וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הישג אדיר לדודי סלע

3.10.2007 / 19:22

הישראלי עלה לשמינית הגמר בטוקיו, אחרי שיריבו חואן מרטין דל פוטרו פרש במערכה השלישית. שטוטגארט: צ'קבטאדזה בחוץ, איבנוביץ' לוהטת

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע, רשם היום (רביעי) הישג גדול נוסף בקריירה, כשעלה לשמינית גמר הטורניר היוקרתי בטוקיו (על סך פרסים של 832 אלף דולר). סלע התמודד בסיבוב השני מול חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (51 בעולם) ונהנה מפרישה של יריבו במצב של 3:5 לטובת סלע במערכה השלישית והמכרעת.

דודי סלע פתח את המשחק רע ונשבר פעמיים בדרך להפסד 6:2 במערכה הראשונה. את השניה הוא פתח עם ניצחון במשחקון הראשון, והעביר אליו את השליטה במשחק כששבר בדרך לניצחון 5:7. במצב של 3:4 לטובתו במערכה המכרעת, סלע השיג שבירה נוספת ודל פוטרו החליט לפרוש.

דודי סלע, שהבטיח למעשה את כניסתו ל-100 הראשונים בדירוג העולמי, כמו גם פרס כספי של 9,350 דולר, יתמודד בשמינית הגמר מול בוריס פשנסקי הסרבי (90 בעולם), שהפתיע בסיבוב השני את ירקו ניימינן הפיני (5 בטורניר) וניצח אותו 3:6, 6:4, 4:6.

מה עובר על צ'אקי?

העונה המתישה שעברה מתחילה לתת את אותותיה באנה צ'קבטאדזה. הרוסיה המצוינת, שהרשימה כל כך בטורנירי הקיץ בארצות הברית והתברגה בחמישייה הראשונה בדירוג העולמי, הודחה הערב בשמינית גמר טורניר שטוטגארט (סך פרסים של 600 אלף דולר) אחרי שהפסידה לטטיאנה גולובין הצרפתייה (19 בעולם) 7:6, 6:1. צ'אקי הוליכה בביטחה 2:5 במערכה הראשונה, אך איבדה את הריכוז, נראתה תשושה לחלוטין, ועד הסיום הצליחה לזכות בשני משחקונים בלבד. רוסיה אחרת, סבטלנה קוזנצובה, דווקא הצליחה להעפיל לרבע גמר הטורניר היוקרתי (והמפתה במיוחד לאור העובדה שלמנצחת תוענק מכונית פורשה חדשה) אחרי שגברה על הפולניה העיקשת אגנייסקה ראדוונסקה 4:6, 7:6, 3:6. ברבע הגמר תפגוש הרוסיה לא אחרת מסרינה וויליאמס, שגברה על האוקראינית ג'וליה ואקולנקו - 5:7, 2:6.

יתר המשחקים שהתקיימו היום בשטוטגארט היו עדיין במסגרת הסיבוב הראשון. אנה איבנוביץ', שזכתה בטורניר הגדול של השבוע שעברה בלוקסמבורג, המשיכה בכושרה הפנטסטי ומחצה את השוויצרית הוותיקה פטי שנידר (13 בעולם) 0:6, 2:6 בתוך פחות מ-48 דקות. יריבתה של הסרבית בשמינית הגמר תהיה האוקראינית קתרינה בונדרנקו, שניצחה את קארין קנאפ האיטלקיה 5:7, 0:6. אחותה של בונדרנקו, אלונה, הפסידה להולנדית המוכשרת מיכאלה קרייצ'ק 6:3, 6:2, שתמשיך למפגש עם נדיה פטרובה בשלב הבא. דניאלה האנטוחובה הסלובקית הביסה בקלות את לוסי ספארובה הצ'כית 1:6, 3:6, בדרך למפגש מול אלנה דמנטייבה המסוכנת בשמינית הגמר.

שחר פאר תעלה מחר למפגשה הראשון בקריירה עם ילנה יאנקוביץ', הסרבית האימתנית המדורגת שלישית בעולם, בשמינית הגמר. בינתיים הודחה פאר מטורניר הזוגות בסיבוב הראשון, אחרי שהפסידה יחד עם בת זוגה הסלובקית ג'נט הוסארובה 6:3, 2:6, 10:5 לראדוונסקה וברבורה זחלבובה סטריקובה הצ'כית.

עדכון ראשון: 3.10.07 10:34
עדכון אחרון: 3.10.07 19:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully