וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש ציפורים במכה

1.10.2007 / 8:30

ברט פארב עקף את מארינו, ניצח את היריבה השנואה ממינסוטה והביא את גרין ביי למאזן 0:4. עוד הפסד לסן דייגו ולשיקגו, ניצחון לטמפה

חיכינו, וזה הגיע. ברט פארב שבר הערב (ראשון) את שיא המסירות בקריירה לטאצ'דאון. פארב, הקוורטרבק של גרין ביי פאקרס שבשבוע שעבר השווה את שיאו של דן מארינו ממיאמי דולפינס (420 טאצ'דאונים), מסר לגרג ג'נינגס מסירה ל-16 יארד במשחק מול מינסוטה וייקינגס, וכעת הוא ניצב לבד בראש הרשימה, עם 422 מסירות מושלמות לטאצ'דאון (הוא הוסיף אחד מאוחר יותר במשחק).

פארב שבר את השיא דווקא במטרודום במינסוטה, אולם בו מעולם לא אהב לשחק ותמיד היה שנוא על ידי האוהדים המקומיים. ולמרות הכל, גם הם אוהדי הוייקינגס שכחו את היריבות לרגע, ולמשמע קולו של הכרוז מחאו כפיים לקוורטרבק.

פארב והפאקרס ניצחו את מינסוטה 16:23, כמו גם דאלאס, שהביסה את סט. לואיס 7:35. שתי הקבוצות עלו למאזן 0:4, בפעם הראשונה מזה עשור או יותר לכל אחת מהן. בפאלו בילס קצרה ניצחון בכורה, 14:17 על ניו יורק ג'טס (ביום ספורטיבי רע מאוד לניו יורק), דאנטה קולפפר חזר למיאמי וניצח אותה יחד עם אוקלנד 17:35. הדולפינס במאזן 4:0. ניצחון בכורה לאטלנטה, 16:26 על יוסטון, שיקגו ממשיכה להסתבך אחרי הפסד בדטרויט 37:27 וקליבלנד, שכמעט ניצחה בשבוע שעבר, תיקנה את העוולה עם 13:27 ביתי על בולטימור.

אבל החלק הראשון של הערב היה רק מתאבן למשחקים המאוחרים, שנתנו דרמות גדולות והפתעות גדולות לא פחות. פיטסבורג יצאה למדבר וחזרה מאריזונה עם הפסד בכורה - 21:14. סיאטל הראתה לסן פרנסיסקו מי הבוס במערב עם 3:20 משכנע במפרץ, טמפה ביי חתכה בבשר החי של קרוליינה עם ניצחון מפתח בשארלוט - 7:20, אינדיאנפוליס הלמה ללא רחם בדנבר עם 20:38 והפתעת הערב שייכת לקנזס סיטי, שסיבכה בבוץ עמוק את סן דייגו וניצחה אותה בקליפורניה 16:30. במשחק שנעל את הלילה המשיכו הג'איינטס מניו יורק במסע ההתאוששות, כשגברו על פילדלפיה איגלס 3:16.

גם המטרודום ומארינו הצדיעו

מינסוטה (3:1) - גרין ביי (0:4) 23:16

מן הסתם הייתה גולת הכותרת במשחק הזה שיא המסירות לטאצ'דאון שהתעתד ברט פארב למסור. פארב השווה בשבוע שעבר את שיאו של דן מארינו (420 מסירות בקריירה), וסטרייק מ-16 יארד לגרג ג'נינגס ברבע הראשון נתן את האות לטקסים ולחגיגות. המשחק נעצר, הקהל במטרודום הריע (וזה לא כזה פשוט כשמדובר בפארב) למספר 4 האגדי ואפילו מארינו עצמו בירך.

חשוב, אולי קצת פחות מהשיא אבל עדיין מספיק חשוב, היה גם הניצחון, ולראשונה מזה תשע שנים הוביל פארב את הפאקרס לפתיחה של 0:4 עם 32 מ-45 ל-344 יארד ושני טאצ'דאונים, כשהויקינגים מנסים מיני קאמבק ללא הצלחה.


דטרויט (1:3) - שיקגו (3:1) 27:37

הניתוח לא הצליח, החולה מת בכל מקרה. לאבי סמית', מאמן שיקגו, זרק למערכה את בריאן גריסי במקום רקס גרוסמן הכושל בעמדת הקוורטרבק, אבל ההגנה של הברס, זו שהייתה כל כך טובה בעונה שעברה, קרסה בשבוע השני ברציפות ברבע הרביעי. 34 נקודות (!) שפכו הליונס על הדובים ברבע הזה, כשהם מנצלים כל פרצה בהגנה המרוסקת. ג'ון קיטנה הוחזק צמוד במהלך המשחק, אבל התפוצץ ברבע האחרון וסיים עם 20 מ-24 ל-247 יארד ושני טאצ'דאונים, כשהוא מחלק מסירות לשבעה תופסים שונים. גריסי שלף 52 מסירות, מתוכן 34 מושלמות, וסיים עם 286 יארד, שני טאצ'ים ושלושה איבודים. גם טאצ'דאון חמקמק נוסף של איש הנחש דווין הסטר לא הספיק לברס, שפותחים עונה בצורה עגומה ביותר. שלוש הפלות קוורטרבק לג'רד דווריס מדטרויט.


מיאמי (4:0) - אוקלנד (2:2) 35:17

דאנטה קולפפר חזר למגרש שממנו נזרק לפני חודש וחצי בלבד, והשיג את הנקמה הקטנה שלו. קולפפר סגר יום ענק של שלושה טאצ'דאונים בגיחה לאנדזון ושניים במסירה, והריידרס, שבתחילת העונה נראו כמו עדר ללא רועה, משדרים שהם יכולם להוות איום מסוים ב-AFC מערב החלש.

קולפפר והריידרס עשו את שלהם בצורה מינימליסטית באוויר - 5 מ-12 ל-75 יארד בלבד, כשעל הקרקע רושם ג'סטין פרגאס יום יוצא דופן עם 179 יארד, למונט ג'ורדן מגיח ל-74 ובסך הכל דרסו השודדים 299 יארדים על האדמה. 134 יארד וטאצ'דאון לרוני בראון, השחקן היחיד שמתפקד בדולפינס החלשים.

פסטיבל סן רומו

דאלאס (0:4) - סט. לואיס (4:0) 7:35

הקאובויס וטוני רומו משחקים עם הרבה חדווה, כשאת מהלך השבוע ביצע הקוורטרבק לאחר סנאפ לא מוצלח במהלך המחצית הראשונה. הוא תפס את הכדור והפך משהו שהיה אמור להיות הפסד גדול של יארדים לדאון ראשון ואחר כך לטאצ'דאון. רומו סיים את המשחק עם 339 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, והקאובויס בהחלט נראים כמו הטים-טו-ביט. יום קריירה לפטריק קרייטון, עם 184 יארד ושני טאצ'דאונים.

וסט. לואיס? עצוב מה שקורה לקבוצה הזו. דאנטה הול שיחזר עם החזרת בעיטה מעולה את הימים היפים בקנזס סיטי, אבל מעבר לכך הראמים הם חושך, ובנוסף ממשיכים להעמיס לרשימת הפצועים שלהם (אייזיק ברוס, או ג'יי אטוגווה, אדם גולדברג וקורי צ'ייווס).


אטלנטה (3:1) - יוסטון (2:2) 16:26

מאט שאוב חזר לאטלנטה, ובניגוד למה שקורה באגדות, הפאלקונס לא היו צריכים לשמוע ממנו את ה"אמרתי לכם". ג'ואי הרינגטון היה סבבה לגמרי עם 23 מ-29 ל-223 יארד ושני טאצ'דאונים, שניהם למייקל ג'נקינס. שאוב עצמו סיים עם 317 יארד וטאצ'דאון.


קליבלנד (2:2) - בולטימור (2:2) 13:27

יודעים משהו? דרק אנדרסון הוא גבר-גבר. אנדרסון, שקיבל את המפתחות במחזור השני של העונה וניצח את סינסינטי, חילק שני לייזרים, אחד קצרצר לג'ו ג'ורבישוס והשני ל-78 יארד לבריילון אדוארדס, ועם 204 יארד ושני טאצ'דאונים ניצח את הרייבנס, הכל כך שנואים במכלאת הכלבים. גם לאקס-עורב ג'מאל לואיס היה מה לומר, עם 64 יארד וטאצ'דאון נגד קבוצתו לשעבר. הרייבנס נראים מזעזע, כשוויליס מגאהי שוב עובר את ה-100 יארד (104) ושוב לא מוצא את האנדזון.


בפאלו (3:1) - ניו יורק ג'טס (3:1) 14:17

אם לשפוט על פי מה שקרה ברבע הראשון של העונה, הג'טס ממש לא ישחזרו את ההצלחה מהעונה שעברה. גם בפאלו לא תשחזר שום הצלחה (מה יש לשחזר שם?), אבל לפחות יש לה כבוד לא לפתוח במאזן 4:0. צ'אד פנינגטון זרק לחטיפה שתורגמה לטאצ'דאון על ידי הקוורטרבק הנגדי, טרנט אדוארדס, וסתמה את הגולל על הג'טס ברבע הרביעי. אדוארדס, בפתיחה הראשונה שלו בקריירה, מסר ל-234 יארד עם טאצ'דאון ואיבוד, מרשואן לינץ' הוסיף 79 יארד וטאצ'דאון על הקרקע.

טרנר, לך לך לדרכך

סן דייגו (3:1) - קנזס סיטי (2:2) 30:16

כשנורב טרנר מונה למאמן הצ'ארג'רס הרימו רבים גבה. טרנר מעולם לא הוכיח שהוא יכול לאמן ברמות הגבוהות, וגם העונה הוא עושה הכל כדי להחריב את העבודה שעשה מרטי שוטנהיימר בקבוצה בשנים האחרונות. שום דבר לא דופק בסן דייגו, לא הריצה ולא המסירה, לא ההתקפה ולא ההגנה. לדניאן טומלינסון רץ למעל 100 יארד במחצית הראשונה, וכמה ברבע השלישי? שלוש פעמים. שלוש פעמים! לעזאזל אתך, טרנר!

ברבע הזה גם חזרו הצ'יפס מפיגור 10 נקודות וברבע הרביעי השרישו עוד 14 כדי לסגור עניין. דוויין בואו המצוין קלט ל-164 יארד וטאצ'דאון בקנזס סיטי, כשדיימון היוארד מוסר ל-284 יארד ושני טאצ'ים. לארי ג'ונסון הגיע, סופסוף, עם 123 יארד על הקרקע, וחשוב מכל - טוני גונזאלס עם 62 תפיסות לטאצ'דאון, כשהוא משווה את שיא התפיסות לטייט אנד שהיה שייך בלעדית לשאנון שארפ.. 132 יארדים לטומלינסון המסכן.


קרוליינה (2:2) - טמפה ביי (1:3) 20:7

הללויה, טמפה ביי. הפנת'רס עלו עם דייויד קאר וקיבלו את הקוורטרבק האיטי, המוכר וזה שמתמזמז עם הכדור מיוסטון. קאר השלים אחוז מזוויע של 19 מ-41 מסירותיו והיה מזעזע, כשהגנת הבאקנירס שוב הייתה כיבוי אורות. האליה בקוץ מבחינת טמפה ביי: קארנל וויליאמס שוב נפצע, בברך, וזה נראה רציני. 90 יארד על הקרקע למייקל פיטמן, 48 וטאצ'דאון לארנסט גראהאם.


סן פרנסיסקו (2:2) - סיאטל (1:3) 23:3

זו הייתה ההזדמנות של הניינרס להראות לעולם, ובעיקר לסיהוקס, שהם על אמת, אבל אלכס סמית' מעולם לא היה על אמת (היו לו את הרגעים שלו... בגדול הוא לא שווה יותר מדי) ובנוסף נפצע בכתף, כשהוא מפנה את המקום לקוורטרבק שעשה פרנסה בכניסה מהספסל, טרנט דילפר. האחרון היה נו-מאץ' במיוחד למרקוס טרופאנט, שחטף אותו פעמיים. 281 יארד ושני טאצ'ים למאט האסלבק בסיאטל.


אינדיאנפוליס (0:4) - דנבר (2:2) 20:38

פייטון מאנינג שמע איזשהו זמזום מאחורי האוזן כשהברונקוס עלו ל-0:10, התעצבן ותפר אותם עם שלוש מסירות לטאצ'דאון ו-193 יארד. עוד משחק עצום לג'וזף אדאי, עם 136 יארד וטאצ'דאון על הקרקע, אבל הרץ המצוין נפצע בכתף וכרגע לא ברורה חומרת מצבו. גם מרווין הריסון לא סיים את המשחק בעקבות פציעה בברך. 76 יארד ושני טאצ'ים לדאלאס קלארק, 131 יארד לג'יי קאטלר מדנבר באוויר, כמו גם לטראוויס הנרי על הקרקע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מעיין הנעורים של וורנר

אריזונה (2:2) - פיטסבורג (1:3) 14:21

עם קצת יותר מזל ופחות נאיביות, הקרדינלס היו היום על מאזן 1:3 ואולי 0:4. קן וויזנהאנט הנהיג חבורה לוחמת ולא התבייש שוב לחלק את ניהול המשחק בין מאט ליינארט לקורט וורנר. צעד נכון לטווח הארוך? ימים יגידו, אבל לקצר הוא מצוין. וורנר, כמו בשבוע שעבר, הנהיג את הציפורים האדומות למהפך, ומפיגור 7:0 ליתרון 7:21 שהמם את הסטילרס. בן רות'לסברגר לא היה מדויק עם 17 מ-32 ל-244 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים. 123 יארד באוויר ללארי פיצג'ראלד, 77 יארד וטאץ' לאדג'רין ג'יימס. סנטוניו הולמס מתגלה כאופציה מצוינת עבור ביג בן, עם 128 יארד ושני טאצ'דאונים.


ניו יורק ג'איינטס (2:2) - פילדלפיה (3:1) 3:16

רק לפני שבועיים שום דבר לא עבד אצל הג'איינטס. לא ההגנה, לא ההתקפה ולא המוראל. אחרי הפיגור במשחק בוושינגטון אספה ניו יורק את השברים והחלה להראות שהיא יודעת גם פוטבול. האיגלס לא הצליחו לייצר מומנטום מהניצחון על דטרויט, כשדונובן מקנאב וקו ההתקפה שלו נכנעים פעם אחר פעם לאוסי אומניורה וההגנה הניו יורקית המעולה. אומניורה רשם שש הפלות, מחצית הסכום שעשתה כל ההגנה. כן, שמעתם נכון - 12 סאקים במשחק, שיא מועדון ושווה לשיא הליגה. מתיאס קיוואנוקה הוסיף שלוש הפלות משלו.

איליי מאנינג לא הבריק עם 135 יארד ומסירה לפלקסיקו בורס לטאצ'דאון, אבל עם כזו תמיכה של ההגנה זה הספיק, בעיקר כשקאוויקה מיצ'ל החזיר השמטה כפויה לטאצ'דאון כדי לסגור עניין. מקנאב סיים עם 138 יארד בלבד, כשהשחקן היחיד שמתפקד בפילי הוא קורל בקהאלטר, עם 103 יארד על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully