וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לי רוקינרול

4.10.2007 / 10:38

הרוקיז המשיכו במומנטום המופלא, כשניצחו 2:4 בפילדלפיה. בקט השבית את האיינג'לס, בוסטון ניצחה 0:4. אריזונה-שיקגו קאבס 1:3

זהו זה. במקביל למסיבת ליגת האלופות והניצחון הגדול של אברהם גרנט עם צ'לסי נפתחה חגיגה לא פחות גדולה בארצות הברית: בייסבול באוקטובר, מה שאומר פלייאוף. קולורדו המשיכה את המומנטום הנפלא שלה וניצחה בפילדלפיה 2:4 כדי לעלות ל-0:1 בסדרה ביניהן.

ג'וש בקט הוכיח שוב שהוא פיצ'ר של מאני טיים, כשבהופעה ענקית השבית את לוס אנג'לס איינג'לס. בוסטון ניצחה 0:4 ומובילה 0:1 בסדרה. במשחק האחרון הלילה התמודדו אריזונה ושיקגו קאבס, וגם ברנדון ווב היה דומיננטי ונפלא, הוביל את הדיאמונדבקס לניצחון 1:3 והם מובילים 0:1 בסדרה.

פילדלפיה - קולורדו 4:2 (0:1 לרוקיז בסדרה)

מנצח: ג'ף פרנסיס מפסיד: קול המלס שמירה: מנואל קורפאס

זוכרים איך בתחזית הפלייאוף נכתב במדור הזה שלרוקיז יש הגשה נוראית, ושאין לה שום דבר בבולפן? אז דבר אחד מסתבר: ג'ף פרנסיס, לה טרוי הוקינס, בריאן פואנטס ומנואל קורפאס לא יודעים לקרוא עברית. פרנסיס הגיש שישה אינינגים סולידיים ביותר שבמהלכם טיגן שמונה חובטים בסטרייקאאוטים, מאט הולידיי שוב סיפק את החבטה הגדולה כמו שעשה לכל אורך העונה והרוקיז קצרו את נצחון הפלייאוף השני שלהם בהיסטוריה.

בצד של פילדלפיה עמד קול המלס הצעיר, שלהוציא אינינג אחד, השני, היה מעולה. אלא שהאינינג הזה עלה לו בגדול - 35 הגשות ושלוש ריצות חובה שהביאו בסופו של דבר להפסד. טוד הלטון פתח עם טריפל והובא לבסיס הבית על ידי דאבל של גארט אטקינס. יורביט טוריאלבה העלה עם סינגל ל-0:2 והולכה של טרוי טולוביצקי לתוך בסיסים מלאים העלתה את קולורדו ל-0:3.

המלס הצליח לצאת מהאינינג הגרוע ולראות איך ארון רוואנד ופאט ברל פותחים את האינינג החמישי עם שני הומרים בזה אחר זה על פרנסיס, אבל המגיש של הרוקיז הצליח לצאת מהאינינג בשלום. בשלב זה נכנסו הבולפנים לתמונה, כשבאינינג השמיני מגיש טום גורדון ונותן להולידיי לחבוט עליו פצצה ליציע - 2:4. מנואל קורפאס נכנס באינינג התשיעי, ועם 1,2,3 קליל על חובטי פילי הבטיח את הניצחון.

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 0:4 (0:1 לרד סוקס בסדרה)

מנצח: ג'וש בקט מפסיד: ג'ון לאקי

הפעם האחרונה שבה הגיש ג'וש בקט בפלייאוף הייתה ב-2003, בסדרת הגמר מול ניו יורק יאנקיז. הופעה דומיננטית שלו הביאה להשתקה של היאנקיז ולהכתרה של פלורידה מארלינס. בקט חזר לפלייאוף הראשון שלו מאז, וכבר במשחק הקאמבק השלים שוב תשעה אינינגים והשתקה, הפעם מול לוס אנג'לס איינג'לס.

בקט הרשה ארבע חבטות בלבד למלאכים, הכיש שמונה חובטים בסטרייקאאוט והיה בלתי נגיע בעליל. מנגד עמד ג'ון לאקי, שממש שונא את פנוויי פארק (נכנס למשחק עם מאזן 4:1). לאקי נראה לא טוב מהפתיחה, אבל לא ההומראן שנתן לקווין יוקיליס באינינג הראשון עשה את ההבדל, אלא בומבה של שתי ריצות של דייויד אורטיז, שהעלתה את הרד סוקס ל-0:3 וסגרה את הדלת ביום המושלם של בקט.

התצוגה של בקט חיפתה על חלק תחתון חלש מאוד בליינאפ של הרד סוקס. מנגד, לאיינג'לס יש בעיה קשה מאוד של כוח, ומייק סושה יצטרך לתת דעתו על העניין בליל שישי, לפני שישלח למערכה את קלווים אסקובר מול דייסקי מאטסוזקה.

אריזונה - שיקגו קאבס 1:3 (0:1 לאריזונה בסדרה)

מנצח: ברנדון ווב מפסיד: קרלוס מרמול שמירה: חוזה ולוורדה

ברנדון ווב וקרלוס זמבראנו הבטיחו דואל ולא איכזבו. ווב, הסיי יאנג של העונה שעברה, הביא אתו את הסינקר (הגשה צוללת) הקטלני שלו שמתעתע בכל כך הרבה חובטים, הגיש שבעה אינינגים, פירק תשעה חובטים בסטרייקאאוט והיה חד, חד, חד. ביג זי גמא שישה אינינגים, במהלכם איוורר שמונה חובטים, וברגע שיצא, במצב של 1:1, ניתן האות לאריזונה לשים נקודות מכריעות על הלוח.

אם הקאביז לא יזכו השנה, בעונה הבאה הם ייכנסו לשנת ה-100 שלהם ללא אליפות. זמבראנו יודע את זה, אבל באינינג הרביעי לא הצליח למנוע מסטיבן דרו לחבוט להומר ולהעלות את הנחשים על הלוח. אלא שבאינינג השישי מילא ווב את הבסיסים, ריאן ת'ריו המהיר חבט כדור לא חזק והצליח לשלוח את דרק לי הביתה - 1:1.

באינינג השביעי נכנס קרלוס מרמול, שהחובט הראשון שראה היה מארק ריינולדס. שלוש הגשות ואחר כך בום למרכז - 1:2 עם הומראן. באותו אינינג שמו הדי-באקס עוד שני שחקנים על הבסיסים, וחבטת הקרבה של קונור ג'קסון קבעה 1:3. חוזה ולוורדה נכנס כדי לסגור עניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האינדיאנס והיאנקיז נכנסים לעניינים

הלילה יתקיימו עוד שלושה משחקים. ב-21:00 תייחל פילדלפיה לא ליפול בשנית, כשקייל קנדריק יפגוש את פרנקלין מוראלס מקולורדו. המשחק יועבר ב-ESPN. ב-00:30 יועבר משחק נוסף ב-ESPN (אנא, חברים, התחילו בזמן, עם כל הערכתנו לספורטסנטר) בין סי. סי. סבאתיה מקליבלנד לצ'ין מינג וונג מניו יורק יאנקיז, והמשחק שינעל את הלילה יועבר ב-FOX ב-4:00, כשדאג דייויס ואריזונה יתמודדו עם טד לילי ושיקגו קאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully