וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: ניצחון ראשון לסרברוס

1.10.2007 / 9:38

טורניר "בייב ג'ילט" החל, ולאחר הפסד במשחק הראשון גברו סרברוס על הדוגס. פנטיקון נשארה בלתי מנוצחת אחרי 0:9 על קרייזי רימקס

במשחקים ששוחקו בטורניר 'בייב ג'ילט' במסגרת ליגת הסופטבול הישראלית קצרו סרברוס את נצחונם הראשון, 15:18 על הדוגס, שעדיין לא ניצחו משחק אחד בטורניר, ופנטיקון נשארה בלתי מנוצחת כשהביסה על האפס את קרייזי רימקס 0:9.

ביום ראשון הגיש עמי ברן את השאט-אאוט השני שלו ברציפות, כשהרשה רק שלוש חבטות ושתי הליכות עם שישה פסולים על סטרייקים. דיוויד ליישמן השמאלי הגיש גם הוא משחק מצוין, והחזיק את המחבטים המסוכנים של פנטיקון במגרש עד הסיבוב הרביעי שבו הם רשמו שמונה נקודות. החבטה הכפולה של דן מרכוס, שהביא הביתה שני רצים, שברה את הקרח וברן עזר למטרה שלו עם שתי חבטות חשובות. כל זאת באינינג גדול שהתארך על ידי משחק הגנה גרוע של קרייזי. הקשר של פנטיקון, רון סולומון, התחיל עם שני פסולים כפולים שהרגו מומנטום.

ביום שני, במשחק שלא היה כל כך צמוד כפי שהתוצאה שלו מראה, קפצו הסרבסרוס ליתרון מוקדם של 0:10 אחרי שלושה סיבובים ואחר כך העלו את המחליפים שלהם. יחזקאל גנץ הגיש היטב במדי סרבסרוס ונתן תמרי הגיש משחק סולידי שני ברציפות בשביל הדוגס. שני המגישים היו קורבנות של ההגנה לא יציבה מאחוריהם. היתרון הגדול הרשה לסרבסרוס, קבוצה המורכבת מעולים מדברי ספרדית, לבחון חלק מהשחקנים הקובנים החדשים שלהם. מריו רוחס חבט להום-ראן וחוליו סזאר מזרחי חבט לטריפל במשחק הראשון שלהם בליגה. אלברט טשר הוסיף זוג חבטות והכניס הביתה שני רצים, והרנן גוינגיס, השחקן החדש מארגנטינה, שיחק מצוין בהגנה כטופס.

לזכותם של הדוגס ייאמר שהם לא ויתרו ורשמו חמש נקודות עם שני פסולים בסיבוב השביעי, לפני שהמגיש/מאמן יוסי איזנווסר סגר את הדלת וניצח את המשחק. חיאל לינדנבאום הרשים במדי הדוגס עם שתי חבטות, הליכה, 3 ריצות ושתי נקודות מוכנסות, ודני מכליס חבט לחבטה כפולה ענק שהכניסה הביתה רץ. ג'ף ווינר שיחק מעולה ונראה שהדוגס סופסוף מצאו תופס. בנוסף, הגנת הדוגס סיפקה שני פסולים כפולים.


הטבלה: קבוצה נצחונות הפסדים משחקים מאחור

פנטיקון 4 0
טייגרס 4 0
טוויסטרס הגליל 2 1 1.5
סרבסרוס 1 1 2
שמשון היי טק 1 2 2.5
להבות אילת 0 2 3
קרייזי רימקס 0 2 3
דוגס 0 4 4

איסוף מידע: חיאל לינדנבאום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully