וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובזילר חזרה בגדול למאיה הראשונה

1.10.2007 / 9:12

הישראלית הוותיקה זינקה 12 מקומות בדירוג העולמי והתמקמה במקום ה-93. שחר פאר נותרה במקום ה-16, גם סלע ואוקון ללא שינוי

בתחילת השבוע שעבר דורגה ציפי אובזילר במקום ה-105 בעולם, ועל פי כל התחזיות היתה אמורה המחבט מספר שתיים של ישראל להתרחק השבוע מהמאיה הראשונה. אובזילר השתתפה בטורניר גאונגז'ו בסין, בו העפילה בשנה שעברה לחצי הגמר, כך שהיא היתה צריכה לפחות לשכפל את ההישג על מנת לשמור על הנקודות שהרוויחה שם אשתקד.

אבל אובזילר התעלתה על עצמה, הצילחה אפילו לעלות על ההצלחה הגדולה של השנה שעברה, וטיפסה עד לגמר הטורניר. למרות שהפסידה בסופו של דבר במשחק הגמר לצרפתיה וירג'ין רזאנו, זכתה אובזילר לגמולה, כשהתקדמה 12 מקומות בדירוג העולמי החדש שהתפרסם הבוקר (שני), ועלתה עד המקום ה-93 בעולם, עוד הישג נהדר לטניסאית בת הבלתי נגמרת.

פרט לאובזילר לא נרשמו תנודות משמעותיות בקרב הישראלים. שחר פאר, שהודחה בשלב מוקדם מטורניר לוקסמבורג, נותרה במקום ה-16. דודי סלע שמר על המקום ה-109, הראל לוי על המקום ה-203, ונועם אוקון רשם ירידה קלה של שני מקומות למקום ה-219.

בצמרת דירוג הגברים לא השתנה דבר השבוע, כשאחרי שלושת המובילים הקבועים, רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ונובאק דיוקוביץ', נותרו במקומם (בסדר הזה) גם ניקולאי דוידנקו, אנדי רודיק, פרננדו גונזאלס, ג'יימס בלייק, דויד פרר, טומי רוברדו ותומאס ברדיץ'.

אצל הנשים שמרו על מקומן ארבע המדורגות הבכירות, ז'סטין הנין, סבטלנה קוזנצובה, ילנה יאנקוביץ' ומריה שראפובה. אנה איבנוביץ', הזוכה הטרייה בטורניר לוקסמבורג, תפסה את מקומה של אנה צ'קבטאדזה במקום החמישי, צ'אקי ירדה עקב כך למקום השישי. ונוס וויליאמס, שזכתה בטורניר סיאול, עלתה מקום אחד למקום השמיני, על חשבונה של נדיה פטרובה. פרנצ'סקה סקיאבונה, יריבתה של שחר פאר בסיבוב הראשון של טורניר שטוטגארט שיתקיים השבוע, ירדה שלושה מקומות למקום ה-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully