וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתערות של אינדיאנים

5.10.2007 / 4:14

קליבלנד פתחה את הסדרה עם היאנקיז בניצחון מוחץ, 3:12. קולורדו ניצחה את פילדלפיה 5:10 ועלתה ל-0:2. אריזונה-שיקגו קאבס 4:8

היום השני של משחקי הפלייאוף בבייסבול יצא לדרך, ודבר אחד אנחנו כבר יודעים: קולורדו רוקיז בדרך לגמר ה-NL. גראנד סלאם של קאז מאטסוי הפך אותו לגיבור היום, כשהרוקיז ירו עשרה מטחים וניצחו בפילדלפיה 5:10, בדרך ליתרון 0:2 בסדרה.

קליבלנד גברה בצורה משכנעת על ניו יורק יאנקיז 3:12 ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. אריזונה עלתה ל-0:2 מול שיקגו קאבס, וכמו הרוקיז מריחה גם היא את ה-NLCS.

פילדלפיה - קולורדו 10:5 (0:2 לרוקיז בסדרה)

מנצח: ג'וש פוג מפסיד: קייל קנדריק שמירה: מנואל קורפאס

בייסבול הוא משחק מוזר. לפעמים בבייסבול אפשר למשוך 162 משחקים עם בולפן גרוע שלא מסוגל לשרוף שחקנים, ועדיין להעפיל לפלייאוף. אבל הפלייאוף עצמו הוא עונה חדשה, ובסדרה של הטוב מחמישה, חוות מחליפים כל כך גרועה תסיים עבורך את העונה ממש במהרה.

את כל זה הרגישו על בשרם אוהדי פילדלפיה פיליז, ששרקו בוז ארוכות לקבוצתם לאחר שנקלעה לפיגור כתוצאה מגראנד סלאם של קאז מאטסוי. אחרי שני הפסדי בית פילדלפיה נמצאת כרגע במצב קטטוני, ויוצאת לדנבר במוראל שפוף.

ומהצד השני, הרוקיז הסימפטיים ממשיכים להפתיע. ההגשה הפותחת לא הצטיינה הפעם וגם הבולפן נקלע לבעיות, אבל בהתקפה היו אלה קאז מאטסוי, מאט הולידיי וטרוי טולוביצקי שידעו להעלות את קולורדו ליתרון מבטיח ובהגשה סגר היהלום בהתהוות, מנואל קורפאס, את הדלת.

טולוביצקי והולידיי פתחו את המשחק עם הומרים על קייל קנדריק וג'ימי רולינס הגיב בהומר משלו. באינינג השני חבט רולינס לטריפל שהכניס עוד שתי ריצות, ופילדלפיה עלתה ליתרון 2:3. ואז, באינינג הרביעי, נרשם מהלך המשחק. קנדריק לא הצליח להוציא אאוטים, קייל לוהש החליף אותו על בסיסים מלאים, קאז מאטסוי עמד על הצלחת ואז - בום ליציע - ארבע ריצות פנימה - 3:6 לקולורדו.

מכאן זה היה משחק בכיוון אחד, כשהרוקיז עולים, למשמע קריאות הבוז של הקהל, ל-3:10. פילדלפיה צימקה ל-10:5 וקיבלה צ'אנס אחרון בתחתית האינינג השמיני כשבריאן פואנטס מילא את הבסיסים, אבל מנואל קורפאס נכנס, יצא בשלום מהאינינג ועבד היטב גם באינינג התשיעי כדי להבטיח את הניצחון.

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 3:12 (0:1 לאינדיאנס בסדרה)

מנצח: סי. סי. סבאתיה מפסיד: צ'ין מינג וונג

דבר אחד שאתה לא לוקח אתך לפלייאוף הוא את המספרים בעונה הרגילה. קליבלנד נוצחה על ידי היאנקיז בכל ששת המפגשים מאפריל עד ספטמבר. דבר אחד שאתה כן לוקח אתך לפלייאוף הוא את המספרים בעונה הרגילה. צ'ין מינג וונג היה איום ונורא בחוץ ובלתי פגיע בברונקס, אבל ג'ו טורה החליט ללכת עם הבטן - והבטן הזו בגדה בו.

וונג נטבח ב-4.2 אינינגים של עבודה עם שמונה ריצות חובה, ובדיעבד (רבים ראו את הנולד עוד לפני כן) הייתה ההחלטה של מאמן היאנקיז שגויה מיסודה. מנגד ניצב סי. סי. סבאתיה, האס של האינדיאנס. הוא לא היה טוב, הרבה להביך את עצמו אבל נחלץ מהצרות, הגיש חמישה אינינגים הדרושים לניצחון ובתחתית האינינג החמישי ראה את החברים שמים חמש ריצות על הלוח, עולים מיתרון 3:4 ל-3:9 וסוגרים את סיפור המשחק.

הפתיחה הייתה קצת אחרת, כשג'וני דיימון העלה את ניו יורק ל-0:1 עם הומראן שנוי במחלוקת. ריאן גארקו השווה בסינגל ואז עלה קני לופטון הותיק. האאוטפילדר בן ה-40 ירה לסינגל שהכניס שתי ריצות נוספות, האינדיאנס סגרו את האינינג הראשון ביתרון 1:3.

באינינג השלישי העלה אסדרובאל קבררה ל-1:4, לפני שרובינסון קאנו צימק ל-4:2. דאבל של בובי אבריו באינינג החמישי קבע 3:4 ואז הצליח סבאתיה לצאת מסיטואציה של בסיסים מלאים. הומר בן שתי ריצות של ויקטור מרטינז נתן את האות לבריחה הגדולה, ואחר כך שמו האינדיאנס עוד שלוש ריצות - 3:9 בסיום האינינג - גיים אובר.

לופטון סיים את המשחק עם שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים, טראוויס הפנר וריאן גארקו השתתפו גם הם בחגיגת ההומרים של קליבלנד. במשחק שבין שישי לשבת יצטרך ג'ו טורה את אנדי פטיט בכושר טוב כדי להשוות מול פאוסטו קרמונה והאינדיאנס.

אריזונה - שיקגו קאבס 4:8 (0:2 לאריזונה בסדרה)

מנצח: דאג דייויס מפסיד: טד לילי

התקווה של הקאביז הייתה שטד לילי יחזיר אותם לשיקגו עם מומנטום ועם הביתיות, אבל המציאות טפחה על פניהם. כריס יאנג חבט להומר בן שלוש ריצות, סטיבן דרו, שירה החוצה ערב קודם, רשם טריפל וגם המשחק שנעל את הלילה נסגר על תוצאה גבוהה. עכשיו המשימה של שיקגו קשה ביותר - להיחלץ מפיגור 2:0 בריגלי פילד כדי להחזיר את הסדרה לפיניקס.

אבל הבעיה של שיקגו אינה רק בהגשה. אראמיס רמירז השאיר שישה שחקנים על הבסיסים עם שלושה סטרייקאאוטים, דרק לי השאיר ארבעה. כששניים משלושת המחבטים הגדולים שלך לא מצליחים לשים את הכדור על הדשא, הרבה סיכוי אין.

בצד של אריזונה הכל דבש. דאג דייויס ספג, אמנם, ארבע ריצות, אבל משך 5.2 אינינגים ונתן לבולפן המעולה לעשות את העבודה. הוא החל בהומר בן שתי ריצות לג'ובאני סוטו שקבע 0:2 לשיקגו, אולם בתחתית האינינג השני התלבש ליאנג לייזר בן שלוש ריצות, כשאריק בירנס מוסיף טריפל ו-2:4 לאריזונה.

באינינג הרביעי חבט דרו לטריפל שהעלה ל-2:6 והוציא את לילי מהמשחק. עוד שתי ריצות של הדיאמונדבקס סגרו, כמו בשני המשחקים הקודמים, עניין לפני הכניסה לאינינגים המאוחרים. 4:8, 0:2 בסיום ובלילה שבין שבת לראשון תצטרך שיקגו את ריץ' היל בשיא אונו מול ליבאן הרננדז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully