וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאריק נפצע, הארגריבס לא מתאושש

4.10.2007 / 11:13

עוד מכה למנצ'סטר יונייטד: קאריק שבר את מרפקו וייעדר כחודש וחצי. ק.פ.ר. נטולת המאמן ממשיכה להפסיד, 16 דקות לבן סהר

קשרה של מנצ'סטר יונייטד, מייקל קאריק, ייעדר כחודש וחצי אחרי שהתברר כי הוא שבר את מרפקו הימני. השחקן בן ה-26 ספג את הפציעה במהלך משחק הניצחון 0:1 בליגת האלופות על רומא ביום שלישי.

למרות הפציעה, קאריק הרגיש טוב עם סיום המשחק, אך מספר שעות לאחר מכן התבררה חומרת הפגיעה. בעקבות פציעתו, קאריק יחמיץ בוודאות את משחקי הנבחרת האנגלית מול אסטוניה ורוסיה במסגרת מוקדמות היורו. לצד ההיעדרות בנבחרת, קאריק מסבך גם את מאמנו, אלכס פרגוסון, לקראת משחקה של היונייטד בשבת מול וויגאן בבית באולד טראפורד, מכיוון שגם אואן הארגריבס פצוע.

גם הארגריבס לא יוכל לקחת חלק במשחקי נבחרת אנגליה מול אסטוניה ורוסיה שייערכו החודש. השחקן נאלץ לקבל זריקה בעקבות פציעה אותה סחב עוד מתחילת העונה, ואחרי הטיפול ייאלץ הקשר לנוח כחודש. "הוא המשיך להרגיש את הפציעה באימונים", אמר מאמנו, אלכס פרגוסון, "החלטנו לעשות משהו באופן מיידי".

סטיב מקלארן יוכל לדבוק בנוסחה שהניבה לו פירות עד כה, של סטיבן ג'רארד וגארת' בארי בקישור האחורי, גם במשחקים מול אסטוניה ורוסיה. מקלארן יעקוב בשקיקה גם אחר מצבם של שאר הפצועים ובראשם קפטן צ'לסי, ג'ון טרי וחלוץ ניוקאסל, מייקל אואן. כבר עתה ידוע שלפחות אמיל הסקי לא יוכל להופיע בוודאות לשני המשחקים הקרובים, גם בעקבות פציעה.

חלוצים נהנים יותר

שחקן ההגנה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, מיקה ריצ'ארדס, שגם כבש שער מול נבחרת ישראל בוומבלי בחודש שעבר, מעוניין לשנות את ייעודו ולהפוך לחלוץ. ריצ'ארדס ואביו הגיעו למסקנה, כנראה בשל התהילה הגדולה יותר והחוזים הגבוהים יותר להם זוכים שחקני ההתקפה, כי תפקיד המגן הימני או אחרים באותו איזור לא ראויים לכוכב הסיטי בן ה-19.

מאז שערך ריצ'ארדס את הפריצה שלו במדים התכולים, הוא נחשב לכישרון המוצלח ביותר באנגליה מאז וויין רוני, אך אף אחד לא האמין אז כי בסופו של דבר ירצה ריצ'ארדס להתחרות עם חלוץ מנצ'סטר יונייטד גם בהבקעת שערים.

רודר יחזור לק.פ.ר?

מאמנה לשעבר של ווסטהאם וניוקאסל, גלן רודר, הוא המועמד הראשי לרשת את מקומו של ג'ון גרגורי כמאמן קווינס פארק ריינג'רס, קבוצתו של בן סהר. רודר היה בתחילת שנות 80 הקפטן של ק.פ.ר ועדיין נחשב לגיבור האוהדים בלופטוס רואד, אחרי שהוליך אותם לגמר הגביע האנגלי ב-82, אותו הפסידו לטוטנהאם.

כמו כן, המועדון הלונדוני של בן סהר השלים את החתמתו של חלוץ בירמינגהאם, רומאן ויין. החלוץ בן ה-25 יושאל לחודש, פתח כבר היום ואפילו כבש במשחק ההפסד 4:2 לקולצ'סטר. ויין הבקיע את השער שצימק ל-3:2 בדקה ה-58, חמש דקות לפני שהריינג'רס ספגו את שערם הרביעי במשחק. בינתיים, לפחות, כירסם המעבר של ויין במעמדו של סהר, שנכנס כמחליף רק בדקה ה-74.

עדכון ראשון: 3.10.07, 15:08
עדכון אחרון: 3.10.07, 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully