וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן נותן גב לאברם

1.10.2007 / 9:29

על פי ה"סאן", הודיע הבעלים של צ'לסי לכוכבי הקבוצה כי גרנט הוא העתיד של המועדון, וכי השמות שהוזכרו כמועמדים להחליפו לא נמצאים על הפרק

ה"סאן" מדווח הבוקר (שני) שכוכבי צ'לסי, ביניהם ג'ון טרי, דידייה דרוגבה ואנדריי שבצ'נקו, קיבלו מסר ברור מהנהלת הקבוצה לפיו אברהם גרנט לא מתכוון ללכת לשום מקום בזמן הקרוב.

על פי הצהובון הלונדוני, נפגשו המנכ"ל פיטר קניון והיו"ר ברוס באק עם השחקנים הבכירים במועדון, ואמרו להם לא להתייחס לדיווחים בתקשורת על החלפתו הקרובה של גרנט במאמן בעל שם, כיוון שרומן אברמוביץ' מתכוון לתת לו תמיכה מלאה ולהשאיר אותו בתפקיד לתקופה ממושכת. על פי גורם בתוך המועדון, תיאר הבעלים את גרנט כ-"עתיד של צ'לסי", וסיפר כי גם סדרה של תוצאות לא טובות לא תגרום לו לאבד את משרתו.

גם המתונים מאמינים ב"קשר היהודי" (שאול אדר, לונדון, הארץ)

יו"ר צ'לסי, ברוס באק, גינה אתמול (ראשון) את אוהדי צ'לסי שקראו קריאות אנטישמיות לעברו של מאמן הקבוצה, אברהם גרנט. "אנו מקבלים בברכה השקפות שונות אבל היו כאלו שניתן לראות בהן כעמדות גזעניות ואנטישמיות", אמר באק, "לא נקבל זאת בכל צורה . זה מכתים את המוניטין של רוב אוהדי הקבוצה וזה חייב להיפסק".

הקריאות האנטישמיות של אוהדי צ'לסי מוסוות בדרך כקריאות נגד טוטנהאם, והנהלת צ'לסי ערכה בשנים האחרונות מאמץ כנה לבער את הנגע והזהירה אוהדים שכל קריאה בעלת אופי גזעני תביא לסילוק מהמגרש ולהעמדה לדין. ועם זאת, כבר בהפגנה הראשונה של אוהדי צ'לסי מול שערי סטמפורד ברידג' לפני כשבועיים נשמעו קריאות נגד "היהודי", ובמשחקי הקבוצה מאז נשמעו שירים נגד טוטנהאם כביכול.

יש לציין שעדיין מדובר במיעוט קולני בקרב אוהדי צ'לסי, אבל גם בקרב המתונים נתפס מינויו של גרנט על רקע לאומיותו ודתו. ישנם אוהדים רבים המסתייגים מדבריו של שר המורשת לשעבר, דיוויד מלור ("הסיבה היחידה למינויו של גרנט היא היותו ישראלי רוסי במועדון בבעלות רוסי עם אובססיה לישראל"), אך עדיין סבורים שהמספר הגדול של יהודים בצמרת הקבוצה והקרבה האישית של גרנט לאברמוביץ' הן הסיבות שהביאו לקידומו.

מעורבותו של פיני זהבי במתרחש מאחרי הקלעים בצל'סי אינה עוזרת לתדמיתו של גרנט, כמו גם היכולת החלשה של טל בן חיים העונה, שכבר זכה לכינוי "בולארוז 2", זכר לכישלון המהדהד של המגן ההולנדי, שהוחתם בצ'לסי ונזרק ממנה אחרי שנה בלבד. הצבתו של בן חיים בהרכב הפותח תחת גרנט במקום אלכס הברזילאי, כבר גררה תגובות זועמות בקרב האוהדים.

גם רומן אברמוביץ' לא חומק מהסערה הזו יבש. שלשום, ביציאה מהמגרש אחרי משחק חלש של הקבוצה הצהירו אוהדים רבים שהם רוצים לראות חזרה לימים אחרים, ללא כל הכסף הגדול, עם פחות הישגים, אבל עם תחושה שהמועדון שייך להם.

"כל השיטה רקובה כאן", אמר לי אוהד ביציע המזרחי, "בעל הבית ממנה חבר אלמוני למאמן, קונים כוכבים כמו שבצ'נקו בעשרות מיליונים ואז מגלים שהם איטים ומבוגרים מדי. ועכשיו רוצים להביא את רונלדיניו. הוא עוד יהיה שבצ'נקו 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully