וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "קשה לי להתרגש כשאני לא משחק"

מכבי ת"א המריאה לקפריסין, שם תפתח אחה"צ את הופעותיה בטורניר ניקוסיה (פאנליניוס). ניקולה וויצ'יץ' דווקא לא נשמע נלהב במיוחד

אך שלשום שבה מכבי תל אביב ארצה ממחנה האימונים בסלובניה וכבר הבוקר (שישי) המריאה לקפריסין, שם תחל בשעות אחר הצהריים את הופעותיה בטורניר ניקוסיה, מול פאנליניוס היוונית (15:45). מחר צפוי למכבי מפגש פיקנטי ומסקרן במיוחד, נגד אולימפיאקוס פיראוס של פיני גרשון (17:30).

גם הפעם תאלץ הקבוצה להסתדר ללא שלושת שחקניה הפצועים – טל בורשטיין הסובל מכאבים בכף רגלו, שעובר בימים האחרונים טיפולים מיוחדים במכון ווינגייט, ניקולה וויצ'יץ', המצוי בשלבי החלמה מהשבר באגודל ידו ו-וויל ביינום, שקרע שריר במפשעה במהלך מחנה האימונים, ואמור לשוב לכשירות בשבוע הבא.

"אני מרגיש טוב יותר, אבל זו פציעה שלוקחת זמן", אמר וויצ'יץ' טרם ההמראה לקפריסין. "האמת היא שקשה לי להתרגש, במיוחד כשאני לא משחק, אבל את העונה אני אפתח". ליאור אליהו דווקא כן יעמוד לרשותו של המאמן עודד קטש. "אנחנו נוסעים בסגל חסר, וזה עניין משמעותי", הוסיף הפורוורד. "בשביל שננצח, כל אחד יצטרך לתת מעצמו קצת יותר. אני מקווה שהמפגשים יסתיימו לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully