וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת המקצוען: אלון מזרחי

אלון מזרחי

5.10.2007 / 8:33

מלך השערים של כל הזמנים בליגת העל מנתח עבורכם את משחק הליגה הקרוב בין מכבי חיפה להפועל כפ"ס. זהות המנצחת כבר בפנים

מכבי חיפה והפועל כפר-סבא הן שתי קבוצות שאוהבות לשחק, כמעט תמיד, בסגנון התקפי. ברבות השנים הפכה ההתקפה של חיפה לסימן ההיכר שלה, ואילו במשחקים של כפ"ס אנו רואים שהיא כמעט תמיד בוחרת להתקיף עם שישה-שבעה שחקנים. לדעתי כאן בדיוק טמון המפתח של שתי הקבוצות במשחק ביניהן בשבת.

אם חיפה תקבל את יניב קטן כפי שהיא קיבלה אתו ב-25 הדקות מול מכבי ת"א, היא תרוויח שחקן משמעותי שיכול להבקיע שערים. יש בחיפה גם את מסיללה שעשה עליי רושם טוב באגף השמאלי ואת פאוליניו שהיה מצוין. גם ליאור רפאלוב ותומר חמד יכולים לתפוס יום טוב ולעשות את העבודה.

בשלושת המחזורים הראשונים סבלה חיפה ממחסור בהזדמנויות ליד שער היריבה. חיפה רגילה להגיע בכל משחק ללא מעט הזדמנויות הבקעה, וכשזה לא קורה, הקבוצה מתקשה למצוא את הרשת. השחקנים שלה לא עשו תנועה נכונה בחלק הקדמי וניכר שלא היו בכושר מספק, כאשר גם העזיבה של קולאוטי השפיעה כנראה על השחקנים. מבחינת הגנה, לחיפה אף פעם לא הייתה את ההגנה הכי טובה בארץ, והיא תמיד, כאמור, התבססה על התקפה. אני חושב שהניצחון על מכבי ת"א, שזה מועדון גדול למרות המיקום שלו, אמור להקנות ביטחון לשחקנים.

ובכל זאת, הפועל כפ"ס היא קבוצה מאוד מסוכנת. לכפ"ס יש שחקני התקפה שנמצאים בכושר טוב מאלו של חיפה. ישראלביץ', יבואה, בן לוז ואבי כנפו עושים את העבודה עד עכשיו, והעובדה שאלי אוחנה שם דגש גדול על ההתקפה, רק עוזרת לו. כפ"ס מגיעה להרבה יותר מצבים מחיפה במשחקים שלה עד עכשיו, אך לדעתי חסר לה חלוץ טוב נוסף, כי היא לא תמיד מנצלת את הזדמנויות ההבקעה הרבות. כיף לראות את כפ"ס עד עכשיו, כי היא באמת נראית מצוין. לכפ"ס תמיד היה קשה לשחק בקרית אליעזר, אבל השנה אני מקבל את הרושם שכפ"ס לא מפחדת להתקיף בכל מגרש שהיא מגיעה אליו. אני חושב שאם כפ"ס תמשיך ביכולת הזו, היא תגיע רחוק מאוד השנה. אני לא רואה עדיין קבוצה, חוץ מבית"ר ירושלים, שיכולה להתמודד גבוה בצמרת, וכפ"ס בהחלט יכולה להיכנס למשבצת הזאת.

אני מעריך שנראה במשחק הזה שערים, מכיוון שתמיד המפגשים בין שתי הקבוצות הניבו לא מעט כאלה. חיפה, לדעתי, תנצח גם את המשחק הזה, אחרי ה-0:3 על מכבי ת"א. כפ"ס מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, ונראה לי שזה יהיה הראשון שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully