וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש בעיות אבל אין לחץ"

1.10.2007 / 10:58

קרלו אנצ'לוטי אופטימי, למרות ה-1:1 של מילאן מול קטאניה והיכולת בשבועות האחרונים. יובה וראניירי בעננים, בטורינו מתלוננים

יום לאחר 1:1 עלוב מול קטאניה, קרלו אנצ'לוטי, מאמין כי מילאן יכולה לצאת מהמשבר בו היא נמצאת מתחילת העונה: "העובדה היא שיש לנו כמה בעיות כרגע. סיימנו בתיקו את שלושת המשחקים האחרונים, אבל זה הרבה בגלל ששיחקנו מול קבוצות עם הגנות מאוד חזקות. הצרה היא שהדרך לפרק הגנות כאלו היא הרמות מהאגפים, אך לנו אין שחקנים מספיק טובים בגובה, שיכולים לנגוח את הכדור פנימה. יש בעיות אבל אין לחץ. מצב הרוח בקבוצה תמיד היה רגוע. זהו המפתח להצלחה שלנו בשנה שעברה וכך יהיה גם השנה".

הרוסונרי אגרו עד כה רק ארבע נקודות מחמשת המשחקים האחרונים בליגה ונזקקו לפנדל של קאקה כדי להינצל מהפסד לקטאניה אמש (ראשון). "במחצית השנייה ניסינו לתקוף, אבל זה לא הספיק. אנחנו לא נראים טוב, לא השקענו מספיק ואנחנו איטיים מדי".

אופי יובה!

קלאודיו ראניירי חווה אמש (ראשון) את הדרבי הראשון שלו כמאמן יובנטוס, כשדוד טרזגה ניצח עבורו את המשחק מול טורינו כמה דקות אחרי סיום 90 הדקות. "דרבי הוא תמיד דרבי וזה תמיד מאוד מספק לנצח בו", אמר המאמן בחיוך, "אולי זה לא היה הכדורגל היפה ביותר, אבל זה היה קרב בין שתי קבוצות שמאוד רצו לנצח". משחק מאוד לחוץ ואגרסיבי הסתיים עם שלוש נקודות של יובה, הרבה בזכות החלוץ הצרפתי המצויין. "טרזגה נמצא בכושר מדהים כרגע. הוא מאוד נהנה מהמשחק. לכל הקבוצה יש אופי. המאמן יכול לנסות להשרות מוטיבציה ולדבר, אבל אם זה לא נמצא בתוכם, זה לא יכול לקרות".

ראניירי התייחס גם למאבק העתידי בצמרת הליגה האיטלקית. יובה דילגה, בזכות הניצחון בדרבי, מעל המוליכה עד המחזור, רומא ונמצאת מרחק נקודה בלבד מהמוליכה העכשווית, אינטר. "אינטר זו אינטר. התקשורת קראה לזה משבר והם בצמרת. יהיה מאוד קשה להתמודד נגדם. העובדה שאנחנו לא משחקים באירופה תשמור עלינו רעננים".

האחראי לניצחון הגדול בדרבי, דוד טרזגה היה משולהב לאחר המשחק והקדיש את שלוש הנקודות לאוהדים. "הניצחון הזה עושה אותנו ובמיוחד את האוהדים מאושרים. שיחקנו טוב מטורינו", סיפר החלוץ על המשחק המתוח, שהוכרע כאמור רק בשניותיו האחרונות. "הבקענו בדקה האחרונה, אבל זה משחק מיוחד. היריבות בטבלה או צורת המשחק בכלל לא משנות ומדובר רק על נחישות. שתי הקבוצות נתנו הצגה".

לעומת לובשי הזברה, מאמן טורינו, וולטר נובלינו, היה נסער לאחר הדרבי וטען כי טרזגה הבקיע את השער מעמדת נבדל: "טרזגה החל את המהלך כשהוא בנבדל והמאמן לא יכול לשנות את החוקים. אני מאוד כועס, אתה עובד כל כך קשה וככה אתה מפספס נקודות יקרות". אמר מאמן טורינו, שלא הצליחה לנצח את הדרבי מאז אפריל 1995.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully