וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההתמוטטות הושלמה"

1.10.2007 / 12:12

ניו יורק התעוררה לבוקר הלום לאחר ההדחה מהפלייאוף, פילדלפיה באופוריה. פוג מקולורדו יפתח מול פיבי מסן דייגו במיני פלייאוף

בוקר חדש ולא ממש משמח ברובע קווינס בניו יורק, לאחר שאמש (ראשון) השלימו המטס את אחת הקריסות הגדולות בתולדות הבייסבול. 17 משחקים לסיום העונה היה למטס יתרון בן 7 משחקים על פילדלפיה פיליז, אבל ניו יורק לא תהיה בפלייאוף, פילדלפיה דווקא כן לאחר שניצחה את וושינגטון 1:6 וניצלה הפסד של המטס 8:1 לפלורידה.

"ההתמוטטות הושלמה. הנפילה רק התעצמה, ההתפרקות הייתה מדהימה", כתב ה-"ניו יורק פוסט", שאחת מכותרותיו הראשיות הייתה "נחנקו למוות". "מעולם לא היה כל כך ראוי לקבוצה לשחק במקום שנקרא 'פלאשינג' (שטיפה)". בעיתון מצוין כי עתידו של המאמן, ווילי רנדולף, לא ברור עכשיו שהוא חתום על ההשפלה.

ב-"ניו יורק טיימס" התייחסו בעיקר לעתידו של טום גלאווין. "חבל שקריירה כל כך מפוארת מסתיימת בהופעה כל כך מביכה".

ובפילדלפיה לא ידעו את נפשם מרוב שמחה. בצורה הכי לא אופיינית למועדון הזה, שכל כך רגיל להפסיד ברגעים המכריעים. אלא שריאן הווארד קיבל תאבון אחרי ההעפלה: "יש רק עוד חגיגה אחת שאני רוצה עכשיו - והיא החגיגה אחרי שנזכה בוורלד סירייס". פאט ברל הוסיף: "זו הייתה דהירה מדהימה ואני מקווה שהיא לא תיעצר".

והרחק במערב, בדנבר, מתכוננים למשחק המיני-פלייאוף הראשון בליגה מאז 1999, כשקולורדו רוקיז תארח את סן דייגו פאדרס הלילה (בין שני לשלישי) ב-1:07. ג'וש פוג יוזנק למשימה מצד קולורדו, ג'ייק פיבי יעלה בסן דייגו.

"מצב הרוח שלנו קצת ירוד עכשיו, אבל נתגבר", אמר פיבי, שיצטרך להביא את כושרו מהעונה הנפלאה. למאט הולידיי מקולורדו ברור מה צריך לעשות: "פשוט להשיג חבטות על פיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully