וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ולאציו מבשלות טרייד

1.10.2007 / 15:55

לפי פרסומים באיטליה, תומאסו רוקי עומד להצטרף לאלופת אירופה וג'ילארדינו, שזוכה לשריקות מאוהדי מילאן, יתנחם בקבוצה מרומא

כלי תקשורת איטלקיים עוסקים באפשרות של עסקה בין מילאן ולאציו, שתביא לחילופי שחקנים בין המועדונים. תומאסו רוקי, החלוץ המצויין של לאציו, צפוי לעבור לפי ההסכם לאלופת אירופה, בזמן שאלברטו ג'ילארדינו המאכזב יעשה את הדרך ההפוכה.

רוקי כבש 32 שערים בשנתיים האחרונות והפך לשחקן המרכזי של התקפת לאציו. למרות זאת, החלוץ בן ה-30 כנראה יעזוב את הקבוצה, בעקבות רצונו בשדרוג השכר, דבר אותו לאציו תתקשה לבצע. מצבו של ג'ילארדינו הוא שונה מאוד. חלוץ פארמה לשעבר עובר תקופה קשה במילאן וסופג קריאות בוז ושריקות בכל משחק בסאן סירו.

"אני לא יודע מאיפה הספקולציות השונות מגיעות, כי זה בלתי אפשרי שג'ילארדינו ילבש את מדי לאציו", אמר סוכנו של החלוץ, ג'יאובני ביה, "היא לא תוכל לעמוד בשכרו, ואלא אם 90 אחוז מחוזהו ימומן על ידי מילאן אני לא חושב שזה יקרה".

נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו מכחיש את אפשרות הטרייד ואף מתעקש על הישארותו של רוקי בקבוצה: "אנחנו עדיין בשיחות ואנחנו רוצים לשמור עליו, הוא חלק מרוח המועדון. הוא שחקן לאציו עד 2009.

בינתיים, רוקי שואף לדעת אם יזכה לשחק מול ריאל מדריד בשלישי הקרוב, במשחק ליגת האלופות. "עצם העובדה שאנחנו חלק מ-32 הקבוצות הגדולות באירופה היא סיבה להיות גאה", אמר נשיא לאציו, שעקפה בדרך לשלב הבתים דינאמו בוקרשט והספיקה בינתיים לסחוט תיקו 1:1 מאולימפיאקוס. "זה יהיה משחק מאוד קשה, אבל ניגש אליו ברצינות ובשאפתנות. אני רוצה שניראה כמו יחידה מלוכדת, בדיוק כמו בעונה שעברה, כך נשיג את התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully