וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: הזרים מחפשים את המקום בהרכב

5.10.2007 / 12:11

מלבד דירסאו, שלושת הזרים האחרים לא מוצאים מקום של קבע בהרכב ואובוקה נראה מתוסכל. לקראת נתניה: קאקו בספק, סאביץ' חוזר

שחקני מכבי פ"ת מתלוננים על תחרות על המקום בהרכב, אך המאמן, יוסי מזרחי, דווקא די מרוצה מכך. מי שעדיין לא מוצא את מקומו הוא הקשר הניגרי, פליקס אובוקה, שמציג יכולת טובה באימונים, אך חבריו טוענים שהוא מאוכזב מכך שמזרחי לא מעניק לו אשראי רחב.

גם הקשר דידי אונגר מאוכזב ממעמדו. אונגר ששיחק לא מעט דקות בעונה שעברה, לא מוצא עדיין את מקומו בקבוצה והוא מבוקש על ידי מספר קבוצות, ביניהן הכח עמידר רמת גן, עירוני ראשון לציון ומכבי הרצליה. הקשר אינו מרוצה ממעמדו אך ההנהלה אינה מוכנה לשחררו. "התחרות על ההרכב היא בריאה, ולא צריך לעשות מזה כזה סיפור. שחקנים יודעים שמי שטוב משחק", אומרים בקבוצה.

הבעיה ה"בריאה" של מזרחי נעוצה בעיקר בחוליית הקישור, כשארבעת הזרים: אובוקה, חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו וננאד סאביץ', משחקים בהפוגות ואילו לירן כהן, דני פרדה, סולי צמח ואונגר מתחרים גם הם על מקום בהרכב. מזרחי משתדל לשלב לפחות שלושה זרים בהרכב הראשון, אבל בגלל היכולת הטובה של הישראלים והעומק בספסל, נוצרת לעיתים אכזבה בקרב הזרים, מלבד דירסאו שמגלה באימונים עליונות על רוב השחקנים בעמדת הקישור האחורי.

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הקבוצה מתכוננת למשחק החוץ הקשה ב"קופסא" מול מכבי נתניה, אך לא ברור האם יוסי מזרחי, שניצח במחזור הקודם את עירוני קרית שמונה, ימשיך לשחק במערך הכולל שלושה קשרים אחוריים: קאקו, דירסאו וצמח. קאקו לא התאמן באופן סדיר ביומיים האחרונים ולכן הוא צפוי לפתוח על הספסל. אתמול ערך הקשר אימוני ריצה בלבד.

רוביל סרסור, שכבש במחזור הליגה הקודם, יפתח לצדו של עומר גולן, וזה אומר שאוהד קדוסי ימשיך להמתין להזדמנות על הספסל. החלוץ עומר דמארי פצוע ולא ייכלל בסגל. אפרופו גולן, בקבוצה מאמינים שמכבי חיפה לא תציע סכומי עתק עד יום ראשון עבורו, ולכן הוא יישאר בקבוצה. כזכור, הקבוצה דחתה אפשרות לצרף את החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני כדי לקבל פיצוי כספי תמורתו. הנשיא, עמוס לוזון, מאמין שבמידה והקבוצה תסיים במקום השני עם עומר גולן, הוא יוכל לקבל "פיצוי" הולם מההתאחדות לכדורגל וימכור את החלוץ למרבה במחיר בעונה הבאה.

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; חאבייר דירסאו, לירן כהן, סולי צמח, ננאד סאביץ'; עומר גולן, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully