וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ"ת סירבה לקבל את פנטאני וכסף תמורת גולן

3.10.2007 / 13:35

העיכוב בהחלטה האם לצרף את החלוץ הישראלי נבע מההצעה של ראשי חיפה, שהתקבלה בסירוב. קייסי מאיים: הסדר כספי או חזרה לאימונים

מכבי חיפה הציעה להנהלת מכבי פתח תקוה עסקת חליפין במסגרתה עומר גולן יעבור לשורותיה תמורת החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, וסכום כסף. הלוזונים דחו את ההצעה ונראה כי הסיכויים שעסקת גולן, שהייתה אמורה להתבצע עד יום ראשון (תום מועד ההעברות בישראל), לא תתממש.

בכיר בחיפה אישר הבוקר את הידיעה. "ניסינו לעשות הכל כדי שעומר יגיע לכאן. הצענו אפילו את העסקה הזאת, אבל היא לא ברת מימוש". למרות זאת, בשיחה שהתקיימה הבוקר בין המאמן רוני לוי לבעלים יעקב שחר, הוחלט שלא לצרף בינתיים שחקנים חדשים לסגל, למעט עומרי אפק.

כזכור, הבלם תומר בן יוסף ירד מן הפרק בשל שיקולים כלכליים. אלירן דנין, שהיה אמור להחליף את פיטר מסיללה, לא יגיע נכון לשלב זה משום שבקבוצה לא משחררים בשלב זה את הבלם מדרום אפריקה.

באימון הבוקר תירגל רוני לוי יציאה מהירה מההגנה להתקפה. המגן אדורם קייסי, שממשיך להיעדר מהקבוצה מבקש להגיע עם ההנהלה להסדר עד יום ראשון, ואם לא הוא יבקש לחזור לאימונים. חיפה לא תוכל לסרב למגן משום שהתקנות מחייבות אותה לנהוג כן. יחד עם זאת, המנכ"ל איתמר צ'יזיק הבהיר לקייסי שהוא לא בתוכניות של המאמן ולא יכלל בסגל למשחקי הליגה והגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully