וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על ההצגה הזאת דידה עלול לשלם

4.10.2007 / 11:40

אוהד סקוטי פגע בשוער מילאן, אופ"א עשויה להעניש אותו על דרמטיות יתר, האוהד הורחק לכל החיים. במילאן מבטיחים: "לא נערער"

לפחות באירופה, ליברפול בצרות. ההפסד הביתי של האדומים באנפילד אתמול (רביעי) למארסיי (1:0) השאיר את הקבוצה של בניטז עם נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים (אחרי התיקו מול פורטו) בליגת האלופות, ועוד שלושה שבועות מצפה לה משחק חוץ קשה באיסטנבול מול בשיקטאש. הפסד יכול לסיים את הדרך של ליברפול במפעל בו כל כך הצליחה בשנים האחרונות, ולתת מכה קשה לפרויקט המיליונים של בניטז באנפילד.

"זה ברור שאנחנו חייבים לנצח במשחק הבא, בלי להתייחס בכלל לכל המספרים והספקולציות", אמר בניטז, "שיחקנו רע, כל הקבוצה שיחקה רע. אני חושב שזה המשחק הכי גרוע שלנו מאז שהגעתי לפה, בטח בבית".

"אולי ניסינו לעשות יותר מדי דברים בבת אחת", המשיך בניטז, "קשה להסביר למה נראינו ככה, אבל גם מארסיי לחצה יפה את הכדור. זו הייתה חוויה רעה עבורנו, אבל נהיה חייבים להישאר חיוביים לגבי העתיד".

"צריך לתת את כל הקרדיט למארסיי, הגיע להם לנצח", אמר ג'יימי קראגר, "אני לא יודע מה לא עובד אצלנו באירופה, כי בליגה אנחנו מסתדרים יפה. קשה לשים על זה את האצבע, אבל עכשיו אנחנו רק חושבים על המשחק מול טוטנהאם ביום ראשון".

במארסיי, אגב, לא משתוללים מההישג. "זו תוצאה מצוינת עבורנו, אבל אסור לנו לצאת מפרופורציות", אמר מאמן הקבוצה אריק גרטס, "אני גאה בשחקנים, שמילאו את ההוראות ועשו מעט מאוד טעויות טקטיות".

גליאני: "לא נערער"

סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני טוען כי המועדון לא יערער לאופ"א על תוצאות המשחק בסקוטלנד (2:1), על אף שאוהד סלטיק פרץ למגרש במהלך המשחק ותקף את שוער מילאן, דידה.

צילומי הטלוויזיה הראו שהאוהד הסקוטי שפשף את ראשו של הברזילאי, שבתחילה הסתובב והתכוון לתקוף את האוהד בחזרה, אבל לאחר מכן נפל על הרצפה ואחז בראשו בכאבים.

"אנחנו אלופי אירופה, אנחנו נייצג את היבשת באליפות העולם, וזה לא הולם שנערער על המשחק הזה", אמר גליאני, "ראו בבירור שהאוהד הכה את דידה, אבל קשה לנתח לגמרי את העובדות מהזווית הזו. הרי זה לא אירוע שאנחנו רגילים לנתח. מה שבטוח זה שהאוהד היה אמור להישאר בכיסא שלו".

מה שעוד בטוח, זה שמילאן נראית רע בשבועות האחרונים, והיכולת הלא מספקת מהליגה מגיעה גם לאירופה. "חבל מאוד שקבוצה שלא הצליחה להגיע לשער שלנו מנצחת אותנו בסיום", אמר גליאני, "אולי אנחנו משלמים על מזל טוב שהיה לנו בעבר".

בסלטיק, לעומת זאת, זעמו על התגובה המוגזמת של דידה, שנסחב על אלונקה וקיבע את צווארו בעקבות מגע שנראה קליל ביותר. "אני לא מצדיק את התנהגותו של האוהד, אבל המגע שהוא יצר עם דידה היה מינימלי", אמר יו"ר סלטיק, בריאן קווין, "מישהו חייב להתייחס גם לתגובתו המוגזמת של השוער. ראיתי את צילומי הטלוויזיה. הוא החל לרדוף אחרי האוהד, ואז החליט ליפול". באופ"א הבהירו כי הם עדיין מחכים לדו"ח השופט, ואם יימצא שדידה הגיב בצורה מוגזמת, הוא עלול להיענש.

סלטיק שחררה הודעה רשמית שבה היא טוענת כי האוהד, בן 27, ששמו לא פורסם, הורחק לכל החיים ממשחקי הקבוצה.

ריאל שוב מזייפת

ריאל מדריד הפסידה אתמול שתי נקודות ב-2:2 באולימפיקו מול לאציו, אחרי שכבר הוליכה פעמיים. בלם הקבוצה פאביו קנבארו הביע את אכזבתו ממשחק ההגנה של הקבוצה.

"אני תמיד מבקש מהם לעזור לנו יותר, זו בעיה ידועה", אמר קנבארו על תמיכתם הלקויה של שחקני הקישור בחלק ההגנתי, "אנחנו חייבים להיות יותר מאוזנים. כמובן שאני לא מצפה מואן ניסטלרוי או מראול שיירדו להגנה, אבל כשאנחנו תחת לחץ גם הם יכולים לרדת קצת אחורה ולעזור לנו". איטלקי נשאר איטלקי.

אגב, חלוץ אולימפיאקוס, לואה לואה, קיבל תיאבון אחרי הניצחון של קבוצתו היוונית בגרמניה מול ורדר ברמן (1:3). "תביאו לנו את ריאל עכשיו", אמר הקונגולזי, "יש לנו רוח קבוצתית מדהימה, ואנחנו יכולים לנצח כל אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully