וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "מסי ואני - העתיד של ארגנטינה"

2.10.2007 / 16:37

חלוץ אתלטיקו מדריד מפרגן לבן ארצו ולעצמו, גם הנשיא שלו מרוצה ממנו, יובה ואינטר כבר שמו עין. לקרויף יש מספר עצות לרונאלדיניו

חלוצה של אתלטיקו מדריד, סרחיו אגוארו, משוכנע כי השילוב שלו ושל ליונל מסי בנבחרת ארגנטינה הוא שותפות אידיאלית של חלוצים צעירים. "קון" נשאל על היריבות בינו לבין הארגנטינאי הבינלאומי והשיב: "מסי ואני תמיד מדברים הרבה וכעת, כשהבקענו אותו מספר שערים (חמישה), אנחנו צוחקים על זה הרבה, מכיוון שאף אחד לא ציפה לזה". על היכולות של מסי אמר אגוארו: "מסי הוא שחקן מושלם שלא צריך להוסיף לגביו דבר, אך כמוני יש לו הרבה מה ללמוד. השילוב מסי-אגוארו הוא מושלם".

כך או כך, אגוארו יתמודד בסוף השבוע מול מסי בקאמפ-נואו כאשר אתלטיקו מדריד תבקר בברצלונה. ללא פרננדו טורס שעזב בקיץ לליברפול, אתלטיקו תנסה להפתיע את הקטלונים שנמצאים בכושר מצוין בליגה. על החיסרון של טורס אמר אגוארו: "טורס היה שחקן חשוב מאוד אצלנו והוא נתן את כולו לטובת המועדון. אני מאושר מכך שהולך לו טוב, ומקווה שיום אחד אני אוכל להעניק הנאה לאוהדי אתלטיקו כפי שפרננדו סיפק".

אתלטיקו שמדורגת חמישית בליגה אחרי ניצחון 0:2 על אוסאסונה ביום ראשון מכוונת כלפי מעלה בטבלה, למרות שאגוארו מדגיש כי בשלב הזה הקבוצה מתייחסת לכל משחק לגופו. "אני מרוצה מהמצב של הקבוצה כרגע, ואני שמח שיש קבוצת שחקנים מצוינת מסביבי. אני מאוד רגוע עם כל הכבוד".

בסיום הראיון אגוארו נשאל גם על כוכב ארגנטינאי אחר, ולא מסי. "מראדונה? הוא אחד מסוגו. אף אחד הוא לא כמו מראדונה, בטח לא אני. הוא יותר טוב מכל אחד. עבורי הוא תמיד היה האלוהים של ארגנטינה".

יובה ואינטר כבר שמו עין

ובזמן שאגוארו מחמיא למסי, יש מישהו שדואג לעשות יחסי ציבור לאגוארו עצמו, שפתח את העונה ברגל ימין אחרי קיץ מצוין עם הנבחרת הצעירה של ארגנטינה. נשיא הקבוצה, אנריקה קרזו, טוען כי אגוארו בדרך להיות אחד מהשחקנים הטובים בעולם. "אני אומר את זה כעת, בדיוק כפי שאמרתי כאשר החתמנו אותו. אגוארו הוא אחד משחקני הכדורגל הטובים בעולם".

כזכור, אתלטיקו החתימה את השחקן מאינדפנדיינטה ב-2006 תמורת סכום בלתי ידוע, כאשר השמועות דיברו על 20 מיליון יורו. "קון" ערך הופעת בכורה מרשימה בויסנטה קלדרון, אך רק השנה באמת ניתן לראות את הפוטנציאל הטמון בשחקן הזה. קרזו מסביר: "הוא עשה שינויים משמעותיים מבחינה רגשית, אישית וחברתית מאז שהוא הגיע לספרד וכעת הדברים מסתדרים".

מי ששמות לב לפריעת שטרות של אגוארו הן יובנטוס ואינטר, שיודעות שהן תצטרכנה לפתוח את הארנק כדי להחתים את הארגנטינאי המוכשר. הגברת הזקנה עשויה לעשות מאמצים להחתימו במידה שהמו"מ עם אלסנדרו דל-פיירו לא יתקדם, בעוד אינטר כבר מחזרת ועוקבת מקרוב אחר השחקן במשך כשנה.

עצה לרונאלדיניו מקרויף

ובזמן שאגוארו ומסי זוכים במחמאות, יש מי שמקבל עצות. רונאלדיניו, שרואה מרחוק את ברצלונה עושה חיל בלעדיו בליגה, מקבל עצה בחינם מיוהאן קרויף, שממליץ לו להתרגל לעובדה שלעתים הוא יצטרך להיות על הספסל.

בטור השבועי שלו ב"אל פריודיו" כותב קרויף: "אף אחד לא מת מלהיות השחקן ה-12 של קבוצה. פעמים רבות שחקן על הספסל הוא השחקן הכי נחוץ. מאמן יכול להשתמש בו להצית אש או כמים כדי לכבות אותה. העונה הזו היא ארוכה מאוד ולא רק עבור 11 שחקנים אלא מבחינת כל הסגל. זה אומר ששחקנים ייכנסו ויצאו מה-11 וזה כולל את רונאלדיניו, שלא יהיה המנוע הראשי העונה בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully