וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסתפק בעשירייה השנייה

4.10.2007 / 17:45

שחר פאר שוב כשלה מול טניסאית מהעשירייה הראשונה, הפסידה 4:6, 6:1, 6:3 לילנה יאנקוביץ' הסרבית והודחה מטורניר שטוטגארט

שחר פאר נוצחה היום (חמישי) בסיבוב השני בטורניר שטוטגארט וסיימה את דרכה בטורניר היוקרתי (סך פרסים 650 אלף דולר), אחרי שהפסידה 4:6, 6:1, 6:3 לילנה יאנקוביץ' הסרבית. פאר פתחה טוב מול המדורגת שלישית בעולם וניצחה את המערכה הראשונה, אבל בשתי המערכות הבאות הסרבית לחצה על הדוושה, העלתה את הרמה וניצחה בקלות את הישראלית.

למעשה, גם במערכה הראשונה פאר לא הציגה את הטניס המשובח שלה ובעיקר ניצלה טעויות לא מחויבות של יריבתה. ברגעי האמת, כשיאנקוביץ' לא התבלבלה ולא איפשרה לישראלית לזכות בנקודות קלות, שוב ניתן היה להבחין בהבדלי הרמות בין פאר לצמרת האמיתית של הטניס העולמי. אחרי סיום המערכה הראשונה פאר נוצחה בתשעה משחקונים ברציפות, לא הצליחה להתמודד עם העוצמה והדיוק של יאנקוביץ', נשברה ארבע פעמים ברציפות, ופתחה פער שממנו כבר לא יכלה לחזור.

יאנקוביץ', כאמור, היא אחת הטניסאיות הטובות בעולם, וההפסד הוא בהחלט לא מפתיע ואף מתקבל בטבעיות, אבל דווקא בכושר הגופני, התחום שבו פאר לא אמורה לגלות נחיתות, היא אכזבה, כשנראתה עייפה במערכה השלישית, מול אחת הטניסאיות הכי פעילות בסבב. ספק אם בשלב הזה בקריירה שלה, הישראלית תתנחם בהופעה מכובדת.

מהלך המשחק

פאר שברה לראשונה את מכות ההגשה של יריבתה במשחקון הרביעי ועלתה ליתרון 1:3, אבל יאנקוביץ' שברה בחזרה וצימקה ל-2:3. פאר שברה שוב ועלתה ל-2:4 ו-2:5, אבל הסרבית חזרה וצימקה ל-4:5. במשחקון העשירי שוב פאר התגברה על הסרבים של הסרבית, ששמרה רק פעמיים במערכה על מכות ההגשה שלה, ובשגיאה כפולה עלתה ל-4:6 ו-0:1 במערכות. יאנקוביץ' שלימה מערכה עם 14 שגיאות לא מחויבות, מול 2 בלבד של פאר.

בפתיחת המערכה השנייה יאנקוביץ' נראתה כבר יותר ממוקדת, רמזה לפאר שבמערכה הזאת היא לא תקבל נקודות קלות, ועלתה ל-1:3 אחרי ששברה את ההגשה של הישראלית. יאנקוביץ' המשיכה להפציץ, עלתה ל-1:5 וסיימה ב-1:6 קליל תוך 27 דקות. פאר חיפשה את עצמה בדקות הללו, והשתיים הלכו למערכה מכרעת.

המערכה השלישית נפתחה כפי שהשנייה הסתיימה, עם שבירה של הסרבית, הרביעית שלה ברציפות, שעלתה ל-0:3 אחרי שהשלימה ניצחון בתשעה משחקונים ברציפות. בשלב הזה אומנם פאר הצליחה לעצור את הסחף ושמרה על מכות ההגשה, אבל זה היה מאוחר מדי. על אף שהצילה שלוש נקודות משחק, פאר נכנעה 6:3 במערכה השלישית, ונפרדה מהטורניר.

איבנוביץ' כבר בחוץ

עוד בשמינית הגמר: אקתרינה בונדרנקו האוקראינית, המדורגת 46 בעולם, שהעפילה לטורניר מהמוקדמות, הדהימה היום את המדורגת חמישית בעולם אנה איבנוביץ' הסרבית וגברה עליה 2:6, 6:1, 3:6. ברבע הגמר היא תפגוש את טטיאנה גולובין, שהפתיעה את אנה צ'קווטאדזה.

סרינה וויליאמס גברה על יוליה ואקולנקו האוקראינית 5:7, 2:6 אחרי שכבר פיגרה 4:1 במערכה הראשונה, והיא תפגוש את סבטלנה קוזנצובה הרוסייה, שגברה על אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה 4:6, 7:6, 3:6.

ז'סטין הנין הבלגית (1 בטורניר) ניצחה די בקלות את דינארה סאפינה הרוסיה 4:6, 1:6 ותפגוש את אלנה דמנטייבה הרוסיה שגברה על דניאלה האנטוחובה הסלובקית 4:6, 4:6. גם רוסיה אחרת העפילה לרבע הגמר: נאדיה פטרובה (7 בטורניר), שניצחה את מיכאלה קרייצ'ק ההולנדית 1:6, 3:6 ותפגוש בשלב הבא את יאנקוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully