וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתחיל לסגור חשבונות עם אברמוביץ'

רונן גיל

2.10.2007 / 17:13

הפורטוגלי מאשים את בעלי צ'לסי בכישלון הכחולים: "כשהיינו צריכים עזרה לזכות בצ'מפיונס, היא לא באה". באנגליה סותמים פיות לשחקנים

ה-"אינדיפנדנט" מפרסם ראיון עם ז'וזה מוריניו, המאמן שהתפוטר מצ'לסי, ואחרי שבועיים של הצהרות מנומסות מתחיל הפורטוגלי, כצפוי, לומר את אשר על ליבו. "ההעפלה לגמר הצ'מפיונס היתה חלום עבורנו ועבדנו קשה בשביל להשיג את זה. אבל בתקופה הקריטית כשציפינו לעזרה, היא לא באה", אמר מוריניו, כשהוא מכוון ישירות לכיס העמוק במכנסיים של הבוס.

מוריניו נשאל גם על האמירה של יריבו המושבע, אלכס פרגוסון, לפיה לא יהיה לו כעת עם מי לחלוק יין טוב אחרי משחק. "זה נגע לליבי", אמר ה"מיוחד" והוסיף שיתגעגע ל'טראש טוק" שמסביב למשחק באנגליה: "כדורגל בלי פלפל זה לא כיף".

בינתיים באנגליה: הגבלות על חופש הדיבור

ספק אם מוריניו הנרגש והמתגעגע היה חי בשלום עם התוכנית החדשה של ההתאחדות האנגלית. החל מינואר הקרוב תיכנס לפעולה תוכנית נסיונית, לפיה רק קפטנים יוכלו לדבר עם השופט בזמן משחק. יו"ר ההתאחדות, בריאן ברוויק, אמר בראיון לרדיו, שהתקנה החדשה היא "חלק מתוכנית רחבה יותר לשיפור ההתנהגות במגרשים".

בין היתר תכלול התוכנית גם שטחי הפרדה בין המגרש ליציעים במשחקי נוער וילדים, כך שהורים מתלהמים לא יוכלו להעליב ולהשפיע על השופט.

סטיבי ג'י פוצע

סטיבן ג'רארד, כוכבה של ליברפול, דרס אתמול (שני) אחר הצהריים ילד בן עשר, כשנהג בעיר במכוניתו. ברגלו של הילד אובחן שבר. דובר המועדון מסר כי ג'רארד נהג באיטיות, כשהילד רץ לכביש ופגש בצידה של המכונית. ג'רארד טיפל בילד עד להגעת צוות רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully