מפותח יותר". בשבוע שעבר נחשף כי קאקה התעמת עם המאמן, קרלו אנצ'לוטי לאחר התיקו 1:1 מול קטאניה בליגה, והשחקן בן ה-25 הודה כי ההתעניינות של מועדונים אחרים מחמיאה לו. "זה תמיד מקור לסיפוק כאשר מועדונים אחרים מעוניינים להחתים אותך, אך התקשורת מרבה בדרך כלל בטענות כאלה".

למרות שהשיג רק ניצחון אחד בשישה משחקים בליגה האיטלקית, קאקה עדיין מתעקש שהדאגה הגדולה ביותר היא ההפסד 2:1 לסלטיק השבוע. קאקה אמר בנושא: "עבור מילאן תמיד עדיף לנצח באירופה מאשר בליגה. המטרה שלנו נותרה ליגת האלופות, מכיוון שאף קבוצה עדיין לא הגנה על התואר".

קאקה עדיין הוא השחקן הבולט שעשוי לזכות בתואר כדור הזהב כשחקן האירופי הטוב של השנה, ועל כך הוא אומר: "אני לא אובססיבי לגבי זה. אני חושב שיש לי הסיכויים הטובים ביותר לזכות בתואר, אחרי שזכיתי עם מילאן בליגת האלופות ב-2007 כשסיימתי ככובש המצטיין, אך הזכייה בגביע העולם ב-2002 מהווה ניצחון חשוב באותה המידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully