וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגליים בשבדיה, הראש בהרצליה

רגב גולדמן

4.10.2007 / 18:30

גיא לוזון, במסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבדיה : ”אם נפסיד להרצליה, הליגה תברח לנו”. אלקסלסי נפצע באימון ויעדר

יממה לפני משחקה של הפועל תל אביב מול סולנה השבדית בסיבוב השלישי בגביע אופ"א, מנסים בקבוצה להוריד את מפלס הלחץ. יש הרבה דרכים לעשות את זה, אבל ספק אם אי פעם עשה את זה מישהו בקבוצה כפי שעשה זאת גיא לוזון. המאמן היה חשוף למיקרופונים עוד ביציאה מנתב"ג, יודע שאין לו שום דבר לחדש והחליט לעשות ספין מופלא.

יכול להיות שזה היה ניסיון להרדים וייתכן שזו פשוט הייתה הדרך של המאמן לא להירדם. לוזון ישב במסיבת העיתונאים ואמר את כל מה שלא ציפו השבדים לשמוע: "מבחינתנו גביע אופ"א זה רק בונוס, וכל ההכנות למשחק היו רגילות". אחר כך גרם לנוכחים לנסות לאיית איך אומרים הרצליה: "ביום שני יש לנו משחק חשוב מול מכבי הרצליה בליגה, ואם נפסיד הליגה תברח". הוא גם הדגיש ואמר: "אין עלינו לחץ, כי מבחינתנו המפעל הזה הוא בונוס וככה אנחנו מתייחסים אליו".

גורמים בקבוצה לא הבינו ו/או אהבו את ההומור, ומאוד התפלאו לשמוע את הדברים, שכן ממסיבות עיתונאים קודמות של דרור קשטן, יצחק שום וניר לוין היו רגילים להתייחסות מעמיקה של הטקטיקה לפני המשחק וההכנה, ולדבריהם "זו הפעם הראשונה שאנחנו חוזים בהתייחסות שכזו למשחק".

שחקני הפועל תל אביב תרגלו הערב את ההרכב הפותח ושמעו סקירה טקטית אחרונה לפני המשחק. לוזון הזהיר את השחקנים מכדורים גבוהים, המאפיינים את הסגנון הסקנדינבי, ונתן להם לצפות בוידאו מהמשחק הקודם בבלומפילד, כשהמאמן ביקש לפרוץ מהאגפים. לוזון דירבן שוב את השחקנים, אמר כי הוא מאמין בהם, ויעץ להם לא להקשיב לביקורות מהצד. אתמול, במשך שעות הבוקר והצהריים, שהו השחקנים במלון ולא יצאו, ולמרות ה"עוצר" ציינו בקבוצה כי האווירה רגועה ונינוחה.

ביינתים, הבוקר (חמישי) בשורות לא טובות ללוזון: הקשר הצעיר איתי אלקסלסי שהיה אמור להיות בסגל למשחק, נפצע באימון ויעדר. אלקסלסי, שבר את שתי שינייו הקדמיות לאחר היתקלות קשה עם רמי דואני ויועבר כנראה לטיפול בבית חולים מקומי.

ההרכב המשוער: וינסנט אניימה, עמאר מנצור, רמי דואני, דבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, מזואה אנסומבו, ראובן עובד, ברוך דגו, אבדג'י, פאביו ג'וניור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully