וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד כועסת. מאוד כועסת

2.10.2007 / 7:21

משחק צמוד בסינסינטי? הפטריוטס כתשו את הבנגאלס 13:34, כשבריידי ומוס שוב דורסים. פציעה קשה לקדילאק, אלכס סמית' ייעדר

סינסינטי (3:1) - ניו אינגלנד (0:4) 34:13

בשלושת משחקיה הקודמים השיגה ניו אינגלנד 38 נקודות, הפעם זה נגמר "רק" עם 34. הפטריוטס כתשו את הבנגאלס במגרשם בעונה השניה ברציפות, ואם מישהו היה צריך הוכחות נוסף לאימתניות של ניו אינגלנד, הוא קיבל אותן במשחק הזה.

טום בריידי זרק לשלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לרנדי מוס (102 יארד באוויר), כשהרץ האחורי המחליף סמי מוריס, שפתח במקום לורנס מארוני הפצוע, נותן 117 יארד על הקרקע וגם טאצ'דאון בפתיחת המחצית השניה, שהעלה את הפטריוטס ל-7:24 והוציא את ההתמודדות מהישג ידם של הבנגאלס. בריידי סיים עם 231 יארד.

וסינסינטי? חושך. "אם אתם לא רוצים להיות בקבוצה, אל תגיעו", צעק המאמן מרווין לואיס על השחקנים. קרסון פאלמר נחטף פעמיים, והטאצ'דאון היחיד שמסר, לטי ג'יי חושמנזאדה, היה רחוק מלהספיק. עם מאזן 3:1, הבנגאלס שוב פותחים את העונה גרוע מאוד.

קארנל סיים את העונה

קארנל "קדילאק" וויליאמס, הרץ האחורי של טמפה ביי, סיים את העונה, וכמוהו גם התאקל של הקבוצה, לוק פטיגו. וויליאמס נפגע בצורה קשה בברך לאחר תיקול עם כריס האריס, הסייפטי של קרוליינה, במשחק הניצחון 7:20 ביום ראשון, פטיגו נפל על רגלו של כריס ג'נקינס ברבע השני. ארנסט גרהאם ומייקל פיטמן יובילו את התקפת הריצה של טמפה ביי.

אלכס סמית', הקוורטרבק של סן פרנסיסקו, עלול להחמיץ חודש בגלל פציעה בכתף. סמית' פרק את כתפו בהפסד 23:3 לסיאטל, ומי שיחליפו בהרכב הפותח של הניינרס יהיה טרנט דילפר.

קוורטרבקים: מאט ליינארט הביע מורת רוח מבעיית הקוורטרבקים של אריזונה, לאחר ששוב חלק מסירות עם קורט וורנר במשחק הניצחון על פיטסבורג. "אשקר אם אומר שאני לא רוצה להיות על המגרש כל הזמן, אבל זה גם מאתגר אותי כשחקן פוטבול", אמר ליינארט. שיקגו ברס הודיעה כי תמשיך עם בריאן גריסי כקוורטרבק הפותח שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully