וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: בשביל זה אנחנו חיים

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

4.10.2007 / 13:11

שני השתויים יישארו צלולים (באט אוף קורס) במחזור הקרוב, כי זה השבוע שלו כולם חיכו, עם שבעה מפגשים בין קבוצות מדורגות

אחרי השבוע המטורף, בו יותר מדי מדורגות עסקו יותר בעיכול ההפסדים הכואבים מאשר בהכנה לשבת הקרובה, מגיע המחזור שלו חיכינו מתחילת השנה. לא פחות משבעה משחקים השבוע מפגישים שתי קבוצות מדורגות, כשבמרכז יש לנו את מפגש האימים בבאטון רוז' - הנמרים של לואיזיאנה סטייט, שעלו למקום הראשון בדירוג, יארחו את התמסחים של פלורידה, שהפסידו בשבוע שעבר - ואת משחק היריבות, הידוע גם בכינויו "יריבות הנהר האדום", בין טקסס לאוקלהומה, בדאלאס. הרבה סופרלטיבים זה ממש לא בשבילנו, אבל מי שהתחיל להיכנס לעניין של פוטבול מכללות צריך למסמר את עצמו לכיסא ולעקוב אחרי המחזור שיסכם לנו חצי עונה. יאללה, מתחילים.

המשחק המרכזי: לואיזיאנה סטייט (1) – פלורידה (9)

פלורידה קיבלה סטירה מצלצלת בשבוע שעבר בהפסד הבית לאובורן – היחידה שניצחה אותה (פעמיים) ב-19 המשחקים האחרונים. פלורידה תשאף להשאיר חותם על השנה הזאת, ולהרוס על הדרך לנמרים את השבוע הראשון העונה שבו הם מדורגים במקום הראשון.

המשחק יכול היה בקלות להיות המשחק בין שתי המדורגות הראשונות באמריקה, אבל אורבן מאייר דפק את זה. במקום זה אנו נראה משחק שבו מונח לא פחות על הכף, כשפלורידה תהיה חייבת לנצח אם תרצה להשאיר סיכוי לאליפות, ומנגד הנמרים – שנראים כקבוצה הכי עקבית בליגה – יהיו חייבים ניצחון ביתי כדי להראות לכולם שהדירוג של השבוע הוא הדירוג האמיתי עבורם. יהיה חם בבאטון רוז', למרות שבטח ירד גשם.

רן: פלורידה לא מרשימה אותי כבר שבועיים, ומול הנמרים היא תצטרך התעלות מצד פרסי הארווין וריילי קופר, כי משחק הריצה של טיבו לבד לא יספיק מול ההגנה הכי מרשימה כרגע בליגה. אולי יהיה צמוד, אבל הנמרים ינצחו. לואיזיאנה סטייט +10.

תומר: נראה לי ששנינו מסכימים פה על שני דברים – האחד, שטיבו יגיע למשחק הזה, והשני, שהנמרים ינצחו. אם לפני שבועיים לא הייתי מהסס להמר על טיבו, הרי שהמשחק מול אובורן הראה לנו (וללס מיילס) איך עוצרים את התמסחים, במיוחד עם ההגנה הטובה ביבשת. לואיזיאנה סטייט +7.


פרדו (23) – אוהיו סטייט (4)

הבוילרמייקרס נכנסו סופסוף לדירוג, למרות שדי נעלמו במחצית השנייה מול נוטר דאם וכמעט אפשרו לאירים להשיג ניצחון ראשון העונה. מולם תתייצב הקבוצה שכולם שכחו ממנה בתחילת העונה, ודי זלזלו בה בהמשך, אבל בינתיים היא מציגה פוטבול נכון – הגנה טובה מאוד כשצריך, התקפה מצוינת כשצריך. האמת, אנחנו לא כל כך מתלהבים מפרדו, ולדעתנו הכניסה שלה לדירוג יכולה וצריכה להכעיס קבוצות כמו קונטיקט, קנזס וכדומה, אבל אין כמו להשתיק אותנו עם ניצחון על אלופת הביג-10 האחרונה (וסגנית האלופה).


דרום קרוליינה (11) – קנטאקי (8)

אם למישהו עוד היה ספק שאנדריי וודסון הוא על אמת, זה המשחק שהוא צריך לראות, ביום חמישי בשידור ישיר ב-ESPN. וודסון מעמיד עד כה מספרים מגלקסיה אחרת, ומוביל את קנטאקי לעונה הכי מרשימה שהייתה להם מאז תקופת אייזנהוואר. סטיב ספורייר חייב לנצח, כדי להימנע מהפסד שני שיפגע קשות בגיימקוקס, ו-וודסון רוצה להגיע חזרה ללקסינגטון עם מאזן נקי מהפסדים לקראת השבועיים שיבואו עליו עם מאט פלין וטים טיבו. השאלה פה היא האם ספורייר יכול להכין את הקבוצה שלו לשוט-אאוט מול הק"ב הכי יעיל בליגה, או שיצליח להשאיר את המשחק צמוד, בסקור נמוך, ואז אתם יודעים – לא מהמרים נגד הקבוצה הביתית.

טקסס (19) – אוקלהומה (10)

רק אלוהים יודע כמה אנחנו רוצים להאמין שקולט מק'קוי יראה כמו השנה הקודמת שלו, ולא כמו הגרסה הנוכחית הגרוסמנית-גריסית שלו. אבל בואו נודה במציאות הקשה – הסונרס, למעת המעידה שלהם מול קולורדו, אוכלים בלי מלח כל קבוצה, ועדיין מדובר בהתקפה הכי טובה בליגה, ובהגנה לא רעה. מצד שני, טקסס נראית בלי התקפה יעילה, והגנה שנלקחה מצרפת של המאה הקודמת (לא ניצחו שום מלחמה). אם בשנים שעברו ניתן היה לסמן את משחק יריבות הנהר האדום כמשחק שיפריד בין הנציגות הכמעט קבועות לאליפות לבין השתתפות בבול "שולי", הרי שהשנה משחק היריבות קובע הרבה יותר מבדרך כלל. מה שבטוח – אנרגיות טעונות יהיו בדאלאס.


קלמסון (22) – וירג'יניה טק (15)

אוי, כמה שאנחנו לא רוצים לראות את המשחק הזה. יש לנו הרגשה שהמשחק הזה יהיה כל כך מגעיל, שביום ראשון נגיד לכם שצריך להעיף את שתיהן מהדירוג. השאלה, במשחק הזה, היא מי תצליח לשים נקודות על הלוח. ההוקי'ס ינסו להוציא משהו בהתקפה המחודשת שלהם (כן, אותה אחת שהתקשתה בשבוע שעבר מול צפון קרוליינה המאותגרת הגנתית), וקלמסון ינסו לשים נקודות מול הגנת הברזל של וירג'יניה טק, שנכנעה העונה רק לנמרים – מלואיזיאנה.


מיזורי (17) – נברסקה (25)

מיזורי נהנתה משבוע החופש שלה, מה שהביא לה עלייה בדירוג, ונברסקה עדיין נאחזת בציפורניה כדי להישאר שם. צ'ייס דניאל והנמרים ממיזורי צריכים כבר להעמיד ניצחון גדול אחרי כל "משחקי האימון". השאלה היא האם מול הקורנהאסקרס זה יקרה? שתי הקבוצות יודעות שהפסד יוציא אותן מהדירוג, ומיזורי בטח שלא רוצה לנסוע לאוקלהומה בשבוע הבא בטראומה, מנגד, ביל קאלהאן יודע שהפסד יעיף אותו מהמרוץ על הביג-12.


ראטגרס (21) – סינסינטי (20)

משחק בין קבוצה שלא האמנו שתעלה עד לפה, לבין קבוצה שלא האמנו שתיפול עד לפה. ריי רייס ומייק טיל עדיין מנסים להבין איך מרילנד הצליחו לבוא לניו ג'רזי ולצאת עם W במאזן, והפעם הם יהיו צריכים להיות מפוקסים כבר מההתחלה, כדי שהפתעה ביתית לא תשנה. סינסי העמידה מספרים יפים בהתקפה עד כה, כמו גם בהגנה, אבל זה היה מול קבוצות נחותות. אם היא רוצה להישאר במרוץ לביג-איסט, היא חייבת לתת תצוגה דומה גם השבוע.

דרום קליפורניה (2) - סטנפורד

הטרויאניים נפלו בדרוג ה-AP למקום השני, אחרי שהנמרים הרשימו יותר מהם. סטנפורד בטח לא תהיה זו שתגיע לממוריאל קולוסיאום ותפגע במאזן המושלם של הטרויאניים בתחילת אוקטובר. בוטי לא היה משהו בשבוע שעבר, אבל אל דאגה – השבוע הוא יתעלה על עצמו.


אילינוי – ויסקונסין (5)

אוי כמה שהבאדג'רס מגעילים אותנו. שמישהו כבר יעיף אותם מהדירוג, כדי שלא נצטרך לכתוב עליהם (אתם יודעים כמה זה קשה למצוא שלוש שורות לכתוב על הקבוצה הזאת? למצוא כל פעם סופרלטיב חדש לכמה שהם משעממים?) אולי אילינוי, שבשבוע שעבר ניצחה את פן סטייט, תעשה לנו מצווה.


פלורידה אטלנטיק – דרום פלורידה (6)

השוורים דוהרים קדימה, אחרי הניצחון על ווסט וירג'יניה בשבוע שעבר, ולא צריכות להיות להם הרבה בעיות מול פלורידה אטלנטיק הקטנה. מאט גרות' יכול לשפר לעצמו את הסטטיסטיקה האישית לקראת המפגשים בסוף החודש עם ראטגרס וקונטיקט. הפתעה לא תיפול פה (ועכשיו שאמרנו את זה – שימו את כל חסכונותיכם על פלורידה אטלנטיק, זה בטח ליין מטורף).


בוסטון קולג' (7) – באולינג גרין

אוקיי, אז מאט ריאן לא מרשים כפי שחשבנו, עם יחס של 11 ט"ד מול 5 איבודים, אבל זה לא אמור לשנות יותר מדי מול הפאלקונס, במשחק שיפגיש בין שני עופות טורפים (נשרים מול עיטים). אנחנו מהמרים על הכחדה של העיטים.


טנסי – ג'ורג'יה (12)

הבולדוגס מגיעים לנוקסוויל כשיש להם רק מה להפסיד, מול קבוצה שיש לה רק מה להרוויח. אל תשכחו שמארק ריכט מחזיק מאזן חוץ מצוין מול יריבות מה-SEC ואפילו בנאשוויל המשימה בהחלט אפשרית. המתנדבים, מנגד, ינסו להוכיח שהספידו אותם מוקדם מדי, אבל זה לא אמור לעזור להם יותר מדי בשורה התחתונה.


סירקיוז – ווסט וירג'יניה (13)

מה שבטוח – ווסט וירג'יניה לא יבואו שאננים למשחק אחרי ההפסד הראשון שלהם העונה בדרום פלורידה, ואחרי שראו מה סירקיוז עשו לבריאן ברום בלואיוויל. פט ווייט, שנפצע בשבוע שעבר, עדיין בספק למשחק, אבל המאונטניירס חייבים להבין שזה לא יכול להיות תלוי רק בו (ואת זה הם היו צריכים ללמוד מההפסד). הפסד נוסף יגמור להם את העונה, ויהפוך את סירקיוז לכבשה השחורה של המדורגות – לפחות מהביג איסט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הוואי (16) – יוטה סטייט

בשבוע שעבר קולט ברנאן סיים עם חמישה איבודים אוויריים, ועדיין ניצח את המשחק. השבוע, גם מאזן נוראי שכזה אמור להביא אותם לאותן תוצאות, במיוחד מול קבוצה שהמאזן שלה הוא כמו של האירים (0 מ-5). לברנאן היה מזל בשבוע שעבר, והשבוע – בואו נקווה – הוא יחזור לעצמו ולמספרים סביב ה-500.


וושינגטון סטייט – אריזונה סטייט (18)

הסאן דווילז ממשיכים לטפס אט-אט בדרוג, ואם לא יהיו תקלות השבוע מול היריבה מהפאק-10 הם ימשיכו לעבר הטופ-15. דניס אריקסון הפך למאמן השני בהיסטוריה מבחינת הצלחות עם קבוצות שונות – כשהעלה את אריזונה סטייט לדרוג (הקבוצה הרביעית שהוא מדרג). מי הייתה הקבוצה הראשונה שהעלה לדירוג? נכון, וושינגטון סטייט. רודי קרפנטר ינסה – ואמור – להמשיך את המומנטום האדיר שלו, ואריזונה סטייט, שעצרה כבר שלוש קבוצות העונה על פחות מ-250 יארד בהתקפה, תנסה – ואמורה – לעצור גם את הקוגרס, ששמו 45 נקודות על הלוח בשני משחקי הבית האחרונים שלהם (אז גם ניצחו). זה לא משחק קל – שוב, כמה כבר אפשר להגיד "קל" העונה? – אבל משחק שהסאן דווילז צריכים לנצח.


קנזס סטייט (24) - קנזס

קנזס סטייט ניצחו – מה זה ניצחו, פירקו – את טקסס בשבוע שעבר, והשבוע הם בדרבי קטן מול קנזס שעדיין בלתי מנוצחת, במפגש ה-105 של הסאן-פלאואר שואודאון. הוויילד-קאטס נראו נהדר בשבוע שעבר, אך גם הג'ייהוקס – שהרשו רק 23 נקודות העונה והשיגו ממוצע של מעל ל-53 נקודות למשחק, למרות שהם שיחקו מול קבוצות חלשות בהרבה.


את הסיכום נתחיל בכך שסופסוף עונת הבייסבול מתקרבת לקיצה. אל תבינו אותנו לא נכון – זה לא שיש לנו משהו נגד הספורט הזה, זה פשוט כי בגללו אין לנו מספיק שידורים (כמובן שאחר כך נאשים את הענף הבא שיבוא – איכס, הוקי!). חשוב לזכור שבשבוע שעבר עשר מדורגות מצאו עצמן מודחות מן המיקום שלהן בדרוג וצנחו למטה, אם כי לא בהרבה בגלל כמות ההפתעות. לגבי שידורים – אנחנו יודעים על המשחק של קנטאקי – דרום קרוליינה שאמור להיות משודר בין חמישי לשישי באי.אס.פי.אן, כמו גם משחקים מחטיבות נוספות (פאק-10 וביג-12) בפוקספורט, אבל עם המזל שלנו שוב נצטרך לצפות בוירג'יניה טק מגעילה לנו את השבת. זהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully