וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מקלארן מתגעגע למוריניו

2.10.2007 / 8:38

"עוד כשהייתי במידלסברו חשבתי שהוא טוב למשחק", אומר מאמן נבחרת אנגליה. בינתיים הוא מקווה שטרי יחלים ויהיה כשיר לאסטוניה

לסטיב מקלארן, מאמן נבחרת אנגליה, אין שום דבר נגד אברהם גרנט, אבל כמו מרבית המאמנים באנגליה, גם הוא יתגעגע לז'וזה מוריניו.

"עוד כשהייתי במידלסברו חשבתי שהוא טוב למשחק, והוא עזר לי מאוד גם בתור מאמן נבחרת אנגליה. הסתדרתי אתו היטב", אמר מקלארן. המאמן הלאומי סיפר כי היה לו נוח עם מוריניו בנבחרת בשל העובדה שהפורטוגלי לא הקשה עליו. "הוא תמיד תמך ונתן גישה לשחקנים להגיע לנבחרת. אתה רק מקשיב לשחקני צ'לסי ומבין איזה מאמן הוא היה".

ואפרופו צ'לסי והנבחרת, מקלארן מקווה כי ג'ון טרי, הבלם הפצוע של הכחולים, יהיה כשיר למשחק למשחק מול אסטוניה ב-13 באוקטובר, ומצפה כי גם מייקל אואן יעמוד לרשותו, למרות ניתוח שעבר. טרי נותח בפניו והציפייה הייתה שייעדר חודש, אולם אם ירכיב מסיכה מיוחדת הוא עשוי לשחק. בינתיים טרי מתאמן כבר עם צ'לסי, ומקלארן מעודד: "אלה חדשות טובות מאוד".

הפיחות במעמדו של רונאלדיניו בברצלונה והעזיבה של ז'וזה מוריניו גרמו לרומן אברמוביץ' לחשוב בכיוונו של הכוכב הברזילאי. אלא שאברמוביץ' ואברהם גרנט לא יראו את הקשר אצלם כל כך מהר. "אני מתכוון להשאר בברצלונה, אני מרוצה כאן", אמר אתמול השחקן, ואישש גם את טענותיו של הבעלים עצמו כי הוא אינו על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully