וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוקוצ'ה נמאס לספוג את קללות האוהדים

אריק רחמיאן

2.10.2007 / 22:27

אוהד מכבי נתניה מנע עימות בין החלוץ, לאוהד אחר שקיללו במהלך האימון. גורם במועדון: "התנהגות האוהד מבישה, וראוי שיתנצל"

אירוע חריג התרחש הערב (שלישי) באימון מכבי נתניה, במהלכו התעמת אוהד הקבוצה שצפה באימון, עם החלוץ אובודו אוקוצ'ה. במהלך ריצת אימון שקיימה הקבוצה סביב המגרש, קילל האוהד את אוקוצ'ה, שתחילה ניסה להתעלם, אך משמאס במצב, קפץ השחקן מעבר לחומה המפרידה בין המגרש ליציע האוהדים ועמד פנים אל פנים מול אותו אוהד. החלוץ שאל לפשר הקללות, אך עוד בטרם ניתנה תשובה הפריד אוהד אחר שנכח במקום בין הנצים, ומנע ככל הנראה עימות פיזי בין השניים.

עטר צפה במתרחש כל אותה עת, מבלי להתערב, ואילו חבריו לקבוצה ניסו להרגיע את החלוץ, שהיה כעוס מאוד. אין זו הפעם הראשונה שאוקוצ'ה סובל מקללות וגידופים. למעשה, מתחילת העונה, בכל משחק השחקן סובל מקללות, כשהשיא היה בעימות בינו לבין קומץ אוהדים לאחר ההפסד הביתי לייריה הפורטוגלית בגביע אופ"א. למחרת ההפסד, רוססו כתובות בגנותו של אוקוצ'ה. "בושה וחרפה", הגיב גורם בקבוצה, "התנהגות אותו אוהד היתה מבישה. אוקוצ'ה הוא שחקן חשוב בנתניה. הוא עובד קשה ואהוב בנתניה, וראוי שאותו אוהד ימצא את הדרך להתנצל בפני השחקן, אחרת נדאג שלא יכנס יותר לאימוני הקבוצה באצטדיון".

בנתניה רואים בחומרה רבה את ההתנהגות כלפי אוקצ'ה. אם המגמה תמשך, יתכן מאוד שאימוני הקבוצה יהיו סגורים בפני אוהדים. האימון עצמו התנהל עם סגל מצומצם, וזאת בשל העדרותם של שחקני הנבחרת תמיר כהן, אבי סטרול, דדי בן דיין ולירן שטראובר, שנטלו חלק במשחק הראווה נגד נבחרת הזרים. מכבי נתניה שיגרה לנבחרת הזרים את סטניסלב אנגלוביץ'. החלוץ ג'ורג' בה, שזומן אף הוא למשחק, לא שוחרר, בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully