וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "יש הרבה מה לשפר לקראת קרואטיה"

2.10.2007 / 19:39

נבחרת ישראל הצדיעה לילדי קו העימות וניצחה את נבחרת הזרים 2:4 במשחק אימון. המאמן יודע שהמשימה הבאה תהיה הרבה יותר קשה

נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) את משחק האימון האחרון שלה לפני הנסיעה לקרואטיה וניצחה 2:4 את נבחרת הזרים של ליגת העל. המשחק, שהתקיים באווירה חגיגית באשקלון, הוקדש לילדי שדרות בפרט וקו העימות בכלל, ואין ספק שהמשימה הבאה, במוקדמות יורו 2008, תהיה כבר הרבה יותר מסובכת.

המחצית הראשונה הייתה התקפית מאוד, אבל למה כבר אפשר לצפות כשהיריבה היא קבוצה שהורכבה לטובת ערב אחד. בדקה ה-18 החבורה של דרור קשטן עלתה ליתרון משער של ברק יצחקי. אבירם ברוכיאן הרים כדור מצד שמאל ויצחקי, שהתמקם במרכז הרחבה, בעט פנימה. בדקה ה-31 הברק היכה פעמיים, ושוב היה זה ברוכיאן ששלח כדור עומק ליצחקי, שמול קאלה לא התבלבל, והכפיל את היתרון. בדקה ה-37 הגיע תורו של עומר גולן להצטרף לחגיגת השערים. כדור קרן ישראלי ננגח ממרכז הרחבה אל גולן, שבעט מחמישה מטרים פנימה, וקבע 0:3.

הזרים צימקו בדקה ה-44 כשרומולו מבית"ר ירושלים קיבל כדור מבן ארצו הברזילאי רנאטו ממכבי חיפה, ועל סף הרחבה בעט כדור בחצי גובה אל הרשת של ניר דוידוביץ'. נבחרת הזרים נראתה הרבה יותר טוב במחצית השניה וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-71, כשצימקה ל-3:2 ממבצע אישי מרשים של רודי חדד. בדקה ה-88 נפסק פנדל לטובת נבחרת ישראל, עידן טל לא איכזב את ילדי שדרות וקבע את תוצאת המשחק - 2:4 לישראל.

"יש מה לשפר בעקבות ההופעה המבישה בוומבלי"

מאמן נבחרת ישראל דרור קשטן אמר בסיום המשחק: "עשינו מחווה לתושבי הדרום וזו הייתה המטרה. אני מקווה שהתושבים נהנו מכוכבי הנבחרת. כל אימון שאנחנו עורכים רק יכול לשפר ולהוסיף". לקראת המשחק מול קרואטיה אמר המאמן: "יש לא מעט דברים שצריך לשפר, בעקבות ההופעה שהייתי מגדיר כמבישה בוומבלי, יש הרבה דברים שצריך לדבר עליהם כדי שדברים כמו בוומבלי לא יחזרו על עצמם". קשטן התייחס להתייחס לרשמיו משחקן בני סכנין מאור בוזגלו ואמר: "הוא העתיד של הכדורגל הישראלי, יש עוד מספר צעירים שאנחנו עוקבים אחריהם וזמנם יגיע".

שמעון גרשון: "בסך הכל זה היה משחק ראווה, הזרים לא שיחקו ברצינות. יש לנו עוד קצת זמן עד קרואטיה, כמובן שיש מגמה להביא שחקנים חדשים לנבחרת כי הסיכוי הוא קלוש, בואו נראה מה יהיה".

ברק יצחקי, שכבש צמד: "הכל התחבר לי היום והכל מתגמד לטובת המטרה. אנגליה כבר מאחורינו וזה לא הוריד לנו את הביטחון. המשחק בקרואטיה מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully