וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגרדיאן": טן קאטה לא יגיע לצ'לסי

5.10.2007 / 10:56

העיתון האנגלי מדווח כי המאמן ההולנדי הסכים לתפקיד עוזר המאמן בצ'לסי בתנאי שהידינק יהיה המאמן. טרי: "כולנו נרתמים למשימה"

מאמן אייאקס, האנק טן קאטה, הודיע לראשי צ'לסי כי לא יגיע לשמש עוזר מאמן לאברהם גרנט. למעשה, דרש המאמן ההולנדי לשתף פעולה בצ'לסי עם חוס הידינק וליצור בה צוות אימון הולנדי.

טן קאטה שוחח בשבוע שעבר עם פרנק ארנסן, האחראי על מחלקת הנוער בצ'לסי בתפקידו הרשמי, אך אחד האנשים החזקים במועדון בפועל. הנושא שעמד על הפרק הייתה עבודה משותפת מתחתיו של גרנט ולצידו של סטיב קלארק. ככל הנראה נרמז להולנדי כי בהמשך הידינק יצטרף כמאמן הראשי. למרות רצונו של ארנסן, הוציאה צ'לסי הודעה אמש (חמישי), כי הידינק ימשיך בתפקידו בנבחרת רוסיה.

כעת צפויים עימותיים פוליטיים בצ'לסי, שיעמידו את החבורה החבורה הדנית-הולנדית, בראשותו של ארנסן, מול היחידה הישראלית של פיני זהבי וגרנט. המועדון הלונדוני הוציא הודעה ממשרדיו של רומן אברמוביץ' במוסקבה. "הידיעות כי מר אברמוביץ' מתכוון לפנות, או כבר פנה, לחוס הידינק הן לא נכונות. להיפך, מר אברמוביץ' מאוד מרוצה מהעובדה שההתאחדות הרוסית המשיכה את החוזה עם הידינק עד 2010".

סוכנו של הידינק, סס ואן ניוואניוזן, סירב לאשר או להכחיש את הנמסר על ידי אברמוביץ', אך אמר כי שני הצדדים עדיין נמצאים בשלב המשא ומתן. גורם בצ'לסי המשיך לחזק את מעמדו של הישראלי על הקווים בסטמפורד ברידג', כשאמר כי גרנט יהיה מאמן הקבוצה ל"עוד שנים רבות".

לטן קאטה לא הוצעה משרה בצ'לסי, שגם לא פנתה כלל למועדונו, אייאקס. מקורות בקבוצה האנגלית מספרים כי אברמוביץ' נחוש כעת לחזק את מעמדה של צ'לסי בצמרת האנגלית. "הוא יעשה הכל כדי שזה יעבוד", אמר גורם בקבוצה, "הוא רצה להיפטר ממוריניו מכיוון שהוא שבע ממנו. הוא ידע שזה לא יהיה פופולארי, אבל אברמוביץ' מעולם לא היה נחשב לעשות זאת. צריך, לזכור שהמוניטין שלו עמד על המאזניים. הצורה שבה חגג את השערים מול ולנסיה מוכיחה כי צ'לסי עדיין היא הכל בשבילו".

טרי כבר איתו

לזכותו של אברהם גרנט עומדת לפתע גם תמיכתם של כמה משחקניו. "הרוח הקבוצתית קצת חסרה לנו במשחקים האחרונים", אמר הקפטן, ג'ון טרי, "מאז החלפת המאמן לא היו שינויים גדולים במועדון. הוא הכניס לאט את הטקטיקה שלו, הרגשותיו ומחשבותיו לחדר ההלבשה. זה לא קל, אבל עם שחקנים כמו דרוגבה, מקאללה ולמפארד זה צריך להיות פשוט. כולנו צריכים להירתם למשימה, אחרת כולנו ניפול יחד. זה חשוב שכולנו נתאחד, בדיוק כמו מול ולנסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully