וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא נפלה בגול אחד

2.10.2007 / 22:38

ווין רוני חזר לכושר בזמן הנכון וכבש בניצחון 0:1 של מנצ'סטר יונייטד על רומא. ברצלונה ניצחה בשטוטגארט 0:2, ארסנל בבוקרשט 0:1. אינטר המשיכה להפציץ עם 0:2 על איינדהובן

ליגת האלופות חזרה אלינו הערב עם המחזור השני ועם לא פחות מ-22 שערים בשמונה משחקים. ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וגלזגו ריינג'רס השיגו את הניצחון השני שלהן ומי שלא הצליחה לעשות זאת הייתה רומא. לא רק שהאיטלקים לא הצליחו לעצור את ההידרדרות שלהם אחרי הפסד הליגה האחרון לאינטר, הם גם לא הצליחו לנקום במנצ'סטר יונייטד על ההשפלה בעונה שעברה והפסידו 1:0 באולד טראפורד.

כנראה שהשינוי של ארסנל הוא באמת גדול, כי התותחנים לא נפלו גם במשחק החוץ הראשון שלהם העונה וניצחו ברומניה את סטיאווה בוקרשט 0:1. אינטר המשיכה ביכולת המצויינת שלה וניצחה את איינדהובן 0:2, ברצלונה עשתה את אותו הדבר עם ניצחון זהה בשטוטגארט.

מחזיקת גביע אופ"א סביליה התאוששה מרצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון 2:4 על סלאביה פראג. פנרבחצ'ה המשיכה להפתיע ואחרי הניצחון על אינטר במחזור הראשון, הוציאה תיקו 2:2 מצסק"א במוסקבה.

התוצאה המפתיעה של המחזור הושגה על ידי גלזגו ריינג'רס, שניצחה בחוץ את ליון 0:3. גם ספורטינג ליסבון שיכנעה עם ניצחון 1:2 על דינמו קייב באוקראינה.

בית ה'

שטוטגארט - ברצלונה 2:0

המשחק נפתח בטיל מדהים של דקו לקורה, אבל מה שהאט את הקצב של ברצלונה היה פציעתו של רפא מארקז בדקה השביעית. המכסיקני נאלץ לסיים את חלקו במשחק והוחלף על ידי פויול. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אלא שאותו פויול היה זה שהביא את הישועה לבארסה בפתיחת המחצית השניה. בדקה ה-53 הקטאלונים הרימו קרן מימין, רונאלדיניו נגח לכיוון השער, והכדור נהדף לכיוונו של פויול, שכבש מקרוב. בדקה ה-67 הגיע השני של בארסה, כשתיירי הנרי קיבל כדור בצד הימני של הרחבה ומסר רוחב לליונל מסי, שבעט ממרכז הרחבה לרשת דרך הגוף של שוער שטוטגארט.

ליון - גלזגו ריינג'רס 3:0

סגנית אלופת סקוטלנד הייתה מודעת לתקופה הרעה שעוברת על אלופת צרפת, ועלתה מולה ליתרון בדקה ה-23, כשלי מקאלוק התרומם מצויין לכדור קרן ונגח פנימה. 3 דקות מפתיחת המחצית השניה הגיע השער השני של הסקוטים. דניאל קוזין קיבל כדור רוחב עם הגב לשער, והמשיך בחצי סיבוב ובעיטה לרשת. טעות חמורה של הגנת ליון איפשרה לריינג'רס לצאת למתפרצת בדקה ה-53 ומי שהתכבד לכבוש הפעם היה ביסלי האמריקאי.

בית ו'

מנצ'סטר יונייטד - רומא 0:1

הרומאים דיברו כל כך הרבה על הנקמה בעקבות ההפסד 7:1 ליונייטד בעונה שעברה, אבל מי שלא הפסיקה לתקוף מתחילת המשחק הייתה דווקא האלופה האנגלית. למזלה של רומא, מצבים מסוכנים של כריסטיאנו רונאלדו ו-ווין רוני לא מצאו את השער שלה. הרומאים התעוררו עם פתיחת המחצית השניה והחלו לתקוף יותר, אלא שגם ההגנה של היונייטד עשתה את העבודה. בסופו של דבר, גם רוני עשה את העבודה אחרי סדרת החמצות ובדקה ה-70 הוא זכה לכדור עומק מנאני, והמשיך בבעיטה שטוחה ברגל ימין לפינה הרחוקה כדי להעלות את היונייטד ל-0:1.

דינמו קייב - ספורטינג ליסבון 2:1

המשחק הזה יכול להיות קרב של להיות או לחדול, אבל זה לא גרם לפורטוגלים לחשוש מיתרון הביתיות של דינמו ולעלות ליתרון. זה קרה בדקה ה-14, כאשר טונל השתלט על הגבהה מצד ימין וכבש מקרוב. השער אושר, למרות משחק מסוכן של טונל, שהרים את הרגל גבוה מול שחקן ההגנה לפני שכבש. בדקה ה-28 ההגנה של ספורטינג נרדמה, ולדיסלב ושצ'וק נהנה מבישול בעקב ובעט מחמישה מטרים פנימה, כדי להשוות ל-1:1. הפורטוגלים חזרו להוביל בדקה ה-38 כשאנדרסון פולגה השתלט על כדור תועה מההגנה האוקראינית ובעט מ-16 מטר פנימה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בית ז'

אינטר - איינדהובן 0:2

אחרי ההפסד המפתיע באיסטנבול, האיטלקים פתחו בסערה בסן סירו ועלו ליתרון כבר בדקה ה-15. זלטאן איברהימוביץ' הופל ברחבה והשופט פסק פנדל. השבדי בעט מדוייק כדי להעלות את הנרהזורי ל-0:1. השבדי הלוהט לא עצר ובדקה ה-31 סיים מתפרצת של אינטר בנגיחה מרהיבה מזווית קשה בצד שמאל, כדי לכבוש את שערו התשיעי העונה ולהעלות את אינטר ל-0:2. בדקה ה-65 אינטר נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של כריסטיאן קיבו.

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה 2:2

אחרי הניצחון הגדול על אינטר במחזור הראשון, הטורקים לא נבהלו גם מהקור המוסקבאי ועלו ליתרון מהיר בדקה התשיעית משער של הברזילאי אלכס. כשנדמה היה שההגנה של צסק"א מוסקבה מצליחה להשתלט על כדור ברחבה שלה, ברזוצקי ניסה להרחיק היישר לראשו של אלכס, שכבש ממרכז הרחבה והעלה את פנר ל-0:1.

המארחים פתחו דף חדש עם פתיחת המחצית השניה וכבר אחרי 5 דקות הישוו ל-1:1. אדו מפנרבחצ'ה לא הצליח להרחיק כדור וקראסיץ 'השתלט עליו כדי לבעוט לשער. בפעם הראשונה דמירל הדף, אלא שקראסיץ' השתלט על הריבאונד וכבש. המהפך הגיע כעבור שלוש דקות, בדקה ה-53. הפעם זה היה תורו של ואגנר לאב, שהופל ברחבה ובעט בעצמו את הפנדל, כדי להעלות את צסק"א ל-1:2. דייויד, שכבש לפנרבחצ'ה במשחק הקודם מול אינטר, הציל אותה גם הפעם עם שער מ-25 מטר בדקה ה-85, שסידר לטורקים תיקו 2:2 בחוץ.

בית ח'

סטיאווה בוקרשט - ארסנל 1:0

התותחנים מרשימים מאוד השנה, אבל משחקי חוץ בליגת האלופות תמיד היו הצד החלש שלהם. הגשם השוטף בבוקרשט לא ממש עזר להם וכל הנסיונות למצוא את השער הרומני לא צלחו. דווקא המארחים היו אלה שמצאו יותר הזדמנויות לכבוש ולהפתיע. בסופו של דבר הצמד אדבאיור את ואן פרסי שירת את התותחנים נאמנה. בדקה ה-76 אדבאיור מצא את ההולנדי במסירת רוחב למרכז הרחבה וזה המשיך בבעיטה לשער.

סביליה - סלביה פראג 2:4

מחזיקת גביע אופ"א הגיעה למשחק הזה אחרי ארבעה הפסדים רצופים והחלה במסע ההתאוששות בדקה השמינית. ההגנה הצ'כית ביצעה טעות נוראית, מה שאיפשר לפרדי קאנוטה להשתלט על הכדור ולפרוץ ימין. קאנוטה הקשית כדור לשער, ולואיס פביאנו עזר לו להיכנס פנימה בדרך ל-0:1 של סביליה. נראה שהיתרון המוקדם הזה רק דירבן את האורחים, שהישוו כעבור 11 דקות. דניאל בודיל השתלט על כדור שנהדף מההגנה של סביליה ושיחרר טיל מ-20 מטר לחיבורים כדי להשוות ל-1:1.

בדקה ה-27, לואיס פביאנו מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול שוער סלאביה, העביר אותו וגילגל לשער בדרך ל-1:2 של סביליה. בדקה ה-58 הספרדים כבר עלו ליתרון מבטיח כשאסקודה נגח מקרוב את השלישי שלהם. בדקה ה-69 סביליה סגרה עניין כשקאנוטה חטף כדור ופירגן לארונה קונה, שכבש מקרוב את הרביעי של הספרדים. קאליבודה רק צימק.

* פנאתינייקוס הפכה הערב לקבוצה הראשונה שעלתה לשלב הבתים בגביע אופ"א. היוונים ניצחו בבית את פטרזלקה הסלובקית 0:3 והשלימו למעשה ניצחון 1:5 במפגש הכפול. פאפודופולוס כבש שלושער לפנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully