וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה ענקית: קולורדו בפלייאוף

2.10.2007 / 7:08

הרוקיז ספגו שתי ריצות באינינג ה-13, הגיבו בשלוש והעפילו עם ניצחון 8:9 במיני פלייאוף על סן דייגו. עכשיו הם נוסעים לפילדלפיה

קולורדו - סן דייגו 8:9 (הרוקיז זכו בכרטיס הויילד קארד)

מגיש מנצח: רמון אורטיז מגיש מפסיד: טרבור הופמן

וואו, וואו ושוב וואו! כמו שנראתה כל העונה הזו ב-NL מערב, נראה גם המשחק הזה. קולורדו רוקיז הגיחו מלמטה, משום מקום, כשהכל כבר היה אבוד, והעפילו לפלייאוף לאחר ניצחון עצום. ואם מאט הולידיי לא ניפק מספיק הוכחות מדוע הוא אחד המועמדים המובילים לזכיה בתואר ה-MVP, הגיע המשחק הזה.

במצב של 6:6 חבט סקוט היירסטון להומר בן שתי ריצות לסן דייגו באינינג ה-13, מידיו של חורחה חוליו. זה היה אמור להספיק כשאל הגבעה עלה טרבור הופמן. אבל הופמן, שבשבת היה אמור להעלות את הפאדרס לפלייאוף ושבר שמירה מול מילווקי, שוב נכשל במאני טיים. הוא הרשה דאבלים לקאז מאטסוי ולטרוי טולוביצקי, רגע לפני שמאט הולידיי ירה כדור שהתגלגל והתגלגל והסתיים בטריפל - 8:8. ואז בא כדור הקרבה של ג'יימי קרול, הולידיי פתח במאוץ לצלחת, שבסיומו התברר , לאחר קריאה מאוחרת של השופט - קולורדו בפלייאוף.

עם הסיי יאנג המיועד, ג'ייק פיבי, על הגבעה, היו אמורים הפאדרס לרכוש יתרון, אבל גם פיבי, כמו הופמן, לא הוכיח את עצמו ברגע האמת. הוא ספג שש ריצות, כשאינינג שלישי בן חמש ריצות של הפאדרס העלה אותם ליתרון 3:5. קולורדו חזרה להוביל, אבל השוויון נרשם באינינג השמיני - 6:6, עד לאינינג ה-13 הדרמטי.

"אין לי מלים, קשה לי להגיד משהו", אמר הופמן המאוכזב בסיום. במחנה של קולורדו כמובן שהייתה אופוריה. "זו הייתה ריצה מטורפת ממשחק מספר 1 ועד משחק 163", אמר המאמן, קלינט הארדל. טוד הלטון ויורביט טוריאלבה חבטו להומרים בקולורדו, אדריאן גונזאלס עשה זאת בסן דייגו. הרוקיז, כאמור, נוסעים לפילדלפיה, בפלייאוף ראשון מאז 1995. סן דייגו נשארת בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully