וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "נחמד להיות בטופ"

3.10.2007 / 23:22

אברהם גרנט שפע חיוכים לאחר ה-1:2 של צ'לסי על ולנסיה ("נבחרתי להוביל דרך חדשה") והילל את טרי ("הוא באמת משהו מיוחד"). מאמן אייאקס ימונה לעוזרו

שעה קלה לפני המשחק של צ'לסי במסטאיה מול ולנסיה, עדיין היה הלחץ גדול ביותר על אברהם גרנט. השמועות רחשו, הכסא, לפחות על פי הצהובונים, החל ללהוט, והנה - בכדורגל כמו בכדורגל - אחרי 90 דקות פתאום משתנה התמונה מקצה לקצה. גרנט וצ'לסי נקלעו לפיגור 1:0 משער של דויד וייה בדקה ה-9, אבל ג'ו קול (21) ודידייה דרוגבה (71) הפכו את התוצאה והיקנו לכחולים ניצחון ענק - 1:2, בתעתיק מדויק של רבע הגמר בעונה שעברה באותו אצטדיון.

דרוגבה לא חגג לאחר שהבקיע את שער הניצחון כאות הזדהות עם מאמנו המפוטר, ז'וזה מוריניו, אבל כמו מקצוען אמיתי נעץ את הכדור ברשת. גרנט ידע להעריך בסיום. "כולם עשו עבודה טובה בשבוע האחרון", אמר המאמן הישראלי, "עברנו זמנים קשים אבל אמרתי לשחקנים שזמנים כאלה הם אתגר". הוא הוסיף: "יכולתם לראות את הגישה שלהם בשבועיים האחרונים, ואני שמח איתה".

גרנט הוסיף במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "נחמד להיות בפסגה. הגענו לכאן כדי לנצח את המשחק, ועשינו את זה בדרך הנכונה. במחצית השניה שלטנו במשחק, חזרנו מפיגור וניצחנו".

הישראלי אף התייחס לדיווחים על חוסר המחויבות של דידייה דרוגבה. "לאורך כל הזמן הזה הייתי מרוצה מהגישה שלו ומהרצון שלו לתת הכל למען הקבוצה", אמר גרנט.

אחר כך סיפר גרנט לאולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט על ימיו הראשונים כמאמן הקבוצה: "הייתי פה דירקטור אוף פוטבול, פתאום מוריניו עזב וזה נפל עליי בהפתעה. זאת פעם ראשונה שאני לוקח קבוצה באמצע השנה, מי שמכיר אותי יודע שאני מעדיף לבנות קבוצה מההתחלה. זה היה קשה מאוד, אבל מה זה חשוב, העיקר שניצחנו היום". הוא הוסיף בשנינות: "שאלו אותי פה אם זה הניצחון הכי גדול שלי בקריירה, אמרתי להם שזה הניצחון הכי גדול שלי בצ'לסי. אני לא מאמין שאשאר על מאזן של מאה אחוזי הצלחה בליגת האלופות, אבל אשתדל למשוך את זה כמה שיותר זמן".

על הנחיתה הקשה וההתלהמות התקשורתית באנגליה אמר גרנט: "העיתונאים האנגלים שאלו אותי אם אני כועס עליהם, אמרתי שאני מבין שזה חלק מקבלת הפנים המסורתית שלהם. ככה קיבלו את ארסן ונגר וככה גם אותי. אני מקבל את זה בברכה. נבחרתי להוביל דרך חדשה בצ'לסי, אני צריך להתרכז בזה פחות, בתקשורת שם או בתקשורת בארץ, שגם היא בסדר, לפעמים".

עוזר חדש לאברם?

התקשורת האנגלית מפרסמת היום כי צ'לסי תמנה את מאמנה ההולנדי של אייאקס, הנק טן קאטה, כעוזר המאמן של גרנט. ההולנדי, שידוע בזכות מחויבותו לסגנון התקפי ואטרקטיבי, צפוי להרוויח 2.1 מיליון יורו בשלוש שנים. טן קאטה היה עוזרו של פרנק רייקארד בברצלונה לפני שנתיים, כשזו זכתה בליגת האלופות.

לטענת ה"סאן", טן קאטה כבר קיבל את ההצעה של רומן אברמוביץ', ומקור בצ'לסי מוסיף: "זהו ניסיון נוסף של רומן אברמוביץ' לחזק את מעמדו של גרנט. טן קאטה יהיה האחראי על העלאת המוטיבציה של השחקנים, בעוד גרנט עדיין יהיה האחראי על הרכש והטקטיקה".

במקביל גרנט המשיך לבסס את מעמדו בקרב השחקנים, כשהפעם בחר להלל את קפטן הקבוצה, ג'ון טרי, ששיחק עם מסיכה על פניו והתגבר על שבר בעצם הלחי. "ג'ון הוא באמת משהו מיוחד", אמר גרנט, "אתה לא יכול לבקש דוגמה טובה יותר ממנו לשחקן".

גם טרי עצמו התמוגג מניצחון החוץ. "היינו חייבים להרים את עצמנו מהקרשים", אמר הקפטן, "לא שיחקנו טוב לאחרונה, אבל לפחות הפעם הצגנו רוח קבוצתית מרשימה".

"קרו לנו הרבה דברים בחודש האחרון, והיינו צריכים את הניצחון הזה", אמר ג'ו קול, שכבש את השער הראשון ובאסיסט מופלא סידר את השער השני, "נתנו תצוגה הגנתית מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully