וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: העברות של הרגע האחרון

אייל בן יעקב

2.10.2007 / 23:53

שוק ההעברות עומד להיסגר, והלאומית כמרקחה. דודי ליברמן ואסי ברזילי עברו להפועל ר"ג, רועי סבג חתם בב"ש, תומר ברוקס עובר לרמה"ש

ביום ראשון ההבא ייסגר שוק ההעברות בישראל עד פגרת החורף, וקבוצות רבות בליגה הלאומית מחפשות להחתים שחקנים חדשים, רגע לפני שהחורף חודר לאזורנו. כבר היום (שלישי) בוצעו כמה העברות בולטות בליגת המשנה של ישראל.

דודי ליברמן, הקשר האחורי שהחל את העונה בהכח עמידר רמת-גן, חתם הערב בשורות היריבה העירונית הפועל רמת-גן. המאמן מהמכתש, יובל נעים, עשוי לשלבו בהרכב הראשון, ובתוך כך כנראה לומר שלום לקובי חסן, שביקש לעזוב את הקבוצה, ונראה כי הוא בדרכו להפועל פתח-תקוה של אורי מלמיליאן.

בהפועל רמת-גן נבדקת האפשרות להביא את תומר תייר. הקשר המצטיין של הפועל קריית-שמונה בעונה שעברה, לא כל כך משתלב העונה באשדוד, ובמכתש ממתינים לראות האם ניתן יהיה להביאו לפני תום מועד ההעברות. במידה שלא, מתכוונים בקבוצה להחתימו במועד הבא שייפתח בחורף. קשר הקבוצה, עידן נעים, עבר להכח כחלק מעיסקת חליפין שבמסגרתה עבר אסי ברזילי להפועל.

רועי סבג, הבלם ששיחק בהפועל אשקלון, חתם היום בהפועל באר-שבע, ואף שיחק והציג יכולת טובה במשחק גביע הטוטו בו הפסידה קבוצתו החדשה להפועל רמת-גן 1:0. בבאר-שבע ממשיכים לחפש חלוץ זר, ומחר יגיעו לקבוצה שני חלוצים להתרשמות, הקרואטי איגור מוסטרליץ' ששיחק במכבי הרצליה בעונה שעברה, וחלוץ מברזיל.

גם ברמת-השרון מתחזקים. המגן תומר ברוקס, ששיחק בהפועל חיפה ובאשדוד יחתום בקבוצה אחרי החג. כמו כן, מעוניינים בקבוצה להחתים את רונן שוורצמן, חלוצה של הפועל עכו, אך העסקה עדיין תלויה בהסדרי הפיצוי שייקבעו בין שוורצמן לעכו. גם בנצרת עילית, מביעים עניין בשוורצמן, ואחרי החג צפויה להתקבל החלטה סופית בעניינו.

* אושרי רואש, בלמה הצעיר של הפועל חיפה, סובב הערב את קרסולו באימון ומחר יתברר האם הוא יוכל ליטול חלק במשחק בשבת נגד הפועל רמת-גן.

* כפיר צוקול ויוחאי אהרוני החלו לערוך אימונים בהפועל עכו וייתכן כי ישחקו השנה בקבוצה.

* סרג' איליי, חלוצה של הפועל רעננה, נפצע במשחק האחרון מול הפועל רמת-גן, מעבירה שבוצעה עליו ברחבה ואשר הביאה לפנדל שהוחמץ על ידי דודו אברהם. החלוץ צפוי להיעדר כשלושה שבועות.

* אדריאנו מרסיאנו, חלוצה החדש של הכח עמידר רמת-גן עבר היום בבקרה וישחק נגד אחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully