וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריון ג'ונס הודתה בשימוש בסמים

5.10.2007 / 13:24

עותק ממכתב ששלחה לקרוביה הגיע ל-"וושינגטון פוסט", האצנית תודה גם בבית המשפט והמדליות שבהן זכתה באולימפיאדת סידני יישללו

סמים בספורט העולמי בכלל והאמריקאי בפרט הפכו לטרנד גדול בעשור האחרון. ספורטאים רבים נפסלו או ששמם הוכתם, אבל רק מעטים מהם אכן הודו שנטלו אותם.

מי שכן הודתה בשימוש בסמים, וכתוצאה מכך צפויה לאבד את המדליות האולימפיות שלה מסידני, היא האצנית מריון ג'ונס. ג'ונס שלחה מכתב שיועד למשפחה ולחברים קרובים, ובו היא מודה כי נטלה סמים אסורים בין 1999 ל-2001. באולימפיאדת סידני ב-2000 זכתה ג'ונס בחמש מדליות, בהן גם זהב בריצת 100 מטר.

גורם אלמוני מסר עותק מהמכתב למערכת ה-"וושינגטון פוסט", וכתוצאה מכך צפויה האתלטית בת ה-31 להודות באשמה גם בבית המשפט בניו יורק. "אני רוצה להתנצל על כך שאכזבתי כל כך הרבה אנשים", כתבה ג'ונס במכתבה. היא גם סיפרה כי כאשר אמר לה טרבור גראהאם, המאמן השערורייתי שלה שהוא אחד מגיבורי פרשת "באלקו", לא לספר לאף אחד על החומרים שאותם היא נוטלת, "הייתה צריכה להידלק אצלי נורה אדומה".

בשנת 2004 התפוצצה בארצות הברית פרשת "באלקו", מעבדה שעל פי החשד סיפקה סמים אסורים לספורטאים על מנת לשפר את הישגיהם. השמות הבולטים בפרשה היו שחקני הבייסבול בארי בונדס וג'ייסון ג'יאמבי וג'ונס עצמה, כשגרהאם ונשיא באלקו, ויקטור קונטה, הם הנאשמים העיקריים. בונדס וג'ונס הכחישו כי נטלו סמים אסורים, ג'יאמבי שיגר חצי הודאה, אך לא הופלל בבית המשפט.

עדכון אחרון: 5.9.07, 13:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully