וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצדי שיבואו 200 אלף אוהדים"

רגב גולדמן

2.10.2007 / 21:00

גיא לוזון והפועל ת"א נחתו בשבדיה למשחק הגומלין בגביע אופ"א מול סולנה, המאמן לא מתרגש מהקהל הביתי: "אני אוהב לשחק מול הרבה קהל". אוהדים שהמריאו עברו בדיקות גופניות

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

"לא מעניין אותי ההרכב שלהם"

הפועל תל אביב המריאה היום (שלישי) בצהריים בטיסה ישירה לשבדיה, שם תתמודד ביום חמישי מול א.י.ק סולנה, במסגרת הסיבוב השלישי של גביע אופ"א. בקבוצה מקווים לעבור את סולנה, במטרה להתברג בשלב הבתים, כפי שעשו בשנה שעברה.

את הבוקר החלה הקבוצה באימון אחרון ומסכם בארץ לקראת המשחק. המאמן גיא לוזון תירגל מספר הרכבים אפשריים, ונכון לעכשיו הוא טרם החליט האם לפתוח עם חלוץ אחד או שניים. לפני היציאה לנתב"ג, אמר לוזון לשחקנים: "אנחנו עומדים בפני משימה חשובה, המטרה היא להגיע לשלב הבתים בדיוק כפי שהפועל תל אביב הייתה שם בשנה שעברה. אני מאמין בכם ויודע שאתם תעברו את השבדים".

לאחר האימון המסכם הגיעה הקבוצה לנתב"ג, שם התראיין לוזון ואמר: "אני מאמין שאנחנו נעבור אותם, כי אם לא הייתי מאמין לא היינו נוסעים. לא מפחיד אותי לשחק מול 20 אלף אוהדים. מצידי שיהיו אפילו 200 אלף. אני אוהב שיש הרבה קהל במגרש".

לוזון הוסיף: "אני לא מתרכז במערך של סולנה. הם באו למשחק בארץ במטרה לסיים בתוצאת תיקו, אנחנו באים כדי לנצח ואותי לא מעניין ההרכב שלהם".

המגן הוותיק יגאל אנטבי אמר לפני ההמראה: "כמו בכל משחק, גם עכשיו יש לחץ אבל לא מיוחד. יהיה משחק יותר קשה מהמשחק בבלומפילד. המשחק חשוב מאוד לאוהדים שלנו ואנחנו יודעים את זה".

אנטבי התייחס ליכולת של הקבוצה ואמר: "בליגה אנחנו נראים טוב ומשחקים טוב, אבל אנחנו עושים סוויץ' ומתרכזים במשחק ביום חמישי. הכי חשוב כרגע זה לעשות הכל כדי לעבור שלב, אני לא רוצה לחשוב על משהו אחר. יש לחץ חיובי ואני מקווה שהוא יגיע לביטוי בצורה הטובה ביותר".

כ-100 אוהדי הפועל תל אביב שיצאו עם הקבוצה לשבדיה, עברו בדיקות גופניות, וכמו כן נדרשו לפתוח את התיקים והמזוודות. כמה שחקנים התבקשו לעבור בדיקה נוספת מעבר למכונות השיקוף. אחד השחקנים אמר בתגובה: "אנחנו נוסעים למשחק כדורגל ולא לפעילות צבאית".

האוהדים מצדם זעמו על החמרת הנהלים, ואמרו: "לבוסניה לא הברחנו אמל"ח מהארץ. האוהדים רכשו בבוסניה את האבוקות. חבל שמתייחסים אלינו כצורה משפילה ומבזה". ביום רביעי יצפו השחקנים בקטעי וידאו מהמשחק בארץ, וגיא לוזון יעביר תדרוך טקטי לקראת המשחק. הקבוצה תחזור ארצה ביום שישי בערב.

עדכון ראשון: 15:24, 02/10/07
עדכון אחרון: 21:00, 02/10/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully