וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה בפלייאוף, המטס בחוץ

30.9.2007 / 22:49

בייסבול: ניו יורק הובסה בבית 8:1 על ידי פלורידה, וראתה את הפיליז עולים לאחר 1:6 על וושינגטון. מיני פלייאוף בין קולורדו וסן דייגו

ברובע קווינס בניו יורק שקט, שקט מאוד הערב. רק לפני שלושה שבועות היו ניו יורק מטס ביתרון בן שבעה משחקים על פילדלפיה פיליז, ומועמדים בטוחים להעפלה מבית ה-NL מזרח לפלייאוף. הפיליז גילחו את היתרון בהדרגה, עלו לראשות הבית ביום שישי, והיום (ראשון) נכנסו הקבוצות במצב של שוויון ליום המשחקים הקובע. ומהיום הזה יצאה פילדלפיה כשידה על העליונה. הפיליז ניצחו 1:6 את וושינגטון, המטס הפסידו 8:1 לפלורידה ופילדלפיה הצטרפה לשיקגו קאבס ולאריזונה דיאמונדבקס בפלייאוף.

גזרת המערב חיה ובועטת, ולראשונה מאז 1995, יהיה לנו משחק מיני פלייאוף של משחק אחד, שיקבע את זהות העולה הרביעית. זאת, לאחר שקולורדו ניצחה את אריזונה 3:4 והשתוותה במאזנה לסן דייגו, שהפסידה 11:6 במילווקי. המשחק יתקיים בליל שני.

פילדלפיה - וושינגטון 1:6

מגיש מנצח: ג'יימי מוייר מגיש מפסיד: ג'ייסון ברגמן

הפיליז נכנסו למשחק בידיעה שכדי להגיע לפחות למיני פלייאוף עם המטס, הם צריכים לנצח. והם את שלהם עשו, כשבמקביל מגיעות החדשות מ"שיי סטדיום" - ניו יורק מפסידה לפלורידה. ג'יימי מוייר בן ה-44 הגיש חמישה אינינגים ושליש, ריאן הווארד, ה-MVP של העונה שעברה, חבט להומר מספר 46 ומעל כולם - ג'ימי רולינס, אחד המועמדים המובילים ל-MVP של העונה הנוכחית, תרם שוב שתי חבטות חשובות שעזרו לניצחון.

הפיליז רגילים דווקא להפסיד ביום האחרון של העונה. המועדון המנוצח ביותר בתולדות הספורט, 125 שנה עם למעלה מ-10 אלפים הפסדים, ידע לא מעט ימים רעים. אבל בשורה התחתונה, השנה הכל השתנה ופילדלפיה בפלייאוף.

ניו יורק מטס - פלורידה 8:1

מגיש מנצח: לוגאן קנסינג מגיש מפסיד: טום גלאווין

שאט הנפש של המטס הושלם, ואחרי שבועיים וחצי סיוטיים התברר סופית: הם לא יהיו בפנים. המטס, כמו פילדלפיה, היו צריכים לדאוג לעצמם על מנת להשתחל לפחות למיני פלייאוף. הם לא עשו את זה, ויראו את אוקטובר מהבית.

טום גלאווין בן ה-41, דווקא הוא מכולם, קרס על הגבעה. גלאווין לא הפסיק לחלק חבטות למארלינס מהפתיחה, וצלח שליש אינינג בלבד, שבו הוא מרשה שבע ריצות חובה. שבע ריצות שקבעו שהמטס יישארו בבית. לניו יורק היו הזדמנויות לחזור מול דונטרל וויליס החלש, אבל אימפוטנציה וחוסר אונים עם רצים על הבסיסים קבעו: אין אוקטובר, אין פלייאוף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מערב: הולכים למיני פלייאוף

קולורדו - אריזונה 3:4
מילווקי - סן דייגו 6:11

לראשונה מזה 12 שנה תתעמתנה שתי קבוצות מאותה חטיבה במשחק מיני-פלייאוף. המיני-פלייאוף הוא שובר שוויון של משחק אחד, שבו יוכרע מי הקבוצה שתזכה בכרטיס הויילד קארד מהמערב.

לפני יומיים נראה היה שהרוקיז יזדקקו לנס, לאחר שפיגרו בשני משחקים מתחת לסן דייגו. בשבת עמדו הפאדרס על סף כניסה לפלייאוף, אבל שבירת שמירה של טרבור הופמן השאירה את קולורדו בחיים. היום כבר הובילה סן דייגו 0:3 באינינג הראשון מול מילווקי, וגורלה היה בידיה. אבל אז התפרקה לחלוטין ההגשה, והפאדרס ייאלצו להשתמש בסיי יאנג המיועד, ג'ייק פיבי, ביום שני בקולורדו.

ג'ף סופאן הגיש שישה אינינגים סבירים וזכה בניצחון, ברט טומקו סיים עם ההפסד. קורי הארט חבט להומר במילווקי, כשהפאדרס רושמים ארבעה מידי בריאן ג'יילס, חליל גרין, קווין קוזמנוף ואלכס גונזאלס ועדיין לא מצליחים להימנע מהמפגש עם הרוקיז. בסיום - 6:11 למילווקי.


קולורדו תארח את המשחק לאחר שעשתה את המוטל עליה עם ניצחון על אלופת הבית, אריזונה - 3:4. הרוקיז מתחו את אוהדיהם בדנבר עד לאאוט האחרון. במצב של 1:1 באינינג השמיני חבט מועמד נוסף ל-MVP, מאט הולידיי, סינגל יתרון באינינג השמיני, קולורדו הוסיפה שתי ריצות ועלתה ל-1:4. אבל אז כמעט חירב מנואל קורפאס את השמירה, כשנתן שתי ריצות לאריזונה לפני שסגר את הדלת על סטיבן דרו. אובלדו חימנז הצעיר לא הצליח, אמנם, לנצח, אבל היה נפלא עם 6.1 אינינגים, כשאת ה-W קוטף בריאן פואנטס ועם ההפסד מסיים דסטין ניפרט. הרוקיז עדיין לא הודיעו מי יגיש עבורם בליל שני.

הדירוג הסופי של ראשי הבתים ב-NL:

1. אריזונה
2. פילדלפיה
3. שיקגו קאבס
4. קולורדו/סן דייגו

בשלב הויילד קארד תפגוש אריזונה את שיקגו קאבס ופילדלפיה תארח את קולורדו או את הפאדרס.

יתר התוצאות:

AL:

טורונטו - טמפה ביי 8:5
בולטימור -ניו יורק יאנקיז 10:4
שיקגו וייט סוקס - דטרויט 13:3
בוסטון - מינסוטה 3:2
קנזס סיטי - קליבלנד 4:2
אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 2:3
סיאטל - טקסס 2:4

NL:

לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 11:2
סינסינטי - שיקגו קאבס 4:8
פיטסבורג - סט. לואיס 6:5
יוסטון - אטלנטה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully