וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "לרומא הגיע תיקו"

3.10.2007 / 10:15

וויין רוני יודע שמנצ'סטר יונייטד לא הוכיחה עליונות על יריבתה במשחק באולד טראפורד. פרגוסון לא מסכים. ספאלטי: "הגיע לנו פנדל"

רומא התמודדה אמש (שלישי) שווה כשווה מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ולפעמים אף התעלתה על השדים האדומים, אך מספר החמצות מנעו ממנה להשוות ויונייטד ניצחה כאמור 0:1, בזכות שערו של וויין רוני.

"אני חושב שרומא שיחקה ממש טוב היום", אמר כובש השער, "ידענו שזה הולך להיות קשה משנה שעברה". כזכור, ניצחה יונייטד בעונה שעברה את רומא 1:7 והאיטלקים דיברו על נקמה לפני המשחק. "הם שיחקו טוב וכנראה שהתוצאה ההוגנת הייתה צריכה להיות תיקו, אבל שמרנו יפה על הניצחון. שיחקתי נגד רומא שלוש פעמים וכבשתי שלושה שערים, כך שאני לגמרי מרוצה מכך. שיחקנו טוב כקבוצה, אבל רומא שיחקה מצויין והחמיצה הרבה הזדמנויות".

מנצ'סטר יונייטד של רוני עומדת בראש בית 6 ואילו רומא תתמודד במפגש כפול מול ספורטינג ליסבון במטרה לסיים במקום השני ולעלות לשלב הבא משם. "זו הייתה תוצאה הוגנת", תיקן אלכס פרגוסון, מאמנו של רוני, "השחקנים הציגו כדורגל מעולה והוא היה טקטי לעיתים. אהיה הוגן ואומר שרומא יצרה מספר מצבים, אפילו כמה טובים, אבל הם פשוט לא הצליחו להבקיע".

הרומאים היו פחות נינוחים לאחר המשחק וחלקם אף השמיעו תלונות לשופט, אך כולם ידעו כי הסיבה האמיתית להפסד היא ההחמצות החוזרות ונשנות. "קשה יהיה לנתח את המשחק אחרת", אמר בסיום מאמן הקבוצה, לוצ'יאנו ספאלטי, "הקבוצה שיחקה טוב והיו לה את המצבים הטובים, אבל השחקנים פשוט לא ניצלו את המיטב מהם. הדבר החשוב הוא שההרכב הוכיח את אופיו והתאוששה מהתוצאות האחרונות. ציפיתי לזה כי אני יודע למה השחקנים שלי מסוגלים, אבל היה מגיע להם יותר".

כזכור, רומא החלה את העונה בצורה טובה, אך הפסידה בליגה בשבוע שעבר לאינטר 1:4. "לגבי הפנדל", לא שכח ספאלטי, "זה רק יכול להצטרף למצבים הרבים שלנו. מייקל קאריק זרק את עצמו על מאנסיני, אני חושב שזה היה מקרה קל לשרוק בו. זה היה ב-0:0, וזו הייתה ההזדמנות שלנו לנצח".

"מאושר בשביל רונאלדיניו"

ברצלונה ניצחה 0:2 את שטוטגארט ושמרה על מאזן 100 האחוזים שלה בליגת האלופות, הכולל גם כיבוש חמישה שערים ואי ספיגת שער. לאונל מסי וקרלס פויול הבקיעו, אך הבלם הספרדי גם נפצע, ואיתו גם רפא מארקז. "התוצאה היום הייתה מאוד חשובה לנו", אמר פרנק רייקארד בסיום המשחק, "חבל שיש לנו שני שחקנים פצועים, אך המצב לא כל כך גרוע אצל פויול. מקווה שהוא יחזור בקרוב. לגבי מארקז, נדע רק בקרוב".

רייקארד מודע לעובדה שבארסה יצאה מנצחת במזל מהמשחק, כששטוטגארט מחמיצה מצבים רבים. "הבעיה שלנו היא שיש לנו הרבה שחקנים טובים, אבל לפעמים הם חושבים שהכל יבוא להם בקלות, ללא עבודה. אנחנו עדיין חייבים לעבוד מאוד קשה".

למרות זאת, רייקארד מלא מחמאות לאנדרס אינייסטה, שהחליף בכבוד את יא יא טורה הפצוע בקישור האחורי. "הדבר היחיד שהוא לא יכול לעשות זה לעמוד בשער", אמר המאמן, "אינייסטה הוא שחקן מאוד חשוב, מאוד אינטיליגנטי. הוא יכול לקרוא את כל העמדות במגרש. הוא היה מהטובים ביותר במגרש, כמו גם אריק אבידל, שעשה עבודה נהדרת במרכז ההגנה".

רייקארד קינח את דבריו בתשובה לשאלה שודאי עניינה את כל המאזינים: "כמו כן, רונאלדיניו שיחק טוב מאוד במשך כל המשחק, והיה חלק משמעותי מהשער של פויול. אני פשוט מאושר בשבילו".

תיירי הנרי הצטרף לחשש ממשחקה הבינוני של בארסה כשאמר: "אולי זה נראה קל מהיציעים, אבל זה ממש לא היה כך. שיחקנו טוב ב-20 או 30 דקות הראשונות, אבל החמצנו כמה מצבים שהיינו צריכים להבקיע ואז נרגענו. אני לא בדיוק יודע למה".

סואזו חף מפשע

זלאטן איברהימוביץ' אמנם ניצח (0:2) את פ.ס.וו אמש עם צמד שערים, אך באינטר לא ישכחו גם את הרחקתם של כריסטיאן קיבו ודוד סואזו. "אפשר לראות שלא פגעתי בו", אומר החלוץ, שלטענת השופט וכרטיסו האדום, פגע עם מרפקו בסאלסידו מפ.ס.וו, "מאוד הופתעתי. הלכתי אחורה ופתאום הרגשתי מכה קלה בחלק האחורי של היד שלי. פתאום נשלף לעברי הכרטיס האדום".

האירוע קרה ממש בסיום המשחק והכרטיס האדום נשלף לעברו של סואזו לאחר השריקה לסיום, לאחר שהשופט הרביעי סיפר על המקרה לשופט. "זו הייתה בושה גדולה, אני פשוט לא בן אדם שנקלע למצבים כאלה. אני מקווה שהסיפור יסתיים בצורה חיובית".

אינטר עדיין יכולה לדרוש להוכיח את טענתה בעזרת קטע וידאו, אלא שהשניים פשוט נתקלו. הדבר יכול להיות משמעותי לנראזורי, במיוחד לאחר שגם כריסטיאן קיבו יחמיץ את המשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully