וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הודח מטורניר טוקיו

5.10.2007 / 11:43

הכוכב העולה של הטניס הישראלי התקשה מול ריצ'רד גסקה, המדורג 13 בעולם והפסיד 6:4, 6:1. לייטון יואיט הודח על ידי קרלוביץ'

לאחר שכבר עשה חג שמח בראש השנה, חזר סלע לככב בסוכות, הפעם בטורניר יפן. ברבע הגמר פגש סלע את ריצ'רד גסקה, שמדורג 13 בעולם. סלע העפיל לשמינית הגמר לאחר שיריבו פרש במהלך המשחק וגם על השלב הבא הצליח לדלג לאחר שניצח מערכה אחת והוביל בשנייה, אז פרש יריבו הסרבי. הפעם, מול הצרפתי, שניצח 2:6, 2:6 את ריינר שוטלר בסיבוב הקודם, הישראלי לא הציג את היכולת מרמת השרון והפסיד 6:4, 6:1.

המערכה הראשונה התאפיינה במרדף של הישראלי אחרי הצרפתי, שלא התקשה לשבור פעמיים את חבטותיו של סלע ולנצח את המערכה 4:6. כבר בתחילת המערכה השנייה שבר גסקה את חבטותיו של סלע שוב וניצח גם את המשחקון השני והוביל 0:2. בהמשך סלע נשבר לחלוטין ולא הצליח להתמודד עם הגשותיו של הצרפתי והפסיד גם במערכה השנייה 1:6.

סלע יוכל להתנחם בכך שהציג יכולת טובה במהלך הטורניר וסבירה גם במשחק מול גאסקה. כמו כן, יזכה סלע בפרס כספי של כ-17 אלף דולר וגולת הכותרת תהיה כניסה, בפעם הראשונה, לרשימת 100 הטובים בעולם. לאחר הטורניר, צפוי סלע להיות מדורג באזור המקום ה-90.

במשחק שנערך לפני משחקו של סלע, הודח לייטון יואיט מן הטורניר על ידי איבו קרלוביץ' הקרואטי, המדורג 30 בעולם. קרלוביץ' התאמץ ומתח את איבריו כדי לנצח בשני שוברי שוויון 6:7, 6:7 את יריבו האוסטרלי, לשעבר מחבט מספר אחת בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully