וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילטון ייחקר על הניצחון ביפן

4.10.2007 / 13:55

מארק וובר טוען כי הנהג של מקלארן בלם בצורה לא חוקית במירוץ, האנגלי עשוי לאבד את הנקודות. טכנאי לשעבר בפרארי: גם אנחנו ריגלנו

חוקרים מטעם הפורמולה 1 יבדקו את כשירות ניצחונו של לואיס המילטון במירוץ ביפן ביום ראשון האחרון, לאחר שנתקבלו תלונות מנהגים על פעולות לא חוקיות מצד הנהג האנגלי וסגנון לא הוגן.

מארק וובר מקבוצת רד בול האשים את המילטון ב"עבודה רעה" בזמן שנהג מאחורי מכונית הבטיחות, דבר שגרם לו, לטענתו, לאבד את השליטה על רכבו ולצאת מהמירוץ.

וובר התנגש ברכבו של סבסטיאן וטל כשהשניים נסעו מאחורי המילטון, והאוסטרלי סבור שהאנגלי השתמש בצורה לא ראויה בדוושת הבלם. וובר כבר כמעט עקף את המילטון, בזמן שהאנגלי של מקלארן בלם וזז ימינה. לאחר מכן וטל התנגש בוובר. אגב, אחת העדויות לתביעה של וובר הוא סרטון שצולם מהיציעים, שהופיע ביוטיוב (ובינתיים הורד מהאתר על ידי הנהלת הפורמולה 1).

"המילטון עשה עבודה רעה מאחורי מכונית הבטיחות", האשים וובר, "הוא לא עשה את מה שהוא אמור היה לעשות, הוא לא נהג בקצב המתבקש". גם וטל הגרמני תמך בגרסה של וובר. "ההתנגשות הייתה באשמתי, אבל ברור שהקצב של הנהיגה של המילטון לא היה טבעי", אמר וטל.

המילטון מוביל כרגע ב-12 נקודות על פרננדו אלונסו בדירוג הנהגים, ואם יזכה במירוץ הבא יוכתר רשמית כמנצח באליפות הנהגים. אם יימצא כאשם, יורדו לו כל 10 הנקודות מהמירוץ האחרון.

מי ריגל אחרי מי?

והשערוריות לא עוזבות את הענף. אחד מהטכנאים לשעבר של פרארי, נייג'ל סטפאני, גרם להתפתחות חדשה בפרשת הריגול בין פרארי למקלארן.

סטפאני טוען כי גם הוא קיבל בעבר חומרים על האיכויות הטכניות של הרכבים של היריבה הגדולה מקלארן בזמן שעבד בפרארי. כזכור, מקלארן נקנסה ב-100 מיליון דולר על עבירה דומה, ואף נשללו ממנה כל הנקודות בדירוג היצרניות בעקבות פרשת הריגול.

מפרארי נמסר כי העדויות של סטפאני, שפוטר על ידי היצרנית האיטלקית ביולי האחרון, אינן אמינות. "איך אפשר להתייחס ברצינות לאדם כזה?", נמסר מפרארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully