וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואנס קאבול הציל את מרטין יול

1.10.2007 / 22:47

הבלם הצרפתי של טוטנהאם כבש שער שוויון דרמטי ב-4:4 נגד אסטון וילה, ומנע הפסד שהיה מערער עוד יותר את מעמדו של המאמן ההולנדי

טוטנהאם חגגה הערב (שני) 125 שנים להיווסדה עם משחק דרמטי, בו נפרדה מאסטון וילה עם שוויון 4:4 גדוש באירועים, אשר חתם את המחזור ה-8 בפרמיירליג. ארבע פעמים העונה הובילה טוטנהאם, אבל לא השכילה לנצח. הערב, היא לא אספה את מלוא שלוש הנקודות, אבל היה זה תיקו שכולו חגיגות ניצחון.

הפסד היה ככל הנראה שולח את מאמן התרנגולים מרטין יול הביתה, אבל גם אחרי המשחק נותרה הקבוצה מצפון לונדון עם ניצחון אחד בלבד העונה, ומתחת לקו האדום, וסביר להניח שבשוך החגיגות, כסאו של יול ימשיך להתנדנד. רק שחקן אחד בטוטנהאם ירצה לשכוח את המשחק הזה: פול רובינסון. שוער נבחרת אנגליה הפגין יכולת ירודה, והיה לו חלק מרכזי בשלושה מארבעת השערים שספגה קבוצתו.

המשחק נפתח בקצב גבוה ובדקה ה-16 אשלי יאנג שיחרר פצצה מתוך הרחבה, אבל פול רובינסון זינק נהדר וחילץ את טוטנהאם מספיגת שער. שלוש דקות אחר כך דמיטר ברבאטוב בעט מחוץ לרחבה, אבל שוער וילה, סקוט קרסון, הדף היטב. כעבור דקה ברבאטוב כבר לא החמיץ כשנגח מחמישה מטרים פנימה, כדור קרן שהרים טום האדלסטון, וקבע 0:1 לטוטנהאם. בדקה ה-22 רובינסון השמיט כדור קרן שהוגבה לרחבה על ידי גארת' בארי, ומרטין לאורסן היה שם כדי לדחוק מקרוב, ולנצל עוד טעות אופיינית מבית מדרשו של שוער נבחרת אנגליה, בדרך לשוויון 1:1.

בדקה ה-33 שוב היה לרובינסון חלק בשער שספגה קבוצתו. כדור שהוגבה מאגף שמאל, ננגח לרוחב תיבת החמש של השוער, פגע בחזהו של מרטין לאורסן ועבר בין רגליו של רובינסון בדרכו אל הרשת, 1:2 לאסטון וילה. בדקה ה-40 זה כבר 1:3 לאסטון וילה, אחרי שאגבונלאור ניצל איבוד כדור של דוסון, ובעט שטוח לפינה הרחוקה. בדקה ה-59 טוטנהאם נראתה אבודה, אחרי שרובינסון הדף גרוע בעיטה חופשית שטוחה ששלח קרייג גארדנר, וזה כבר 1:4 לאורחים.

אבל התרנגולים שמרו על הכבוד. בדקה ה-69 ג'רמיין דפו בעט לקורת שערו של קרסון, ועל הריבאונד עט פסקל צ'ימבונדה כדי לצמק ל-4:2. בדקה ה-82 זה כבר 4:3 אחרי שרובי קין צימק מהנקודה הלבנה, והכניס את ווייט הארט ליין לטירוף. טוטנהאם הפעילה לחץ אדיר על שערו של קרסון, שלבסוף הניב פרי ממש על סף שריקת הסיום. 3 דקות בתוספת הזמן, התקשתה הגנת אסטון וילה להרחיק כדור, שהגיע אל הבלם יואנס קאבול. הצרפתי בעט בומבה לחיבורים של קרסון והרים את ווייט הארט ליין באוויר עם שוויון 4:4 דרמטי. שחקני טוטנהאם רצו לחגוג עם מאמנם מרטין יול, והבהירו לכולם את מי הם רוצים לראות ממשיך על הקווים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully